Dlaczego konsumenci porzucają wirtualne koszyki?

E-commerce

Statystyki pokazują, że 7 na 10 użytkowników nie finalizuje swoich transakcji w e-sklepach, porzucając koszyk. Z czego może wynikać sytuacja, gdy użytkownik eksploruje sklep, dodaje produkt do wirtualnego koszyka, po czym z jakiegoś powodu nie dokańcza zamówienia? Na ogół, użytkownicy oczekują od e-zakupów, że stworzą one możliwości obejrzenia produktu, ofiarowując pełny pakiet informacji na temat dostaw, płatności, czasu realizacji zamówienia oraz finalnych kosztów. Po umieszczeniu produktu w koszyku i wyborze najlepszej opcji zapłaty i dostawy e-konsumenci chcą otrzymać paczkę możliwie jak najszybciej. Najnowsze badania rynku e-commerce potwierdzają jednak, że porzucanie koszyków to zjawisko powszechne i – wykluczając techniczne powody, jak np. wolne wczytywanie się strony, niedziałające skrypty w formularzu zamówienia czy brak certyfikatu SSL – może mieć wiele źródeł. Jakich?


Czy wszyscy chcą kupić?

Analizując powody porzucania e-koszyków i m-koszyków, należy zaznaczyć, że statystyki pokazują, że tylko co trzeci koszyk jest opłacany od razu. Z badań wynika też, że część w ogóle nie zostanie opłacona, część natomiast doczeka się finalizacji, gdy konsument powróci do sklepu i zrealizuje płatność (o co warto dbać, stosując odpowiednie strategie odzyskiwania klientów, np. poprzez remarketing czy marketing automation dopasowany do potrzeb biznesu). Znamienne, że pewien procent internautów, porzucających koszyk, tak naprawdę nie zamierza nic kupić, a chce, np. sprawdzić ceny, warunki dostawy czy przetestować nowości. Wśród tej grupy shopperów próżno szukać tych, którzy ukończą zakupy. Co ciekawe, porzucanie wirtualnych koszyków to zjawisko dość liberalne, bo dotyczy rozmaitych branż i trudno tu szukać tych bardziej bezpiecznych. Skala sytuacji i jej przejawy pokazują także, że czasem koszyk zakupowy w wirtualnym sklepie użytkownicy traktują jak swoją prywatną listę życzeń, nad którą się zastanawiają. Nierzadko robią screeny z checkout-u, tworzą spisy w formie elektronicznej i papierowej, by mieć namacalny materiał do rozważań. Przy takim obrocie użytkownicy oczekują, że po powrocie na stronę internetową ujrzą w koszyku to, co uprzednio wybrali. Gorzej, gdy wybranych produktów tam nie ma. Niemniej trzeba powiedzieć, że są sytuacje, gdy zamiarem e-konsumentów jest dokończenie zakupów, jednak na drodze do finalizacji pojawiają się przeszkody, które to uniemożliwiają. Oto kilka z nich.

Czy oferujesz możliwość zakupu bez konieczności zakładania konta?

Bariera w postaci obowiązku wypełnienia formularza i podania swoich danych to jedna z przyczyn porzucania koszyka. Użytkownicy chcą mieć możliwość dokonania wymiany handlowej bez konieczności zakładania konta, zwłaszcza przy pierwszych zakupach, które stanowią niejako test sklepu. Jeśli nowy użytkownik jest przymuszony do „związania się” z e-sklepem, a tak podświadomie odbiera przymus rejestracji, może wycofać się z dalszej transakcji. Poza tym niektórych użytkowników zniechęca też zbyt długi proces rejestracji i wówczas rezygnują ze złożenia zamówienia. Czasem są zdecydowani na jednorazowy zakup, nie planując założenia konta, które traktują niejako jak zawarcie umowy.

Optymalne rozwiązania:

  • zaproponuj zakupy jako gość,
  • daj możliwość rejestracji,
  • udostępnij opcję logowania na konto, jeśli e-konsument wcześniej dokonał rejestracji.

Czas ma znaczenie, czyli jak wygląda proces zakupowy?

#Skomplikowanie

Skomplikowany proces zamówienia to jeden z powodów zarzucania wirtualnych zakupów na etapie koszyka. Internautów szczególnie irytują duża ilość pól w formularzu i wszelkiego rodzaju rozpraszacze uwagi, np. widgety do kontaktu czy okna pop-up informujące o promocji. Z kolei oczekiwane są szybkość, intuicyjność oraz sprawna nawigacja. W wielu przypadkach rekomendowane są formularze jednostronicowe, tzw. one page checkout, które są nie tylko szybkie, ale proces zakupowy ujmują syntetycznie. Z kolei niektóre branże, np. sprzedające produkty premium, wybierają ścieżkę zakupów w kilku krokach (np. w trzech), by z osiągnięciem kolejnego zdobywać większe zaufanie klienta do sklepu. Potencjalni e-konsumenci kupując, np. sprzęt AGD, są bardziej skłonni, by przebrnąć przez wybór dostawy, płatności, finalizacji zamówienia. Podświadomie czują bowiem, że taka ścieżka legitymizuje profesjonalizm sklepu.

#Edycja

Wśród elementów, które denerwują użytkowników i mogą wpływać na zjawisko porzucania zakupów, jest niemożność edycji koszyka. Dla wirtualnych shopperów irytująca bywa konieczność ponownego wyboru asortymentu i przejścia od początku przez proces dodawania produktu, zaznaczenia opcji płatności i dostawy. Na ogół, klient powinien mieć możliwość, by dokonać edycji swoich danych, usunąć bądź dołożyć jakiś produkt, zdecydować się na inny punkt odbioru czy zmienić zdanie, co do liczby sztuk zamawianego towaru.

