Gatta na Facebooku – jak skutecznie prowadzić fan page?

jak skutecznie prowadzić fan page na facebooku

Prowadzenie fan page'u na Facebooku

Na pierwszy rzut oka nie ma w tym nic trudnego i skomplikowanego. Jednak w rzeczywistości, profile z dużą liczbą polubień charakteryzują się przemyślaną strategią, odpowiednio określoną i sprecyzowaną grupą docelową, moderacją, aktywną dyskusją oraz opracowanym konceptem graficznym.

Nie istnieje lista złotych zasad czy porad, które zagwarantują pewny sukces w prowadzeniu fan page’a. Dużo zależy od tego, jakiego biznesu profil prowadzimy.

Mamy dla Was listę praktyk, którą wypracowaliśmy i która pozwala nam osiągać zamierzone cele, takie jak: zwiększenie rozpoznawalności marki, kreowanie marki jako eksperta w swojej dziedzinie, a także wzrost poziomu komunikacji z klientami na profilu.

Marka Gatta jest znana przede wszystkim z produkcji wyrobów pończoszniczych, jednak ten modny brand aktualnie w swojej ofercie posiada także kostiumy kąpielowe, stylową bieliznę czy własną linię odzieżową. Aktywność na fan page’u i działania w obrębie Facebooka mają na celu zbudowanie rozpoznawalności marki w nowych kategoriach produktowych i ugruntowanie w tej pierwotnej.

1. Regularność komunikacji to podstawa

Pierwszą i jedną z najważniejszych zasad jest systematyczne publikowanie treści. Na profilu Gatty ustaliliśmy harmonogram, według którego codziennie rano prezentujemy produkt wraz z odnośnikiem do sklepu, a popołudniu treść lifestylową. Taki system wprowadza ład i porządek na profilu oraz, poza prezentacją produktów, pozwala kreować wizerunek Gatty jako eksperta w świecie mody.

regularne posty na facebooku

2. Postaw na jakość przekazu

W naszych publikacjach zdecydowanie kładziemy nacisk na merytoryczną wartość przekazu. Poza newsami ze świata mody oraz informacjami dotyczącymi asortymentu ważne, aby profil był spójny z bieżącymi działaniami sklepu oraz przekazem płynącym z innych kanałów marketingowych marki. Jeżeli otrzymujemy newsletter z informacją o promocji lub akcji, zmieniamy zdjęcie w tle oraz przybliżamy zasady akcji w formie posta na osi czasu. Dzięki temu odbiorca otrzymuje aktualną i kompleksową informację, nawet jeśli śledzenie fan page’a jest jego jedyną formą kontaktu z marką.

Wyeksponowanie ważniejszej akcji na osi czasu

Ważniejszą akcję, okazję czy promocję można dodatkowo wyeksponować na 1. planie przez “przypięcie posta na górze”. Dzięki temu użytkownik po wejściu na nasz fan page od razu otrzyma informację o bieżącej promocji.

3. Estetyka ponad wszystko

Oprawa graficzna fan page’a nie zaczyna się i nie kończy na odpowiednich zdjęciach do postów. Musimy pamiętać o tym, że równie ważne jest zdjęcie profilowe, jak i już wspomniane zdjęcie w tle. Na fan page’u Gatty zarówno cover photo, jak i avatar, który dodatkowo posiada logo marki, tworzą spójną całość.

zdjęcie w tle na facebooku

Estetyczne posty

Rzut oka na widoczne obok posty pozwala nam od razu wyróżnić konkretne cykle tematyczne, różniące się od siebie oprawą graficzną. Musimy pamiętać, że nie możemy pozwolić użytkownikowi zapomnieć, kto się z nim komunikuje. W tym celu stosujemy szablony postów. Wpisy prezentujące asortyment sklepu wyłącznie zawierają zdjęcie konkretnego, promowanego produktu w optymalnej przez Facebook’a szerokości – 1200 px. Wpisy z treścią lifestylową posiadają ramki z nazwami danego cyklu, a zgodnie z logiem Gatty, dominuje w nich biel oraz czerń.

estetyczne posty na facebooku

4. Celuj w punkt

Podstawowym krokiem do uruchomienia reklamy jest dokładne sprecyzowanie grupy docelowej naszego fan page’a. Aby treści trafiały wyłącznie do osób zainteresowanych, kluczowym aspektem jest analizowanie zachowań osób, które lubią nasze treści. Można np. stworzyć listę osób, które klikają „Lubię to” w przypadku wartościowych linków na temat produktów, promocji, konkursów, a następnie dokonać podziału użytkowników. W przypadku Gatty grupą docelową są:
– kobiety;
– w wieku 18-50;
– zainteresowania: Bielizna, Sukienki, Rajstopy, Skarpetki, Stroje kąpielowe lub Pończochy.

