Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych

Nieograniczona forma realizacji celów w dowolnej grupie docelowej

Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych

Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych to nowa jakość docierania do swoich Klientów.

Rozwój mediów społecznościowych dostarczył „świeżej krwi” marketerom szukającym rozwiązań reklamowych dla swoich Klientów. Wiele z portali społecznościowych w sposób bardzo efektywny pozwoliło realizować cele stawiane przez właścicieli sklepów internetowych. Dzięki temu dziś, w wielu obszarach reklama w mediach społecznościowych jest pierwszym i obowiązkowym wyborem. Umożliwia dotarcie do każdej grupy docelowej – bez względu na wiek, zasobność portfela, stanowisko i zainteresowania.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h wycenę kampanii dla Twojego sklepu!

Zamów bezpłatną wycenę

PO PIERWSZE

ZASIĘG

Spójrz na zachowania osób, które przebywają wokół Ciebie. Co mają ze sobą przez większość dnia? Smartfona! A na nim zainstalowane aplikacje społecznościowe. W każdej wolnej chwili włączane i odświeżane, by nie przegapić najnowszych informacji od swoich znajomych i ze świata. Zaangażowanie użytkowników jest ponadprzeciętne, a Ty masz możliwość je wykorzystać. Codziennie możesz skutecznie docierać do tysięcy osób ze swojej grupy docelowej i towarzyszyć im gdy tylko przeglądają Facebooka, Instagrama, LinkedIna…

PO DRUGIE

ZAANGAŻOWANIE

Budowa trwałego źródła ruchu i sprzedaży w mediach społecznościowych opiera się na zaangażowaniu grupy docelowej. To ten parametr przekłada się na wzrost jej liczebności i jakości. Bez odpowiednich narzędzi reklamowych, budowa zaangażowania zajmie zdecydowanie więcej czasu, a potencjał podejmowanych działań nie zostanie w pełni wykorzystany. Wartościowy materiał stworzony z myślą o swoich potencjalnych Klientach sprawdzi się lepiej, gdy dotrze do tysięcy osób w sposób płatny, niż jeśli dotrze do pojedynczych użytkowników bez wsparcia promocji.

PO TRZECIE

SPRZEDAŻ

Zaangażowanie i budowanie społeczności w social mediach, to filary Twojej komunikacji. Nie radzimy jednak byś w pełni porzucił przekaz sprzedażowy. Jak najbardziej może on wypełniać pewną część komunikacji. Rozwiązań reklamowych wspierających ten przekaz jest wiele i koniecznie musisz z nich skorzystać. Choćby po to, by mieć pewność, że specjalna oferta, którą przygotowałeś miała szansę dotrzeć do wszystkich, którzy chcieliby z niej skorzystać. Takie działanie wydatnie zwiększy Twoje przychody z social mediów!

PO TRZECIE

REMARKETING

Żadne działanie budujące potrzebę zakupową nie może nie być wspierane przez kampanie remarketingowe. Przez większość czasu zachęcasz swoich przyszłych Klientów do poznania Twojego sklepu, przeczytania wpisów blogowych, przejrzenia nowości. Gdy już to zrobią, z ciekawości, zostawiasz ich samych sobie i budujesz przekaz od nowa. Błąd! Pierwsze wejście na Twoją stronę rzadko kończy się zakupem. Musisz budować ten cel dalszymi działaniami, wśród których króluje remarketing, czyli przekaz dostarczany tylko tym, którzy już Cię odwiedzili, ale nie dokonali pożądanego przez Ciebie celu. Zabójczo skuteczny również w social media!

Kampanie w mediach społecznościowych to kolejna szansa na zwiększenie sprzedaży!

Wiele osób błędnie podchodzi do zagadnień marketingowych próbując wybrać te, które w danej kategorii spisują się najlepiej. Dlaczego tak często dochodzi do porównań systemów reklamowych, które mają określić czy lepszy jest ten Google’a, czy Facebooka? Twoim obowiązkiem jest doprowadzenie do sytuacji, w której zysk Twojej firmy budować będą oba, równocześnie. Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych nie są alternatywą, lecz kolejnym elementem. Wielokrotnie widzieliśmy podsumowanie zakupów internetowych, w których kupujący najpierw trafiał na stronę sklepu np. z wyszukiwarki, potem z remarketingu w Google’u, a na koniec z działań reklamowych na Facebooku. Synergia tych formatów może dać Ci prawdziwą siłę sprzedaży!

Chcesz zobaczyć efekty prowadzonych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych? Zobacz nasze case studies.

Zobacz wszystkie Case Study

Dlaczego Traffic Trends, to najlepszy Partner w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych?

Kampanie reklamowe w social media prowadzimy od bardzo dawna. Wraz z pojawianiem się kolejnych możliwości zachęcaliśmy naszych Klientów do jak najszybszych testów i pozostawiania tych formatów, które dostarczały oczekiwaną wartość. Dziś zarządzamy znaczącymi budżetami, które pozwalają naszym Klientom generować miliony złotych przychodu w każdym miesiącu. Wszystko to w umiejętnym połączeniu z innymi, pozornie konkurencyjnymi, źródłami ruchu.

Niezależnie od tego czy Twoim celem jest pozyskanie nowych fanów, budowa zasięgu postów, promocja materiału video, kampania remarketingowa czy czysta sprzedaż, wiemy jak to zrobić! Setki przeprowadzonych kampanii pozwoliło nam ocenić realnie potencjał każdego narzędzia i zaproponować Tobie tylko te, które mogą zrealizować postawiony przed nami cel.

Nasz zespół

40+

Liczba naszych pracowników

400+

Liczba otwartych projektów

1mln+

Kliknięć reklamowych

0,5mln+

Polubień na facebooku

150mln

Miesięczne przychody klientów

Rekomendacje

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends, które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku.

Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan, sylwiamajdan.com

Zobacz wszystkie rekomendacje

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!