#Kod rabatowy

Porzucanie koszyków może się też korelować z umieszczeniem pola rabatowego w koszyku. Taka praktyka uczy klienta, że cena jest negocjowalna. Poza tym opcja redukcji ceny na etapie składania zamówienia rozprasza i dekoncentruje, bo determinuje albo powrót na kartę produktu i poszukiwanie aktywnego kodu, albo – co gorsza – szukanie innych w sieci. W konsekwencji użytkownik może uznać, że sprawdzi wszystkie oferty rabatowe od nowa. I finalnie odejdzie od zakupów.

Co możesz zrobić, by ułatwić zakupy:

  • uprość proces zamawiania, skracając go maksymalnie, np. poprzez zastosowanie one page checkout,
  • usuń rozpraszacze,
  • nie włączaj kodu rabatowego jako opcjI wyboru w koszyku.

Czy mówisz prawdę o dostawie i płatnościach?

Długi czas oczekiwania na dostawę jest częstą przyczyną rezygnacji z zakupów. Decydując się na wirtualną formę wymiany handlowej, klienci podkreślają, że doceniają jej komfort i to, że nie wymaga ona osobistej wyprawy do stacjonarnego punktu, jednak oczekują sprawnej obsługi zamówień. Internetowi konsumenci nie lubią także przykrych niespodzianek, więc jeśli na etapie dodania produktu do koszyka, okazuje się, że termin dostawy jest długi, mogą zrezygnować. Naturalne jest, że szukają alternatyw, które zapewnią możliwość szybszego otrzymania produktu. Realna informacja o rzeczywistym czasie dostarczenia przesyłki powinna pojawić się już przed finalizacją zamówienia, aby uniknąć takich rozczarowań. Przy czym równie deprecjonująca jest wiadomość, że deklarowany czas otrzymania paczki, to, np. 10 dni, zwłaszcza w sytuacji, gdy pierwotnie deklarowano jej długość na 3 dni. Nowe, nieoczekiwane warunki mogą być przyczyną porzucania koszyków zakupowych.

Niekorzystną sytuacją jest także nieznalezienie odpowiedniej formy dostawy paczki czy zaskakująca wysokość kosztów dostawy, np. poprzez dopisanie kosztów przesyłki do formularza podsumowującego. Zaufania nie wzbudzają też niewielkie możliwości dokonania płatności. Standardem w sklepie internetowym powinny być tradycyjne przelewy, karta kredytowa lub debetowa, płatności poprzez np. DotPay, PayU, PayPal, BLIK, a także raty. Gdy wybór jest wąski, to powoduje rozdrażnienie i ucieczkę, kończy się więc porzuceniem koszyka.

Co możesz poprawić?

  • stwórz dedykowane podstrony mówiące o kosztach dostawy, terminach dostarczenia paczki oraz sposobach płatności,
  • wyeksponuj szybkie terminy dostarczenia paczki na karcie produktu,
  • zaimplementuj technologię informowania o opcjach płatności i dostawy oraz ich kosztach, a także czasie realizacji dostawy już na etapie produktowym,
  • pamiętaj, że długie terminy dostawy dyskwalifikują klient będzie skłonny zapłacić nawet wyższą cenę, niż czekać na mebel, np. 40 dni,
  • zaoferuj wiele możliwości dokonania płatności, im większy wachlarz, tym większe pole manewru dla klienta.

Koszyk vs emocje

Proces zamówienia ma być intuicyjny i szybki, przyjazny użytkownikowi, wówczas sprzyja konwersji. Porzucanie koszyka to złożone zagadnienie i wpis dotyka tylko kilku jego źródeł. Warto pamiętać, że – obok interfejsu sklepu, templatki koszyka, czytelności przycisków i logiczności ich interpretacji, oraz wymienionych wyżej składowych – zakupom towarzyszą emocje.

Optymalnie zaprojektowany proces zakupowy powinien niwelować powstanie tych pejoratywnych. Mogą to być: rozgoryczenie (np. związane z zawyżonymi kosztami dostawy), konsternacja (np. wymuszenie rejestracji), napięcie (gdy transakcja wymaga przejścia przez wiele podstron i się przeciąga), strach (udostępnienie danych poufnych, np. konieczność podania nr. PESEL). Idąc wg tej psychologicznej mapy, również można znaleźć sposób na usprawnienie koszyka.

Zadbaj więc, by userowi na etapie finalizacji zamówienia towarzyszyły:

  • swoboda,
  • komfort,
  • pewność,
  • spokój.

Pamiętaj również, że na sklep internetowy i procesy zakupowe ma wpływ wiele rozmaitych zmiennych. Szczęście człowieka determinują rodzina, miłość, odpowiedni status materialny, spełniająca praca, zdrowie. Przy czym ile jednostek, tyle dróg do powodzenia. Jednak uporczywy brak jednej zmiennej, rzutuje na całość. Trudno mówić o pełni szczęścia, gdy, np. pojawiają się problemy zdrowotne. Analogicznie, choć porównanie wydaje się karkołomne, rzecz wygląda w przypadku sklepów internetowych. Koszyk zakupowy i procesy prowadzące do finalizacji transakcji nie są zero-jedynkowe, a złożone, wielowymiarowe.

Jeśli chcesz zmniejszyć ilość użytkowników porzucających koszyk w Twoim sklepie, napisz do nas!

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Beata Ryba

Beata Ryba

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!