Darmowy Audyt kampanii Google Ads

Zwiększ swoje zyski z kampanii Google!

Darmowy Audyt kampanii Google Ads

Audyt kampanii reklamowej Google Ads to idealny wstęp do wzrostu sprzedaży!

W każdym miesiącu poddajemy audytowi kilkadziesiąt kont reklamowych – od małych lokalnych biznesów przez sklepy internetowe po największe firmy z potężnymi budżetami. Cele są najróżniejsze – niektórzy chcą po prostu ulepszyć prowadzoną samodzielnie kampanie, a inni skontrolować chcą jakość pracy agencji zatrudnionej do prowadzenia reklamy.

Niezależnie od wydawanego budżetu i branży z przyjemnością wesprzemy również Twój biznes na niełatwej drodze do zwiększania sprzedaży z kampanii reklamowych.

Sami wiemy najlepiej, że o kampanie trzeba dbać cały czas. W każdym roku Google serwuje dziesiątki zmian, które wpływają na efektywność kampanii, a samodzielnie nie jesteś w stanie poprowadzić ich na najwyższym poziomie, jeśli nie masz aktualnej wiedzy i czasu by codziennie nad nią pracować.

Chcesz zwiększyć efektywność prowadzonych kampanii reklamowych?

Zamów bezpłatny audyt!

Dlatego przygotowaliśmy w pełni darmowy i niezobowiązujący audyt kampanii Google Ads.

Audyt ten dokładnie wskaże braki i błędy na koncie reklamowym, a także pokaże kierunek budowy kampanii przez agencję posiadającą najwyższy status Partnera Premium Google. Co zrobisz z tą wiedzą, to już Twoja sprawa. Możesz samemu wprowadzić zarekomendowane w audycie zmiany i nie wydawać w naszej firmie ani grosza!

Dzięki rekomendowanym przez nas zmianom:

  • zwiększysz współczynnik konwersji i wartość sprzedaży
  • ograniczysz koszty generowane przez kampanie
  • skuteczniej dotrzesz do grupy docelowej
  • unowocześnisz swoje działania reklamowe

Przygotowywany przez naszą agencję audyt kampanii Google Ads to dziesiątki najmniejszych elementów. W trakcie prac nad dokumentem analizujemy dokładnie konto reklamowe wskazując zarówno ogólne, jak i szczegółowe błędy i niedoskonałości, które dotyczyć będą poniższych obszarów:

  • poprawność mierzenia danych (w tym konwersji) oraz ich eksportu do Google Analytics
  • struktura konta reklamowego (m.in. prawidłowy podział na kampanie i grupy reklam)
  • zaplanowane budżety dzienne i ustawione stawki CPC
  • segmentacja użytkowników na przykład ze względu na ich historię odwiedzin, urządzenie czy zachowanie
  • jakość, poprawność i liczba słów kluczowych w reklamie tekstowej oraz analiza treści reklamowych zarówno pod kątem liczby wariantów jak i samej jakości tekstów
  • analiza kampanii produktowej pod kątem zakresu asortymentu, atrybutów dodanych do kampanii produktów i ich stanu
  • ocena kampanii remarketingowych w tym różrnorodności list i ich liczebności, stosowanych parametrów kampanii, a także analiza używanych reklam
  • obecność kampanii RLSA (remarketingu w wyszukiwarce) wzbogacona o stosowane wykluczenia i różnorodność list
  • sprawdzenie pozostałych form reklamowych aktywnych na koncie (np. kampanii displayowej czy wideo)

Chcesz zwiększyć efektywność prowadzonych kampanii reklamowych?

Zamów bezpłatny audyt!

Nasz zespół

40+

Liczba naszych pracowników

400+

Liczba otwartych projektów

1mln+

Kliknięć reklamowych

0,5mln+

Polubień na facebooku

150mln

Miesięczne przychody klientów

Rekomendacje

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński, BBHome

Zobacz wszystkie rekomendacje

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!