Pimp my ads, czyli jak nadaliśmy nowe życie kampaniom Google Ads!

Kampanie reklamowe | 3 min czytania

Pimp my ads, czyli jak nadaliśmy nowe życie kampaniom Google Ads!

Pięć miesięcy temu podjęliśmy współpracę ze sklepem oferującym lakiery i kosmetyki samochodowe. Przejęliśmy konto Google Ads z kampaniami generującymi ruch i sprzedaż. Kampanie te wyglądały jak ukochany samochód, który wymaga odpicowania - tu rysa, tam zadrapanie, kolor już nie ten... Niby dobrze, ale mogłoby być lepiej. Dlatego postanowiliśmy zrobić wszystko, by świeciły pełnią blasku!

Wielkie porządki

Nasze prace rozpoczęły się od gruntownych porządków. Doprowadziliśmy do ładu strukturę kampanii - zwłaszcza produktowych. Wstrzymaliśmy wszystkie nieskuteczne do tej pory metody kierowania. Zoptymalizowaliśmy treści reklam. Na podstawie raportów wyszukiwanych haseł wykluczyliśmy wszystkie nieadekwatne frazy. Zastosowaliśmy zaawansowane segmentacje, rozdzielając ruch płynący z różnych rodzajów urządzeń i stosując adekwatne do skuteczności tego ruchu strategie optymalizacyjne. Te oraz szereg innych działań porządkowych pomogły poprawić wyniki już w pierwszym miesiącu naszych działań - ROAS wyższy o prawie 100%, przychody o ponad 75%.

mEAc7.png

IVNXn.png

Rozszerzenie działań

Kiedy rozprawiliśmy się z panującym na koncie chaosem i pozbyliśmy się wszystkich reklamowych rupieci, mogliśmy przystąpić do rozszerzenia działań.

Przede wszystkim - stworzyliśmy na koncie kampanie w sieci wyszukiwania kierowane wyłącznie do użytkowników odwiedzających witrynę w przeszłości. Przyjęliśmy agresywne strategie ustalania stawek, aby maksymalnie zwiększyć widoczność reklam dla tych osób. Efekt? Wysoki współczynnik konwersji, pokaźna liczba transakcji i wysokość przychodów.

Po drugie - uruchomiliśmy kampanię wideo. Atrakcyjna reklama Bumper Ads - niepomijalna, krótka, z konkretnym komunikatem. Skrupulatnie dobraliśmy metody kierowania, aby docierać do użytkowników z największym prawdopodobieństwem zainteresowania produktami promowanego sklepu. Budżet przeznaczony na tę kampanię nie był ogromny, ale to nie problem. Wiemy, jak pozyskiwać dużą liczbę obejrzeń niskim kosztem: ponad 150 tysięcy wyświetleń reklamy, a koszt jednego wyświetlenia to mniej niż 1 grosz!

gf7Is.png

Holistyczne podejście

Kampanie w sieci wyszukiwania z powodzeniem generują sprzedaż na satysfakcjonującym poziomie, która jednocześnie jest wysoce opłacalna. Kampania wideo szerzy w internetowym świecie wieści o sklepie dającym każdemu majsterkowiczowi możliwość zadbania o swój ukochany samochód. Natomiast kampanie w sieci reklamowej nieustannie przyciągają do sklepu całe rzesze potencjalnych klientów, którzy z czasem mogą stać się stałymi bywalcami. Zadbaliśmy o to, by reklamy docierały do odbiorców na każdym etapie ścieżki zakupowej.

Od kiedy kampanie wpadły w nasze ręce, ich ROAS wzrósł o 75%, a przychody ponad dwukrotnie! Nie tylko zwiększyliśmy liczbę i wartość transakcji, ale też doprowadziliśmy do tego, że są bardziej opłacalne.

LQPkK.png

Ffzdx.png

Co więcej - nie zatrzymujemy się. Obie wartości z miesiąca na miesiąc rosną i mamy nadzieję utrzymać tę tendencję także w przyszłości.

RBno1.png

Dlaczego odnieśliśmy sukces?

Powodów jest kilka i wszystkie są równie istotne. Duży wkład w ten sukces miała bardzo sprawna współpraca z Klientem, który szybko reagował na bieżące problemy (np. odrzucenie w Google Merchant Center produktów, uniemożliwiające wyświetlanie reklam produktowych), a także ogromne zaufanie, którym nas obdarzył.

Czynniki leżące po naszej stronie to przede wszystkim zastosowanie sprawdzonych praktyk oraz holistyczne podejście do promocji sklepu internetowego. Chęć nieustannej poprawy osiąganych wyników, a także dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy i nowych narzędzi także odegrały ważną rolę.

Twoje kampanie Google Ads potrzebują odpicowania?

Zgłoś się do nas!

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!