Bezpłatna konsultacja

Sukces jak z bajki - case study Google Ads z Dom Lalek

Kategoria: Google Ads

Branża: Dziecko

W świecie dziecięcej zabawy każdy dzień jest pełen uśmiechu, kreatywności i przygód. Sklep domlalek.pl doskonale wpisuje się w ten magiczny świat, oferując najmłodszym urocze personalizowane lalki oraz przytulanki, które są nie tylko zabawkami, ale także wiernymi towarzyszkami zabaw i powierniczkami najskrytszych sekretów.

Sukces od pierwszych kroków 

Od 2018 roku współpracujemy z domlalek.pl w zakresie Google Ads. Na samym początku nasze kampanie przypominały wyjątkową zabawę lalkami, pełną uśmiechu i radości. Wyniki naszych działań były bardziej niż zadowalające - ROAS już na początku współpracy oscylował w granicach 1500%!


Wyniki kampanii Google Ads za okres marzec - listopad 2018.

Jednak, podobnie jak w zabawie, gdzie każda chwila otwiera nowe możliwości do odkrycia, zauważyliśmy potencjał na jeszcze większe osiągnięcia. 

Zabawa słowami

Od początku współpracy duży nacisk kładziemy na kampanie tekstowe, które dzięki odpowiedniej, systematycznej optymalizacji niezmiennie osiągają bardzo dobre wyniki. 

Kluczowe jednak były:

  • kontrola efektywności słów kluczowych - starannie analizowaliśmy skuteczność naszych słów kluczowych oraz fraz wyszukiwanych, aby mieć pewność, że nasze reklamy są wyświetlane jedynie na trafne zapytania - dzięki temu ograniczyliśmy wykorzystanie budżetu na niepotrzebne kliknięcia i zwiększyliśmy precyzję naszych kampanii,

  • dostosowanie stawek do odbiorców, urządzeń, lokalizacji i harmonogramu reklam - pozwoliło nam to na skierowanie uwagi tam, gdzie istnieje większe prawdopodobieństwo zrealizowania konwersji,

  • wykorzystanie potencjału elastycznych reklam tekstowych - dzięki wykorzystaniu naszego autorskiego softu mieliśmy możliwość szybkiego tworzenia nowych wariantów reklam, które dostosowaliśmy do potrzeb i preferencji klientów - to pozwoliło nam na ciągłe doskonalenie kampanii, dostarczając treści, które są bardziej atrakcyjne.


Przykłady reklam tekstowych.

Maksymalizowanie radości

Nie zapomnieliśmy również o kampaniach Performance Max, które skupiają się na maksymalizacji przychodów dla sklepów internetowych. W kontekście tych kampanii przyjęliśmy podejście uwzględniające kilka kluczowych czynników, które miały wpływ na osiągnięty sukces:

  • Grafiki - estetyka przekazu to istotny element strategii reklamowej, szczególnie biorąc pod uwagę branżę dziecięcą. Dzięki starannemu dobraniu grafik stworzyliśmy atmosferę, która nie tylko przyciągała wzrok, ale również wywoływała u odbiorców pozytywne emocje i skłaniała do zainteresowania się naszymi produktami. 


Przykłady reklam graficznych w kampanii Performance Max.

  • Listy remarketingowe - aby dostarczyć algorytmom jak najbardziej precyzyjne dane, skoncentrowaliśmy się na skonfigurowaniu odpowiednich sygnałów dotyczących odbiorców. Wykorzystaliśmy w tym celu autorskie narzędzie do generowania list odbiorców, tworząc różnorodne warianty list remarketingowych oraz dostosowując okresy członkostwa w celu jak najlepszego dopasowania do potrzeb naszych kampanii.

  • Dodatkowy skrypt - do optymalizacji kampanii wykorzystaliśmy specjalny skrypt, który umożliwia nam np. sprawdzenie rozkładu kosztów, wartości konwersji, liczby konwersji według placementów czy szczegółową ocenę skuteczność produktów. Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu łatwiej nam podejmować trafne decyzje optymalizacyjne - biorąc pod uwagę fakt, że standardowe raporty w Google Ads nie zawierają takich statystyk. Skrypt daje nam też możliwość prześledzenia zapytań, na które nasze reklamy są wyświetlane. Wykorzystując te dane, dodajemy adekwatne tematy wyszukiwania do sygnałów dotyczących odbiorców, co przyczynia się do jeszcze lepszej efektywności naszych kampanii.

Wyszukiwane hasła w kampanii Performance Max - dane ze skryptu.

Potencjał sezonowych trendów 

W trakcie naszej współpracy zrozumieliśmy, jak ważne jest dostosowanie reklam do różnych okazji kluczowych dla naszego Klienta, takich jak święta Bożego Narodzenia, mikołajki czy dzień dziecka. 

Korzystając z danych historycznych śledziliśmy wzorce zachowań klientów, co pozwoliło nam precyzyjnie określić, kiedy warto zwiększyć budżet reklamowy. Wiemy, w jakich okresach zainteresowanie lalkami jest szczególnie wysokie i kiedy intencje zakupowe użytkowników wzrastają, dlatego właśnie w tych momentach podejmowaliśmy wraz z Klientem decyzję o zwiększeniu budżetu, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów. To podejście pozwoliło nam skutecznie wykorzystać potencjał naszych kampanii.

Radość, kreatywność, sukces

Podsumowując, nasza współpraca z domlalek.pl w zakresie kampanii Google Ads była nie tylko wyjątkowo owocna, ale również pełna inspiracji i kreatywności. Od początku staraliśmy się wprowadzać do naszych działań elementy, które oddają niepowtarzalny klimat dziecięcej zabawy, a jednocześnie są skuteczne w przyciąganiu uwagi i generowaniu konwersji.


Dzięki ciągłej analizie danych, precyzyjnej optymalizacji i wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi udało nam się osiągnąć efekty, które przekraczają nasze początkowe oczekiwania. Wszystko to złożyło się na to, że aktualnie ROAS z naszych kampanii wynosi 3500%, a w szczytowych momentach dochodzi nawet do 5300%! To z pewnością świadczy o skuteczności przyjętej strategii.

 

Wyniki kampanii Google Ads za okres styczeń - kwiecień 2024.



Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157

Znajdź nas również tu:

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!