Pozwala to zbierać wiele aktywności pod postami, a także notować wiele przejść na stronę sklepową bezpośrednio z fan page’a. Tworząc tę grupę startowaliśmy od szerszej gamy zainteresowań, jednak z czasem weryfikowaliśmy wyniki i ostateczny wygląd targetu reklamy wydaje się na tę chwilę najbardziej optymalny. Z doświadczenia wiemy, że im bardziej określona i sprecyzowana grupa docelowa, tym lepsze wyniki dotarcia reklam do zainteresowanych użytkowników.

5. Postaw na konkursy

Konkursy są ważnym elementem komunikacji fan page’a, z racji tego, że dostarczają fanom rozrywki – profil staje się bardziej atrakcyjny, a marka zyskuje wizerunek hojnej i zapewniającej rozrywkę. Konkursy mają także na celu budowanie rozpoznawalności w grupie, która nie ma na tę chwilę potrzeby zakupowej. Dzięki temu, że przedstawimy markę w taki sposób, w momencie, kiedy ta potrzeba się pojawi, będzie pamiętała o nas. Fani pozyskani podczas zabawy poprawiają zasięg postów oraz zaangażowanie na profilu. Mają oni również wpływ na rozpoznawalność fan page’a, a co za tym idzie, także marki czy samego sklepu. Konkursy pozytywnie wpływają na podejście fana do profilu – rozrywka oraz szansa na zdobycie atrakcyjnych nagród, wzbudza w nich zaufanie, lojalność, a także zwiększa zainteresowanie marką. Na profilu Gatty przeprowadziliśmy wiele konkursów, zarówno tych na osi czasu, jak i w aplikacji konkursowej. Tematyka wszystkich zgodna była z asortymentem, a do wygrania były niezwykle cenne nagrody.

 

konkursy na facebooku

6. Komunikacja nie musi być perfekcyjna

Nawet na fan page’ach najmocniejszych społecznościowo marek znajdą się fani, którym produkty czy usługi nie odpowiadają, bądź nie spełniają ich wymagań. Najczęstszą reakcją klientów jest wystawienie negatywnej oceny na profilu, napisane pełnego niezadowolenia komentarza albo nawoływanie do bojkotu marki. W takich sytuacjach ważne jest zachowanie ‘zimnej krwi – w końcu krytyka jest po to, by się z nią mierzyć, a to, jak wybrniemy z danej sytuacji świadczy o klasie tym bardziej, że cały ten proces ma miejsce na oczach najcenniejszej dla nas publiki – fanów i potencjalnych klientów. Nie możemy bać się przyznać do błędu oraz zaproponować rekompensaty za błąd.

O wiele częstszym zjawiskiem jest pisanie przez fanów pozytywnych opinii, a także oceny danych produktów. Pamiętajmy, aby nie zostawiać takich komentarzy bez odpowiedzi. W takich sytuacjach świetnie możemy zbudować relację z klientkami, a przy okazji, podobnie jak w przypadku Gatty, zapraszać je na zakupy do naszych salonów.

komunikacja na facebooku

7. Pokaż markę zza kulis

Nie możemy kreować wizerunku marki niedostępnej czy tajemniczej. Poza bezpośrednią komunikacją z fanem musimy również prezentować materiały, które pozwolą ją bliżej poznać użytkownikom, a także zaprezntować, jak funkcjonuje od kuchni czy dowiedzieć się newsów z jej życia. Wtedy fani zyskają więcej zaufania, a także z większym zainteresowaniem będą śledzić kolejne, publikowane treści. Na profilu Gatty uzyskujemy ten efekt prezentując materiały takie, jak backstage z sesji zdjęciowych czy informując o nowo otwartych salonach stacjonarnych. Dzięki temu, fani nie widzą jedynie logotypu i produktów – widzą także ludzi stojących za każdym przedsięwzięciem i działaniem marki, a to zachęca ich do nawiązania bardziej bezpośredniej relacji.

