Najczęściej popełniane błędy marek w świecie Social Media!

błędy popełniane w social media

Marki w Social Media

Obecność marek w świecie Social Media powoli staje się normą także w Polsce. Zarówno brandy, jak i firmy zdają sobie sprawę, że media społecznościowe są ważnym elementem każdej strategii marketingowej. Widać jednak gołym okiem, że niektóre z nich dopiero poznają świat Social Media. Jakie błędy marki najczęściej powtarzają w swojej komunikacji?

Język niedopasowany do odbiorców

Przy tworzeniu treści na dany portal społecznościowy musimy pamiętać o tym, że osoby, które trafią na nasz profil szukają rozrywki, a przy okazji fachowej wiedzy. Dlatego niezwykle ważne, przed rozpoczęciem działań na profilu, jest dokładne określenie grupy docelowej naszej marki, dla której będziemy tworzyć treści. Mogą być nam w tym pomocne m.in. narzędzia Facebook Insights oraz Facebook Audience, które pozwolą nam sprawdzić kim jest nasz fan. Dopiero analiza naszej grupy docelowej pozwoli nam dopasować odpowiedni styl komunikacji, który będzie chętnie śledzony, oraz z którym fan będzie się utożsamiał.

Błędem, który najczęściej popełniają marki w Social Media jest sztywny, urzędowy język, który nie tylko często jest niezrozumiały, ale również nie buduje bliskości z odbiorcami przy większości produktów i usług.

Rozpoczynając współpracę ze sklepem streetwearowym Bludshop, jednym z pierwszych kroków, które poczyniliśmy tworząc strategię, była zmiana stylu komunikacji. Zważywszy na branżę oraz grupę docelową (prawie 80% osób to młodzież w wieku 18-24 lat) postawiliśmy na bezpośredni styl komunikacji.

Odwiedzając profil można zauważyć, że na fan page’u wykorzystujemy slang młodzieżowy, często pozwalamy sobie na kąśliwe riposty, a także odnosimy się do tematów bieżących.

błędy popełniane w social media

Lekki styl jest ok

Ten lekki i nieformalny styl komunikacji nie zaburza profesjonalizmu, który jest elementem obowiązkowym w kontakcie klienta z fanem. Obserwując statystyki fan page’a, chociażby z ostatniego tygodnia, świadczy to o tym, że nasza komunikacja jest strzałem w 10!

Brak obsługi klienta na profilach społecznościowych

Coraz częściej niezadowoleni klienci dzielą się swoją negatywną opinią na temat produktu, bądź usługi na fan page’u marki. Sposób ten jest szybszy i bardziej efektywny niż dzwonienie na infolinię, bądź pisanie nastu e-maili do BOK, ponieważ liczą na to, że marka sprawniej postara się rozwiązać poruszony przez nich problem.

Wiele brandów woli jednak nieprzychylne komentarze, opinie czy wiadomości pozostawiać bez odpowiedzi, usuwać je, bądź odesłać niezadowolone osoby na stronę internetową albo infolinię. Niestety nie zdają sobie sprawy z tego, że nie tylko tracą obecnych klientów, ale również mocno zniechęcają do siebie tych potencjalnych.

Obsługując fan page’e naszych klientów kierujemy się tym, aby w komunikacji z klientem pokazywać ludzką twarz marki. Mamy świadomość (również z własnych doświadczeń) tego, że fan, który się z nami kontaktuje jest zły i zawiedziony, a nawiązując ten kontakt z nami chce rozmawiać z kimś, kto wykaże empatię, przejawia ludzkie odruchy, a także będzie starał się mu pomóc.

Wiarygodność i szczerość przyświeca nam i powinna przyświecać każdemu, kto moderuje zapytania fanów w świecie Social Media. Nie ściemniamy, nie obiecujemy – po prostu jest nam przykro, że nie sprostaliśmy wymaganiom konsumenta. Nie boimy się napisać „przepraszam”.

Co więcej, w naszej komunikacji z fanem nie traktujemy naszego facebookowego fan page’a tylko jako „odsyłacza” do strony internetowej klienta. Zdajemy sobie sprawę z tego, że to właśnie Facebook oferuje wielkie możliwości pod kątem interakcji z fanami, większe niż tradycyjne strony. Dlatego firmowe konta wykorzystujemy do budowania stałej i lojalnej bazy fanów/klientów.

