Kiedy i dla kogo? - Strategia marketingowa dla sklepu cz. 1

Piotr Urbaniak

2017-10-30 | 3 min czytania

Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że jeśli trafiłeś tu, to posiadasz swój internetowy sklep. Jest również duża szansa, że zetknąłeś się na swojej zawodowej drodze z pojęciem marketingu internetowego i usługami proponowanymi przez przeróżne agencje. Nie wiem jaki jest stan Twojej wiedzy ale mam nadzieję, że z poniższego kursu wyjdziesz bogatszy o wiedzę i moje doświadczenia. Setki przeprowadzonych akcji, dziesiątki przetestowanych narzędzi marketingowych i spożytkowane miliony złotych dały mi bagaż doświadczeń, który pozwala usystematyzować wiedzę i w pełni legitymizuje wyciągane przeze mnie wnioski. Kilka z nich na pewno Was zaboli, kilka ucieszy – mam jednak szczerą i wielką nadzieję, że na koniec poniższe tysiące znaków okażą się dla Was niesamowicie korzystne.

winston_churchill2-218x300.jpg

Od razu zaznaczę jedną rzecz – jeżeli trafiłeś na naszą stronę tylko po to by poczytać o strategii, narzędziach i marketingu, a nie będziesz kontynuował lektury wzbogacając się o wiedzę o Google Analytics jaką przekazuje Paweł Jóźwik, to dobrze Ci radzę – odpuść sobie również moją część. Aby przekonać Cię bardziej podeprę się słowami Winstona Churchilla:

"Bez względu na to jak świetna jest strategia, zawsze powinieneś patrzeć na rezultaty" - Winston Churchill

To prawda! Nie ma złotego środka na skuteczną strategią marketingu internetowego. Nie ma listy „to do”, której wypełnienie gwarantuje sukces. Wiele czynników wpływa na finalny obraz kampanii i bez bieżącej analizy ryzykujesz bardzo dużo!

Przechodząc jednak do pytań zawartych w tytule tego rozdziału. Kiedy? Zawsze! Jakikolwiek chaos choćby najbardziej twórczy, który wkradnie się w Twoje poczynania marketingowe może być niesamowitą pułapką również finansową. Plan przygotowany musisz mieć zawsze, zarówno na miesiące mniej istotne, jak i na te, w których Twoja sprzedaż przekracza zdecydowanie średniomiesięczne wyniki. Dla kogo? Dla każdego! Dawno temu nasączenie rynku sklepów internetowych było tak nikłe, że zdarzały się sukcesy niepoparte marketingiem. Jednak już teraz w każdej branży działa na tyle liczna grupa podmiotów, że przebicie się przez ten tłum jest nie lada wyczynem. Bez sensownego, zaplanowanego i permanentnego marketingu dla swojego sklepu internetowego, po prostu nie dasz rady!

Także nie rzucając już dalej ogólnymi frazesami, zapraszam do lektury poniższych rozdziałów!

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Chcesz otrzymać bezpłatną strategię marketingową dla swojej firmy?

Napisz do nas!

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!