Bezpłatna konsultacja

Rekord goni rekord, czyli jak zwiększyliśmy przychody o 600% w kampaniach Meta Ads dla Mamabrum.eu!

Kategoria: Meta Ads

Branża: Dziecko

W dynamicznym świecie sprzedaży online planowanie staje się kluczowym elementem strategii. W Traffic Trends doskonale wiemy, że plan działań reklamowych na Q3 i Q4 musi być dopięty na ostatni guzik. W drugiej połowie roku, kiedy konkurencja jest zacięta, a decyzje zakupowe klienci poprzedzają wnikliwym poszukiwaniem okazji, nasza strategia reklamowa Meta Ads dla Mamabrum.eu sprawiła, że listopad 2023 roku nie był jedynie kolejnym miesiącem naszej współpracy, a stał się prawdziwym wydarzeniem sprzedażowym, osiągając wynik ROAS wyższy o ponad 200% w porównaniu z ubiegłym rokiem!


Wyniki ROAS listopad 2023 r w porównaniu z rokiem 2022.


Poznaj etapy naszego sukcesu!

Planowanie z wyprzedzeniem

Wczesna analiza dotychczasowych wyników sprzedażowych była kluczowym krokiem w przygotowaniu kampanii Meta Ads dla Mamabrum.eu. Świadomie wyciągając wnioski, mogliśmy precyzyjnie odpowiadać na potrzeby docelowych grup odbiorców, a tym samym maksymalizować efektywność kampanii w strategicznych okresach sprzedażowych Q4.

Stopniowy rozwój kampanii

Wdrożyliśmy intensywne działania już od maja, zdając sobie sprawę, że druga połowa roku, zwłaszcza z uwagi na się Święta Bożego Narodzenia, to kluczowy czas w świecie e-commerce. Skupiliśmy się na testowaniu różnych metod kierowania reklam i stopniowym zwiększaniu finansowania kampanii, dostosowując strategię do reakcji klientów z odpowiednim wyprzedzeniem. Świadomość specyfiki branży pozwoliła nam strategicznie wzmacniać działania już na etapie, gdy klienci zaczynali planować zakupy na okres prezentowy.


Wydatki i przychody kampanii Meta w okresie: 01.05-30.11.2023r.

Optymalizacja działań reklamowych

W kolejnych krokach wytypowaliśmy najefektywniejsze grupy odbiorców i zminimalizowaliśmy fragmentaryzację budżetów, koncentrując się na promowaniu topowych zestawów reklam. Zwiększając finansowanie kluczowych metod kierowania, osiągnęliśmy widoczność wśród najbardziej responsywnych grup odbiorców. Rezultat? ROAS na poziomie 3 823% i wzrost o ponad 100% względem poprzedniego okresu!


Wyniki kampanii Meta w dniach 01.05-30.11.2023r. w porównaniu z poprzednim okresem.

Dodatkowe finansowanie w kluczowych okresach

Świadomi kluczowych okresów sprzedażowych dla zabawek i branży dziecięcej, w listopadzie skupiliśmy się na maksymalizacji efektywności kampanii. Dzięki zwiększeniu finansowania kampanii Meta o 59%, osiągnęliśmy imponujący wzrost transakcji o niemal 85% oraz wzrost przychodów o 150%. ROAS na poziomie ponad 6800% to rezultat naszej elastycznej strategii, która wprowadziła Mamabrum.eu na szczyt przedświątecznych zakupów online!


Wyniki kampanii Meta w okresie 01-30.11.2023

Dodatkowa kampania = lepsza widoczność

Intensywna konkurencja oraz wysoka skuteczność regularnych wariantów reklam sprawiła, że zdecydowaliśmy się na uruchomienie dodatkowej kampanii sprzedażowej, skoncentrowanej wyłącznie na komunikacji związanej z ofertą Black Week. To strategiczne posunięcie znacząco podniosło widoczność kluczowych reklam na aukcjach, jednocześnie nie zakłócając efektywnej pracy już istniejących kampanii reklamowych.


Kampanie sprzedażowe Meta Ads i ich wyniki ROAS w listopadzie 2023r.

Szczyt sprzedaży - czas na Black Week

Właśnie w tym okresie nasze wysiłki zaowocowały spektakularnym rekordem. Nie potrzeba słów, wyniki mówią same za siebie!

  • ROAS: skok z ubiegłorocznego poziomu 2 168% do ponad 6 800% w 2023 roku

  • Liczba transakcji: +257.2%

  • Przychody: +595.0%


Wyniki kampanii Meta w okresie 20-27.11.2023r.

Technologiczne wsparcie 

Korzystanie z kampanii Advantage+ pozwoliło nam na precyzyjne docieranie do skutecznych i zaangażowanych grup odbiorców, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów wyświetlania reklam. Gdy piksel jest już dobrze zorientowany w cechach i zachowaniach dotychczasowych klientów dzięki tradycyjnym kampaniom, potrafi znaleźć podobne grupy odbiorców i zastosować te dane w nowoczesnych, zautomatyzowanych kampaniach. Wykorzystanie technologii Advantage+ umożliwiło lepsze dopasowanie treści do indywidualnych preferencji użytkowników. Efekt? Wyższa skuteczność i maksymalnie spersonalizowane podejście.

Tworzenie treści reklamowych za pomocą GPT-4 otworzyło przed nami nowe horyzonty. Dzięki sztucznej inteligencji, treści reklam cechowała różnorodność, a dogłębna analiza strony internetowej, pozwoliła na wytypowanie unikalnych cech marki i utrzymanie spójności komunikacji. Otrzymaliśmy nie tylko efektywne, ale i kreatywne reklamy, które przyciągały (i przyciągają!) uwagę klientów.



Podsumowanie

Okres Black Week to dla Mamabrum.eu nie tylko czas spektakularnych sukcesów, ale także doskonały wstęp do przedświątecznej gorączki zakupowej. Gotowi zamknąć Q4 z kolejnymi rekordami nie spoczęliśmy na laurach i już z początkiem grudnia wprowadziliśmy kolejną falę skutecznej, tym razem przedświątecznej komunikacji, uparcie dążąc do wyznaczonego celu.

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157

Znajdź nas również tu:

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!