Poza rzetelnym i szczerym odpowiadaniem na zapytania niezwykle ważna jest również szybkość reakcji. Na profilach naszych klientów dbamy o to, aby wskaźnik odpowiedzi zawsze pokazywał 100%. Dzięki temu budujemy ich rzetelność oraz zaufanie.

komentarze na facebooku

Nieatrakcyjne materiały graficzne

Nie jest tajemnicą to, że przyszłość należy do materiałów wideo. Żaden post z linkiem, bądź z samym przekazem tekstowym nie może równać się z postami, które mają wspomniany materiał video lub estetyczną, pomysłową i dopracowaną grafikę. I tutaj mamy kolejny element, o którym niektóre firmy prowadzące swoje kanały społecznościowe, zapominają… Opublikowanie ‘czegokolwiek’ nie jest wystarczające dla fana naszego profilu. Nieatrakcyjne grafiki czy źle zmontowane filmiki, w bezpłatnych programach online, nie zapewnią nam wyników, zaangażowania oraz zasięgu, jak kilka maksymalnie dopracowanych i dopieszczonych materiałów.

Dobrze o tym wiemy, dlatego w naszym zespole jest Dział Graficzny, który tworzy coś super (często z niczego) wykorzystując kreatywność oraz umiejętności. Dodatkowo korzystamy z dobrej jakości materiałów – mamy wykupiony abonament w banku darmowych zdjęć Depositphotos. Te dwie składowe pozwalają zapewnić naszym klientom profesjonalne i atrakcyjne wizualnie materiały zarówno do akcji dodatkowych, jak i codziennych publikacji, które spotykają się ze wzmożonym, systematycznym zainteresowaniem i aktywnością.

grafika na facebooka

Brak visual key

Często zaglądając na profile różnych marek trudno, na pierwszy rzut oka, połapać się w publikowanych treściach. Panuje chaos, brak spójności czy motywu przewodniego. Firmy, w prowadzeniu swoich kanałów społecznościowych zapominają o niezwykle istotnym elemencie – tzw. visual key.

Niektórzy powiedzą – ważniejsza jest publikowana treść, a nie jej aspekt wizualny. Niestety często to stwierdzenie jest nieprawdziwe.. Spójna komunikacja wizualna z potencjalnym, bądź stałym klientem pozwala mu łatwiej zapamiętać markę, a co za tym idzie przekłada się to na rozpoznawalność i dalej na zainteresowanie ofertą. Nowe posty publikowane na profilach powinny łączyć się z treściami publikowanymi wcześniej. Prezentując nowe materiały, które nie nawiązują wizualnie do opublikowanych już, rozpoczynamy ‘opowiadanie naszej historii’ od początku. Stały i spójny aspekt wizualny pomaga także budować zaufanie wśród fanów. Tak prowadzona konsekwentna komunikacja promocyjna wygląda po prostu profesjonalnie.

Na starcie naszej współpracy z każdym nowym klientem przygotowujemy strategię komunikacji oraz do niej zaprojektowane szablony. Do każdego cyklu ze strategii, przygotowujemy osobną oprawę graficzną. Dzięki temu, fani naszych klientów już na pierwszy rzut oka mogą wyróżnić konkretne cykle tematyczne, które łatwo od siebie rozróżnić.

grafika na facebooka

Strach przed nieznanym

Post z linkiem, post z grafiką, post z linkiem, post z grafiką – po prostu monotonia i nuda. Publikując materiały ciągle te same musimy liczyć się z tym, że nawet pomimo tego, że na początku cieszyły się one z dużym zainteresowaniem to z czasem fanom się nudzą, a nawet ich zniechęcą do dalszego śledzenia profilu. Prowadzenie działań w social mediach to wieczny eksperyment, szukanie ciągle nowych, angażujących formatów, o czym wiele marek, prowadzących aktywności w mediach społecznościowych, zapomina.

My, w naszej komunikacji w Social Media, pamiętamy o tym, aby fana zaskakiwać i czynić profil atrakcyjnym. Dlatego poza postami z klasycznymi grafikami publikujemy systematycznie również filmiki, gify, kolaże, karuzele czy galerie zdjęć. Oczywiście wszystko w obrębie tematyki produktowej prowadzonego profilu.