Backstage z sesji zdjęciowej z Justyną Steczkowską:

Poznajcie kulisy powstawania nowego spotu reklamowego z udziałem naszej ambasadorki! 🙂 Czy wiedzieliście, że cudowną muzykę do reklamy, Justyna Steczkowska nagrała specjalnie dla Gatta? Ciekawi jesteśmy, jak Wam się podoba ten utwór. <3

Opublikowany przez Gatta Piątek, 13 listopada 2015

 

Rozwiej nudę

Sztampa, powtarzalność i monotonia – te trzy określenia na pewno nie mogą charakteryzować fan page’a! Urozmaicajmy wstawiane posty nie tylko ze względu na treść, ale również na ich formę. Publikujmy filmiki, gify, kolaże czy galerie zdjęć. Banalne wstawianie czy udostępnianie treści, które znalazły się na kilku profilach z branży, może zniechęcić fana, który będzie Twój profil postrzegał jako komunikujący się za pomocą :kopiuj-wklej’, a dalej może nawet przestać go obserwować.

wpisy na facebooku

9. Im więcej informacji o marce, tym lepiej!

Ważnym aspektem podczas prowadzenia profilu na Facebook’u jest poprawne i pełne uzupełnienie informacji o stronie. Wykorzystaj zakładkę maksymalnie, ponieważ jest to świetne miejsce do tego, aby podzielić się z fanami wartością firmy czy marki, podać adres e-sklepu czy dokładniejszych danych takich, jak: data założenia. Co więcej, odpowiednio wypełnione pola będą miały bezpośredni wpływ na lepsze pozycjonowanie strony.

Na fan page’u Gatty, poza dokładnie wypełnioną zakładką ‘Informacje o stronie’ znaleźć można również zakładkę “Najważniejsze wydarzenia’, gdzie możemy pochwalić się osiągnięciami brandu, dzięki czemu możemy zyskać zaufanie klientów.

Niezwykle istotna jest również zakładka, dzięki której użytkownik z łatwością może przejść na nasze inne portale społecznościowe! Taki skrót do aplikacji pozwala w łatwy sposób zachęcić fanów do odwiedzenia naszych kont i do śledzenia publikowanych na nich materiałów.

informacje o stronie na facebooku

10. Spójność innych kanałów

Czyniąc z fan page’a nasz podstawowy kanał informacyjny i komunikacyjny z fanami, nie możemy zapomnieć o pozostałych profilach prowadzonych dla przykładu na portalach Instagram, Pinterest, YouTube, jak i o treściach, które pojawiają się na blogu.

W lekki i łatwy sposób można wszystkie kanały połączyć, a dodatkowo wykorzystywać ich potencjał, wciąż go zwiększając. Poza najprostszym rozwiązaniem w postaci utworzenia zakładek na stronie głównej fan page’a, po kliknięciu w które zostaniemy przeniesieni na dany portal, świetnym pomysłem jest również cykliczne zapraszanie fanów do obserwowania danych profili lub lektury wpisów. Wykorzystując ten patent na profilu Gatty zauważyliśmy, że po każdorazowym udostępnieniu materiałów z Instagrama, przybywa nam obserwatorów na profilu.

spójność kanałów social media

11. Responsywność to Twoja wizytówka!

Najprostszym potwierdzeniem tego, jak ważne jest szybkie i kompleksowe odpowiadanie fanom jest fakt, że większość sytuacji kryzysowych na profilach wynika z braku reakcji lub zbyt późnej reakcji moderatorów. Responsywność z wysokim wskaźnikiem może uchronić nas przed zbędnymi problemami, które mogą negatywnie wpłynąć na cały odbiór brandu. Może być także znaczącą przewagą w walce z konkurentem – jeśli dysponujemy podobnym produktem/usługą, „certyfikat” potwierdzający nasze szybkie odpowiedzi na pytania może skłonić potencjalnego klienta do zadania ich właśnie nam. Nie zawsze należy odpisywać na komentarze, często wystarczy wykazać zainteresowanie wpisem klikając „lubię to”. Innym razem, zachęcając do dyskusji i widząc potencjał do jej rozwinięcia, można odpowiedzieć na komentarz fana np. pytaniem.

Pamiętajcie, że priorytetem na każdym profilu są zawsze wysłane wiadomości prywatne. To na nie w pierwszej kolejności powinna pójść odpowiedź i to one mają wpływ na wyświetlaną informację o szybkości reakcji na wiadomości.

responsywność na facebooku

Podsumowanie

Zebrane wyżej metody to przede wszystkim sposoby na budowanie i tworzenie solidnej oraz jakościowej bazy naszych fanów. Systematyczność wpisów, ich unikalność i oryginalność, odpowiednio stworzona grupa docelowa oraz umiejętność tworzenia, a także moderowania komunikacji pozwoli prowadzić profesjonalny profil marki. Jeżeli powyższe komponenty wprowadzicie na Waszym profilu, to pozostaje już tylko dbanie o potrzeby swoich klientów.

W oparciu o zebrane wyżej zasady wykonujemy swoją codzienną pracę na ponad 50 profilach, które aktualnie prowadzimy dla naszych klientów. Jeśli i Wy chcielibyście zaznaczyć swoją obecność na Facebooku koniecznie odezwijcie się, poprzez zakładkę kontakt! Nikt nie zrobi tego lepiej od nas, o czym świadczy przykład Gatty!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!