Google Analytics 4 – szkolenie i wdrożenie

Co zapewniamy?

  • check Wdrożenie Google Analytics 4
  • check Dodatkową konfigurację Google Analytics 4
  • check Podstawowe szkolenie z zakresu Google Analytics 4

Zamów ofertę na wdrożenie i szkolenie GA4

Google Analytics 4 to nowa rzeczywistość, na którą musisz być gotowy!

Wraz z końcem czerwca przestaniesz zbierać dane analityczne w Universal Analytics, wersj, którą doskonale znasz od wielu lat. Zapewne jest to dla Ciebie jedno z podstawowych narzędzi analitycznych, które po prostu przestanie działać! W jego miejscu pozostanie Google Analytics 4, który stanie się głównym produktem analitycznym.

Zmiana ta powoduje, że niezbędne dla Ciebie są dwie rzeczy. Po pierwsze – musisz zadbać o prawidłowe wdrożenie GA4 na swojej stronie internetowej. Nawet jeśli korzystasz z gotowych wtyczek i integracji (np. w IdoSell, Shoperze, WooCommerce czy na Magento), to konfiguracja początkowa powinna zostać rozbudowana, byś mógł analizować komplet istotnych dla swojego biznesu informacji.

Po drugie – musisz nauczyć się tego narzędzia. Różni się ono od „starej” wersji Analyticsa już u podstaw i metodologii zbierania danych, a na dodatek poszczególne, w tym te ulubione, raporty przeszły niemałą odmianę.

Na szczęście nasi Specjaliści mogą zapewnić Tobie wsparcie w obu tych obszarach!

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h wycenę szkolenia i wdrożenia!

Zamów bezpłatną wycenę

Szkolenie z Google Analytics 4

Podczas kompleksowego szkolenia z zakresu Google Analytics 4:

  • dowiesz się dlaczego powstała nowa wersja Google Analytics i jak zmieniło się podejście do analityki internetowej
  • poznasz wymiary i wskaźniki w GA4 oraz dowiesz się jak je interpretować
  • nauczysz się poruszać po podstawowych raportach dostępnych w GA4, a także zrozumiesz znajdujące się tam dane
  • nauczysz się tworzyć swoje niestandardowe raporty z których wyciągniesz jeszcze więcej informacji
  • omówimy wszystkie dostępne podstawowe raporty takie jak: Pozyskiwanie, Zaangażowanie, Generowanie przychodu, Utrzymanie, Demografia, Technologia, Atrybucja
  • dowiesz się jak tworzyć customowe raporty i kiedy korzystać z jakiego typu „Eksploracji”

Komu dedykujemy to szkolenie?

  • właścicielom i managerom sklepów internetowych, specjalistom działów marketingu
  • osobom „nietechnicznym”, które chcą w skondensowany sposób poznać nowe narzędzie Google od strony teoretycznej
  • osobom, które chcą poznać sposób działania nowego narzędzia oraz poznać interfejs i zrozumieć nowe metryki, podstawowe raporty
  • osobom, które chcą tworzyć własne raporty w oparciu o nowe możliwości, jakie daje GA4

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h wycenę szkolenia i wdrożenia!

Zamów bezpłatną wycenę

Wdrożenie Google Analytics 4

Rozszerzone wdrożenie Google Analytics 4 oferujemy sklepom internetowym bazującym na oprogramowaniu IdoSell, WooCommerce, Shoper oraz Magento. Jeśli korzystasz z innego lub autorskiego oprogramowania, napisz do nas - zobaczymy co da się zrobić!

Poza implementacją tagu zapewniamy dodatkową konfigurację, w skład której wchodzi:

  • włączenie funkcji Google Signals
  • wydłużenie czasu przechowywania danych do maksymalnego okresu 14 miesięcy
  • wydłużenie przechowywania ważności ciasteczek
  • wdrożenie wyszukiwania w witrynie
  • włączenie pomiaru zaawansowanego do przechowywania większej liczby eventów
  • wykluczenie ruchu wewnętrznego - Założenie filtrów pozwalających na wykluczanie działań użytkowników pochodzących z firmowego IP
  • połączenie Google Analytics 4 z kontem Google Search Console
  • połączenie Google Analytics 4 z kontem Google Ads
  • połączenie Tagu Google (nowy tag Google to synchronizacja Globalnego Tagu Witryny GA i GAds)
  • wdrożenie definicji niestandardowych, jeżeli obecnie stworzone zdarzenia nie są zgodne z dokumentacją Google Analytics 4
  • konfiguracja zdarzeń dodatkowych (do 5 zdarzeń)
  • oznaczenie wskazanych zdarzeń jako konwersje (docelowo jest to jedynie zakup)
  • niestandardowe listy odbiorców/Segmenty wykorzystywane w kampaniach remarketingowych w Google Ads (do 5 list odbiorców)

Nasz zespół

40+

Liczba naszych pracowników

400+

Liczba otwartych projektów

1mln+

Kliknięć reklamowych

0,5mln+

Polubień na facebooku

150mln

Miesięczne przychody klientów

Rekomendacje

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak, Konesso.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele.

Na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski, Riff

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski, Frisco

  • Skórzana
  • Carrea
  • Dolina Noteci
  • Tenczynek
  • Ubierz Swoje Ściany
  • Babyono
  • Bilety24.pl
  • British Council
  • Casu
  • Craft
  • Danfoss
  • Frisco
  • Gatta
  • Logitech
  • Media Markt
  • Riff
  • Sylwia Majdan
  • AA Cosmetics
  • Danhen
  • Mass Denim
  • Wola
  • Konesso
  • Bludshop

Zobacz wszystkie rekomendacje

Znajdź nas również tu:

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157