Wspomniane formaty reklamowe zarówno tworzymy sami, jak i udostępniamy z innych profili tematycznych. Dzielenie się treściami z innych źródeł w sieci pokazuje, że jesteśmy aktywnym członkiem społeczności w swojej dziedzinie.

błędy popełniane w social media

Spamowanie kontra zbyt mała liczba postów

Prawdziwą zmorą na fan page’ach niektórych marek, bądź firm jest kierowanie się zasadą ‘im więcej tym lepiej” zamiast ‘liczy się jakość, a nie ilość’. Publikowanie kilkunastu postów na dzień, dodawane jeden po drugim w krótkim odstępie czasu… taka strategia prowadzi donikąd. Irytuje obserwatorów, negatywnie wpływa na zasięgi, a dodatkowo w złym świetle stawia nasz profesjonalizm. Pomyślcie przez chwilę, o tym, jak źle wygląda fan page, na którym widać dwa posty dodane w odstępie pięciu minut lub który posiada 7 postów opublikowanych jednego dnia, a żaden z nich nie ma ani jednego like’a lub komentarza?

Nie mniejszym błędem jest publikowanie postów raz na tydzień, bądź raz na dwa dni. Aby nasze działania w świecie mediów społecznościowych przyniosły planowane wyniki niezwykle ważna jest systematyczność. Aby utrzymać wysoki poziom zaangażowania i aktywności posty powinny być publikowane regularnie. Nie może ich być za mało, abyśmy stale utrzymywali kontakt z naszymi fanami.
Przy każdej podejmowanej współpracy klienta z naszym działem Social Media ustalamy harmonogram wpisów oraz ich tematykę. Posty pojawiają się codziennie w godzinach, które na podstawie obserwacji oraz statystyk, uznajemy za najbardziej atrakcyjne.

Oferujemy opracowanie planu komunikacji z użytkownikami fan page’a oraz systematyczne zamieszanie aktualności dotyczących marki lub firmy. Dzięki temu na prowadzonych przez nas profilach panuje ład i porządek, a fan wchodząc na profil nie tylko profesjonalnie odbiera markę, ale także jej działania jako stałe i konsekwentne. Wpływa to na wzrost obserwatorów oraz wzmożoną aktywność na profilach.

Brak konkursów

Facebook to platforma, w której fani poszukują rozrywki. Zapewnimy im ją nie tylko publikując humorystyczne czy zabawne materiały graficzne, bądź video, ale także organizując na fan page’u konkursy. Wiele marek podbijających świat Social Media o tym nie pamięta przez co nie wykorzystuje jednego z najłatwiejszych narzędzi do pozyskiwania nowych, aktywnych i wiernych fanów, bądź organizuje konkursy, które są niezgodne z regulaminem portalu.

Poza tym, że konkursy dostarczają fanom rozrywki, to także profil staje się bardziej atrakcyjny, chętniej obserwowany, a także budują rozpoznawalność marki w grupie, która na tę chwilę nie ma potrzeby zakupowej. Fani pozyskani podczas zabawy poprawiają zasięg postów oraz zaangażowanie na profilu, a my dzięki konkursom pozytywnie wpływamy na ich podejście do naszego profilu. Konkursy, w których można zdobyć atrakcyjne nagrody wzbudza w nich zaufanie, lojalność, a także zwiększa zainteresowanie marką.

W naszej komunikacji, na prowadzonych profilach, konkursy są ważnym elementem. Nie tylko te organizowane na osi czasu, ale również te w aplikacjach. Wymyślamy koncepcję, ustalamy regulamin, czuwamy nad przebiegiem zabawy, a także zajmujemy się aspektem wizualnym gry. Z racji tego, że Facebook ma bardzo restrykcyjny regulamin, dbamy o legalne i zgodne z zasadami zabawy.
Wiele marek i firm skorzystało z naszej kompleksowej usługi dotyczącej organizacji konkursów w mediach społecznościowych, a efekty zabaw były niezwykle satysfakcjonujące!

Podsumowanie

Prowadzenie firmowego profilu w świecie social media wymaga wiedzy, doświadczenia i wytrwałości w budowaniu relacji z fanami. Nie zrobicie tego sami. Macie inne obowiązki. Zaufajcie profesjonalistom i zlećcie prowadzenie profilu specjalistom! Swoją codzienną pracę wykonujemy na ponad 40 profilach, które aktualnie prowadzimy dla naszych klientów. Jeśli i Wy chcielibyście zaznaczyć swoją obecność na Facebooku na najwyższym poziomie koniecznie odezwijcie się, poprzez zakładkę kontakt! Nikt nie zrobi tego lepiej od nas!

promocja na facebooku

Chcesz wypromować swoją markę w mediach społecznościowych? Napisz do nas!

Zamów bezpłatną wycenę!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!