Darmowy Audyt kampanii Google Ads

Zwiększamy sprzedaż, zmniejszamy koszt.

Darmowy Audyt kampanii Google Ads

Coś poszło nie tak? Konkurent zarabia, a Ty kolejny miesiąc jesteś pod kreską?

O kampanie reklamowe trzeba dbać cały czas! W każdym roku Google serwuje dziesiątki zmian, które wpływają na jakość kampanii i efektywność sprzedaży. Nie jesteś w stanie poprowadzić ich na najwyższym poziomie, jeśli nie masz aktualnej wiedzy i czasu by codziennie nad nią pracować. Nie wierzysz nam i jesteś przekonany, że to kolejna próba zastraszenia mająca prowadzić do podpisania umowy? Nieprawda!

Przygotowaliśmy dla Ciebie DARMOWY AUDYT KAMPANII Google Ads. Audyt ten dokładnie wykaże, co robisz źle i jak Twoją kampanie zbudowałaby agencja posiadająca najwyższy status Partnera Premium Google. Co zrobisz z tą wiedzą, to już Twoja sprawa. Możesz samemu wprowadzić zarekomendowane w audycie zmiany i nie wydawać w naszej firmie ani grosza. Serio!

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

PO PIERWSZE

DZIĘKI WPROWADZONYM REKOMENDACJOM

  • ograniczysz zbędne koszty generowane przez kampanię
  • dotrzesz do lepiej dopasowanych odbiorców
  • zwiększysz poziom konwersji

Audyt kampanii Google Ads to dziesiątki najmniejszych elementów

Przeanalizujemy dokładnie Twoje konto reklamowe wskazując zarówno ogólne, jak i szczegółowe błędy i niedoskonałości, które dotyczyć będą poniższych obszarów:

  1. Poprawność mierzenia danych (w tym konwersji) oraz ich eksportu do Google Analytics
  2. Struktura konta reklamowego (m.in. prawidłowy podział na kampanie i grupy reklam)
  3. Zaplanowane budżety dzienne i ustawione stawki CPC
  4. Segmentacja użytkowników na przykład ze względu na ich historię odwiedzin, urządzenie czy zachowanie
  5. Jakość, poprawność i liczba słów kluczowych w reklamie tekstowej oraz analiza treści reklamowych zarówno pod kątem liczby wariantów jak i samej jakości tekstów
  6. Analiza kampanii produktowej pod kątem zakresu asortymentu, atrybutów dodanych do kampanii produktów i ich stanu
  7. Ocena kampanii remarketingowych w tym różrnorodności list i ich liczebności, stosowanych parametrów kampanii, a także analiza używanych reklam
  8. Obecność kampanii RLSA (remarketingu w wyszukiwarce) wzbogacona o stosowane wykluczenia i różnorodność list
  9. Sprawdzenie pozostałych form reklamowych aktywnych na koncie (np. kampanii displayowej czy wideo)

Nasz zespół

40+

Liczba naszych pracowników

400+

Liczba otwartych projektów

1mln+

Kliknięć reklamowych

0,5mln+

Polubień na facebooku

150mln

Miesięczne przychody klientów

Rekomendacje

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński, BBHome

Zobacz wszystkie rekomendacje

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!