Kampanie Popupowe

Ratowanie koszyka, upselling, socialproof, wyślij zapytanie i inne

Kampanie Popupowe

Popup to doskonale wszystkim znane okienko z treścią wyskakujące „na wierzch” strony internetowej.

Zazwyczaj denerwujący i przeszkadzający, pozwala jednak realizować wiele skutecznych dla sklepów internetowych scenariuszy!

Do najciekawszych przykładów wykorzystania popupów należą techniki zmierzające do podniesienia konwersji sprzedażowej, wygenerowania leadów, budowy list mailingowych lub komunikowania promocji. Pojawiają się również coraz odważniejsze kampanie popupowe np. loteria rabatowa, w której Klient może wylosować specjalną promocję lub gratis do zamówienia. Możliwości techniczne umożliwiają nam realizację dowolnych scenariuszy pod kątem celu i pod kątem wyświetlania komunikatu.

Darmowy test przez 7 dni w Twoim sklepie!

Zgłoś się!

PO PIERWSZE

RATOWANIE KOSZYKA

Popup zawiera zachętę do dokończenia zamówienia z drobnym rabatem (np. 2%, 5%). Popup wyskakuje tylko i wyłącznie na podstronie koszyka w dwóch przypadkach: jeśli użytkownik zostawi koszyk w bezczynności na dłużej niż np. 30 sekund oraz jeśli użytkownik wykona ruch myszą rozpoznany jako chęć zamknięcia okna lub karty z koszykiem.

Ratowanie koszyka

Nieoczekiwany rabat w koszyku jest traktowany jako super okazja i powoduje dużo wyższą skłonność do dokończenia zamówienia. Pojawia się tu efekt psychologiczny polegający na spełnieniu potrzeby otrzymania zniżki, występuje niższa skłonność do szukania kodów rabatowych oraz efekt ekskluzywności oferty. Ta technika działa dużo lepiej niż inne formy “darmowych” rabatów np. kupon za zapisanie się do newslettera.

Podczas przeprowadzanych testów udało nam się w sklepach internetowych podnieść konwersję o średnio 9,4%, a także zmniejszyć o 17,1% liczbę porzucanych koszyków! Sprawdź nasze case study Jak skutecznie zwiększać liczbę i wartość konwersji!

PO DRUGIE

PROMOCJA WEWNĘTRZNA

Scenariusz polegający na pokazywaniu wybranego produktu lub grupy produktów w postaci delikatnego okna wysuwającego się np. z dołu strony raz na np. 2 minuty każdemu użytkownikowi. Pozwala to skierować uwagę klienta na konkretną promocję w sklepie, którą dotychczas komunikuje się zwłaszcza na stronie głównej. Odwiedzający sklep coraz częściej lądują bezpośrednio na kartach produktów lub kategoriach. Moduł promocji wewnętrzej wielokrotnie zwiększa widoczność promowanych ofert.

Popup promocja wewnętrzna

Sprawdź nasze case study Zacznij w końcu skutecznie wykorzystywać wewnętrzne promocje!

PO TRZECIE

UPSELLING W KOSZYKU

Scenariusz polegający na pokazywaniu wybranych produktów komplementarnych na samym końcu procesu zakupowego np. w koszyku lub pierwszym kroku zamówienia. Możliwe jest pokazanie dowolnej liczby produktów wybranych na podstawie analizy najczęściej kupowanych towarów. Kampania ma na celu zasugerowanie kupienia dodatkowych produktów i akcesoriów.

Kampanii można użyć również w celu promocji dodatkowych usług typu rozszerzona gwarancja, serwis, montaż.

Popup promocja wewnętrzna

PO CZWARTE

KAMPANIA SOCIAL PROOF

Social Proof, czyli społeczny dowód zaufania, to technika z powodzeniem stosowana przez strony typu booking.com czy największe na świecie sklepy internetowe. Technika polega na informowaniu o aktywności innych użytkowników serwisu. Efektem może być pokazanie za pomocą popupu, że na sklepie kupują inne osoby, a także zwrócenie uwagi na konkretne produkty („Ktoś właśnie kupił telewizor Samsung XDS12321”).

Kampania social proof

Kampania social proof 2

PO PIĄTE

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER

Popup wyskakujący w wybranych częściach sklepu w określony sposób np. po przeczytaniu większości zawartości strony. Dobrą praktyką jest wyświetlanie takiej kampanii na stronach blogowych i informacyjnych.

Podczas testów konwersja popupu wyniosła od 0,73 do 6,1%.

Zapisz się na newsletter

PO ...

WYŚLIJ ZAPYTANIE OFERTOWE

Popup wyskakujący na podstronach usług lub produktów, namawiający na pozostawienie danych kontaktowych w celu przygotowania indywidualnej oferty. Wyskakuje na określonych podstronach oraz w określony sposób: nie częściej niż raz na dzień, a w przypadku konwersji czyli wysłania zapytania, wygaszany jest na np. 30 dni. Jest to idealne rozwiązanie dla sklepów o profilu B2B oraz firm usługowych, którym zależy na kontakcie z Klientem.

Podczas testów popup osiągnął konwersję na poziomie od 0,2 do 1,8%.

Wyślij zapytanie ofertowe

PO ...

DOWOLNE SCENARIUSZE

Jeżeli chcesz stworzyć indywidualny scenariusz, którego nie opisaliśmy powyżej (np. loteria gratisów), napisz do nas!

Darmowy test przez 7 dni w Twoim sklepie!

Zgłoś się!

Możliwości techniczne

  1. Prosta instalacja na stronie nie wymaga żadnych istotnych zmian i ingerencji w sklep lub stronę.
  2. Dowolny wygląd i zawartość popupa
  3. Dajemy możliwość realizacji wielu kampanii równolegle
  4. Pełną kontrola wywołania popupa ze względu na czas spędzony na stronie, obecność na konkretnej podstronie, procent przescrollowanej podstrony czy intencję wyjścia ze strony poprzez ruch myszy.
  5. Kontrola cappingu, czyli częstotliwości wywołania popupa na użytkownika
  6. Popup może wywoływać akcję za pomocą umieszczonego guzika, może mieć tylko zawartość informacyjną lub może zawierać pełen formularz i zbierać przesyłane przez użytkowników dane.
  7. Możliwość integracji kampanii zbierania bazy mailingowej z Freshmail

Nasz zespół

40+

Liczba naszych pracowników

400+

Liczba otwartych projektów

1mln+

Kliknięć reklamowych

0,5mln+

Polubień na facebooku

150mln

Miesięczne przychody klientów

Rekomendacje

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński, BBHome

Zobacz wszystkie rekomendacje

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!