Zacznij w końcu skutecznie wykorzystywać wewnętrzne promocje!

Optymalizacja konwersji | 3 min czytania

Zacznij w końcu skutecznie wykorzystywać wewnętrzne promocje!

Wiesz ile osób zwraca uwagę na Twój wypieszczony baner promocyjny umieszczony na stronie głównej? A ile na ten, który znajduje się na trzecim, czwartym slajdzie? Niewiele! Dlatego tak często starannie zaplanowane promocje wewnętrzne nie przynoszą odpowiedniego efektu. Na szczęście znaleźliśmy optymalne rozwiązanie, które za pomocą liczb przedstawimy Tobie w poniższym case study.

Jak podnieść oglądalność wybranych podstron o 113%?

Dla jednego z naszych Klientów wdrożyliśmy bardzo innowacyjną i skuteczną kampanię do realizacji promocji wewnątrz sklepu internetowego. W standardowym postępowaniu, właściciel sklepu komunikuje promocje i oferty na stronie głównej sklepu np. w postaci slajdów zaraz pod menu głównym. Takie postępowanie ma bardzo duże ograniczenia i niską skuteczność. Przez stronę główną przechodzi tylko nieznaczna część odwiedzających. Slider na stronie głównej jest widoczny dla jeszcze mniejszej liczby osób, szczególnie slajd drugi i kolejne...

Jak zatem skutecznie informować o promocjach i ofertach wewnątrz naszego sklepu? Mówimy tu o osobach, które już mamy w sklepie, a nie o zewnętrznej, płatnej promocji. Z pomocą przychodzą kampanie wewnętrzne Traffic Trends. Jak to działa? W dowolnym miejscu strony wyświetlamy inteligentne dymki z banerami. Dymki wyskakuja chwilę po załadowaniu strony co sprawia, że zwracają uwagę. Wyświetlamy ograniczoną liczbę dymków i stosujemy odpowiednie przerwy w pokazywaniu, tak aby nie denerwować odwiedzających. Dymki działają zarówno na wersjach dużoekranowych jak i na komórce.

Przykład:

72s5r.png

W efekcie tej kampanii udało się uzyskać 113% wzrost oglądalności promowanej podstrony bez ponoszenia dodatkowych kosztów na reklamę.

oHoOI.jpeg

Warto zwrócić uwagę na ostatnią kolumnę “Wartość strony”. Kolejna z promowanych podstron uzyskała nadzwyczajne efekty:

vETBD.jpeg

Jak zwrócić uwagę na konkretne produkty i podnieść ich oglądalność o 112%?

Bardzo nowoczesnym podejściem jest wyświetlanie informacji o aktywności innych klientów sklepu. Dymki o treści “Tomek właśnie kupił ten produkt” lub “Monika pół godziny temu oglądała” zwracają uwagę użytkowników na popularne produkty. Taką właśnie kampanię przeprowadziliśmy w sklepie z profesjonalnymi maszynami i urządzeniami. Ponownie naszym celem było skierować klienta na wybrane produkty w inteligentny sposób. Na podstawie przeszłych aktywności klientów stworzono komunikaty opisujące te aktywności.

D8hNf.png

Promowaliśmy tylko produkty dostępne i dobrze sprzedające się. Pomimo ich wcześniejszej popularności udało się znacząco podnieść ich widoczność w sklepie:

NQAcc.png

Jak zastosować powyższe mechanizmy w swoim sklepie?

Traffic Trends opracował technologię pozwalającą na realizację takich oraz podobnych kampanii w prosty i szybki sposób. Oprócz opisanych przykładów wdrażamy również szereg kampanii typu “Zapis na newsletter”, “Wyślij zapytanie” czy “Social proof”.

Chcesz skuteczniej komunikować promocje wewnętrzne?

Napisz do nas!

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!