W grudniu 2019 roku nawiązaliśmy współpracę z Klientem, który prowadzi księgarnię katolicką. W swoim sklepie zajmuje się również sprzedażą dewocjonaliów oraz akcesoriów. Na koncie Ads naszego nowego Klienta już wcześniej prowadzone były kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania (kampania tekstowa oraz kampania produktowa ). Dotychczasowe wyniki sprzedaży jednak nie były dla Klienta satysfakcjonujące, w związku z czym zgłosił się do nas z prośbą o pomoc, a my od razu przystąpiliśmy do działania.
Na samym początku przeprowadziliśmy precyzyjną analizę całego konta. Zostały przez nas wykryte następujące błędy:
W kampanii produktowej dokonaliśmy regulacji docelowego ROAS, testując różne jego warianty, dokonaliśmy dokładnej analizy promowanego asortymentu i wykluczyliśmy produkty, które wykazywały się najniższą efektywnością. Dodatkowo zawęziliśmy lokalizację kierowania reklam na Polskę - wcześniej reklamy kierowane były na wszystkie kraje i terytoria.
Kampanię tekstową stworzyliśmy zupełnie od nowa. Zaproponowaliśmy Klientowi nowe grupy reklam, wybierając najpopularniejsze produkty z całego asortymentu. Kampania została stworzona w dwóch wariantach, jedna kierowana na urządzenia desktopowe, a druga kierowana na urządzenia mobilne. Stworzyliśmy 3 warianty reklam w każdej grupie, w tym jedną elastyczną. Dodaliśmy wszystkie możliwe rozszerzenia reklam. Wykluczyliśmy również słowa kluczowe, które już na wstępie wybraliśmy jako nieadekwatne.
Po tak gruntownej optymalizacji konta już w pierwszym miesiącu udało się nam osiągnąć ROAS na poziomie 970% (wzrost ROAS o blisko 150%). Natomiast przychody wzrosły o ponad 300%.
Natomiast w wybranych kampaniach tekstowych już po pierwszych dwóch tygodniach osiągnęliśmy ROAS sięgający prawie 600%.
NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157