Mobile Menu

Kampanie
reklamowe

Celem kampanii AdWords jest generowanie sprzedaży.

To najlepsze rozwiązanie reklamowe trafiające do klientów na ostatnim etapie ścieżki zakupowej. Reklamy pojawiają się w odpowiedzi na zapytanie użytkownika. Ktoś czegoś szuka, a my pokazujemy mu ofertę.

Skutecznie i zgodnie z planem

AdWords to system reklamowyktóry umożliwia rozliczanie się od każdego kliknięcia. To powoduje, że kampanie prowadzone w takim modelu są przewidywalne i możliwe jest zaplanowanie ich skuteczności. Do dyspozycji mamy wiele form reklamowych, m.in.: reklamy tekstowe, produktowe, śledzący Twoich niedoszłych Klientów remarketing, reklamy video w serwisie Youtube.com i wiele innych!

Zespół odpowiedzialny za reklamę AdWords opanował do perfekcji projektowanie i realizację kampanii na każdym poziomie budżetu. Prowadzimy kampanie dla sklepów internetowych oraz stron firmowych, zarówno w języku polskim, jak i w językach obcych.

Kluczem do wysokojakościowej kampanii - takiej, która przynosi ponadprzeciętny zwrot z inwestycji - jest jej ciągła poprawa. Bieżąca optymalizacja, testowanie i śledzenie rezultatów pozwala na wyciśnięcie maksimum efektu z posiadanego budżetu. Oczywiście w trakcie planowania działań, jak i ich poprawy nie jesteśmy obojętni wobec Twojego biznesu. Chcemy jak najlepiej poznać priorytety sprzedażowe Twojej firmy i wspólnie rozwijać ją w umówionym kierunku.

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!

1. Kampanie tekstowe (linki sponsorowane do sklepu internetowego i stron firmowych)

Linki sponsorowane czyli po prostu reklama tekstowa – jedna z najpopularniejszych form reklamy AdWords. Tego typu linki do Twojej strony pojawią się w wyszukiwarce nad i pod wynikami organicznymi i są oznaczone jako „Reklama”. Obecnie są to cztery pierwsze wyniki i trzy ostatnie, choć Google co jakiś czas zmienia ten stosunek linków reklamowych do naturalnych. Linki sponsorowane dla sklepu internetowego czy stron firmowych są jedną z najskuteczniejszych metod w pozyskiwaniu ruchu oraz zwiększenia rozpoznawalności marki w sieci. Z drugiej strony to także świetna opcja, jeśli mocno zależy Ci na sprzedaży określonych produktów. Odpowiednio skierowana reklama tekstowa potrafi „złapać” klientów poszukujących tego konkretnego produktu. A przecież masz go w swojej ofercie!

2. Google Zakupy

Sklep internetowy to Twój biznes? Rosnąca liczba transakcji śni Ci się po nocach? Oczyma wyobraźni widzisz tych wszystkich ludzi noszących Twoje ubrania, używających Twojego sprzętu sportowego, dekorujących swoje domy Twoimi tapetami? Google Zakupy to reklama produktowa właśnie dla Ciebie! Ten typ reklamy AdWords nakierowany jest na jak najlepsze wyeksponowanie produktu w wyszukiwarce, co skutecznie zachęca użytkowników do zakupu. Format reklamy Google Zakupów to zdjęcie produktu, cena oraz nazwa sprzedawcy, czyli to, co jest pierwszym elementem, na jaki zwracają uwagę potencjalni klienci. Dzięki Google Zakupom sprawimy, że Twój najpopularniejszy produkt (spokojnie, te mniej popularne również!) ma większą szansę trafić do ludzi poszukujących podobnych produktów. Łatwe sprawdzenie skuteczności, ustalenie budżetów i dostosowanie treści pozwala nam stworzyć reklamę szytą na miarę potrzeb Twoich, klientów i samego Google.

3. Reklamy remarketingowe

Linki sponsorowane dla Twojego sklepu internetowego czy Google Zakupy przyprowadziły do Twojego sklepu całą rzeszę klientów: wędrowali po dziesiątkach podstron, kupili niezliczoną liczbę produktów, a statystyki konwersji i transakcji skoczyły do góry. Pytanie: co dalej? Jak nakłonić ponownie klientów, którzy już odwiedzili Twój sklep, by zainteresowali się kolejną atrakcyjną ofertą? Tutaj wkraczają reklamy remarketingowe. To właśnie ten typ reklamy AdWords odpowiedzialny jest za zachęcenie użytkowników do powrotu na Twoją stronę. Dzięki innym formom reklamy AdWords sprzedajesz dużo. Dzięki remarketingowi sprzedawaj jeszcze więcej klientom, których zaufanie już zdobyłeś! Remarketing statyczny to banery graficzne lub reklamy tekstowe, które “wędrują” za Twoim klientem zachęcając do powrotu na Twoją stronę. W Traffic Trends jesteśmy zawsze na bieżąco z formami reklam AdWords. Poszliśmy więc dalej i oferujemy Ci także remarketing dynamiczny nastawiony na Twój konkretny produkt, który cieszył się już wcześniej zainteresowaniem odbiorcy. Kolejnym rodzajem remarketingu, który zwiększy Twoje szanse na sprzedaż i ruch w sklepie jest RLSA, czyli remarketing w wyszukiwarce.

Zrobimy coś razem?

Zamów darmową ofertę i sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić.

Odezwiemy się
tak szybko, jak to możliwe.

Przebudowa kampanii Adwords, czyli jak poprawić zyski!

Jeden z naszych klientów, znany polski sklep internetowy z designerskimi meblami i dodatkami, chciał w pełni wykorzystać obecność w internecie. Kampanie AdWords, które były prowadzone od ponad 4 miesięcy nie przynosiły zadowalającego efektu. W konsekwencji koszty prowadzenia kampanii były wyższe niż przychód uzyskany z reklam.

Optymalizacja kampanii – prowadzona tak, jak dotychczas – nie doprowadziłaby z pewnością do poprawy wyników. Konieczna była kompleksowa przebudowa konta AdWords i zmiana kierunku dotychczasowych działań reklamowych.

zobacz więcej

opinie naszych klientów

mamy przyjemność pracować dla

traffic trends w liczbach

400
Pomogliśmy już ponad 400 sklepom
i biznesom internetowym.
40
Zatrudniamy 40 wysoko wyspecjalizowanych pracowników, którzy są do Twojej dyspozycji.
10
Docenił nas w Rankingu Fast 50. Zajęliśmy 10 miejsce w Europie Centralnej.

© 2016 traffictrends.pl - profesjonalne pozycjonowanie sklepów internetowych