Strategia marketingowa dla sklepu cz. 1 - kiedy i dla kogo?

Piotr Urbaniak

2017-10-30 | 2 min czytania

Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że jeśli trafiłeś tu, to posiadasz swój internetowy sklep. Jest również duża szansa, że zetknąłeś się na swojej zawodowej drodze z pojęciem marketingu internetowego i usługami proponowanymi przez przeróżne agencje. Nie wiem jaki jest stan Twojej wiedzy ale mam nadzieję, że z poniższego kursu wyjdziesz bogatszy o wiedzę i moje doświadczenia. Setki przeprowadzonych akcji, dziesiątki przetestowanych narzędzi i spożytkowane miliony złotych dały mi bagaż doświadczeń, który pozwala usystematyzować wiedzę i w pełni legitymizuje wyciągane przeze mnie wnioski. Kilka z nich na pewno Was zaboli, kilka ucieszy – mam jednak szczerą i wielką nadzieję, że na koniec poniższe tysiące znaków okażą się dla Was niesamowicie korzystne.

winston_churchill2-218x300.jpg

Od razu zaznaczę jedną rzecz – jeżeli trafiłeś na naszą stronę tylko po to by poczytać o strategii, narzędziach i marketingu, a nie będziesz kontynuował lektury wzbogacając się o wiedzę jaką przekazuje Paweł Jóźwik, to dobrze Ci radzę – odpuść sobie również moją część. Aby przekonać Cię bardziej podeprę się słowami Winstona Churchilla

Bez względu na to jak świetna jest strategia, zawsze powinieneś patrzeć na rezultatyWinston Churchill

To prawda! Nie ma złotego środka na skuteczną strategią i kampanię reklamową. Nie ma listy „to do”, której wypełnienie gwarantuje sukces. Wiele czynników wpływa na finalny obraz kampanii i bez bieżącej analizy ryzykujesz bardzo dużo!

Przechodząc jednak do pytań zawartych w tytule tego rozdziału. Kiedy? Zawsze! Jakikolwiek chaos choćby najbardziej twórczy, który wkradnie się w Twoje poczynania marketingowe może być niesamowitą pułapką również finansową. Plan przygotowany musisz mieć zawsze, zarówno na miesiące mniej istotne, jak i na te, w których Twoja sprzedaż przekracza zdecydowanie średniomiesięczne wyniki. Dla kogo? Dla każdego! Dawno temu nasączenie rynku sklepów internetowych było tak nikłe, że zdarzały się sukcesy niepoparte marketingiem. Jednak już teraz w każdej branży działa na tyle liczna grupa podmiotów, że przebcie się przez ten tłum jest nie lada wyczynem. Bez sensownego, zaplanowanego i permanentnego marketingu, po prostu nie dasz rady!

TAKŻE NIE RZUCAJĄC JUŻ DALEJ OGÓLNYMI FRAZESAMI, ZAPRASZAM DO LEKTURY PONIŻSZYCH ROZDZIAŁÓW!

Piotr Urbaniak

Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w Traffic Trends. Od początku istnienia agencji odpowiedzialny za planowanie działań reklamowych dla Klientów i ich bieżącą analizę, a także za obsługę wielu kluczowych Klientów. Dodatkowo i z zamiłowania trener marketingu internetowego.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!