Audyt SEO, który przeprowadzamy na początku każdej współpracy stanowi zbiór najważniejszych poprawek optymalizacyjnych, a jego pełne wdrożenie daje mocne fundamenty dla dalszego pozycjonowania sklepu o czym za chwilę się przekonacie.
Dla naszego klienta z branży kosmetycznej zdiagnozowaliśmy podczas audytu szereg błędów na stronie - zarówno tych podstawowych jak i bardziej technicznych. W ciągu pierwszych tygodni swoje działania skupiliśmy na poprawie globalnych błędów, czyli m.in.:
Po wykonaniu powyższej optymalizacji sklepu część fraz odnotowała znaczne wzrosty pozycji, dodatkowo rozpoczęliśmy działania związane z linkowaniem z mocnych, tematycznych portali, co z perspektywy zaledwie kilku miesięcy pozwoliło osiągnąć wysokie pozycje na wiele konkurencyjnych fraz, takich jak na przykład „lakiery hybrydowe”. Fraza przed optymalizacją znajdowała się w wynikach wyszukiwania w okolicach 40 pozycji, natomiast po zaledwie 3 miesiącach „wskoczyła” do top10:
Na załączonym screenie z narzędzia Senuto widać jak zmiany wpłynęły na ogólną widoczność witryny w wynikach wyszukiwania. Dla fraz w top10 uzyskaliśmy wzrost widoczności o 160% natomiast dla fraz w top50 aż o 198%:
źródło: Senuto
Kluczem do sukcesu jest oczywiście współpraca z klientem. Im szybciej udaje nam się wdrożyć zmiany wynikające z audytu SEO , tym szybciej jesteśmy w stanie uzyskać zadowalające nas wszystkich efekty.
NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157