Obsługa mediów społecznościowych

Social Media to nieograniczone możliwości rozwoju

Obsługa mediów społecznościowych

Media społecznościowe stworzyły zupełnie nową przestrzeń reklamową

Idea społeczności zgromadzonych wokół pewnych marek znana jest od bardzo dawna. Topowi gracze zawsze walczyli o jak największe przywiązanie swoich Klientów do ich logotypu. Mniejsi jednak nie mieli na to szans. Obecny świat reklamy realia te odmienił. Nic nie stoi na przeszkodzie byś regularnie budował zaangażowaną społeczność wokół własnej marki, która zaowocuje zwiększającym się w sposób cykliczny przychodem ze sprzedaży.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

PO PIERWSZE

ŚWIADOMOŚĆ

Rozwój sprzedaży internetowej umożliwił każdej firmie nieograniczoną sprzedaż na zdecydowanie większym, niż lokalny, rynku. Ta wielka szansa niesie za sobą jednak pewne niedogodności. Inaczej buduje się świadomość marki będąc jednym z kilku sklepów w danym mieści, inaczej będąc jednym z kilkuset polskich sklepów w internecie. Jednak social media idealnie wpisują się w strategię dotarcia do osób spełniających kryteria Twojego idealnego Klienta i budowania wśród nich świadomości Twojej firmy. Możesz to zrobić wyłącznie poprzez zainteresowanie ich swoją komunikacją. Stawiając na estetykę i wysokiej jakości treść.

PO DRUGIE

ZAANGAŻOWANIE

Samo posiadanie grupy fanów, niezależnie od ich liczby, nie gwarantuje Ci jeszcze sukcesu. Jeśli Twoja komunikacja w dużej mierze opiera się na przedstawianiu własnej oferty i pokazywaniu cen wybranych produktów, nie wygrasz. Nie przypadkowo Facebook, Instagram czy LinkedIn to media społecznościowe. „Społecznościowe”, więc musisz budować wokół swojej firmy zaangażowaną społeczność. Nie dokonasz tego ograniczając się do treści sprzedażowych. Musisz dać swoim fanom znacznie więcej. Pasję, wiedzę, porady, ciekawostki, historię… Wszystko to, wyróżni Cię z tłumu pozornie takich samych sklepów jak Twój.

PO TRZECIE

WIARYGODNOŚĆ

Obecność i aktywność w mediach społecznościowych jest jednym z czynników, które pozwalają uwiarygodnić sklep internetowy. Jakich firm brakuje na Facebooku? Nieświadomych, podejrzanych lub tych, które boją się negatywnej opinii. Brak Twojej firmy lub brak aktywnej komunikacji spowoduje, że w oczach wielu potencjalnych Klientów staniesz się właśnie nieświadomą, podejrzaną lub bojącą się negatywnej reakcji firmą. Nie możesz do tego dopuścić.

PO CZWARTE

SPRZEDAŻ

Świadomość, wiarygodność i zaangażowanie to bardzo pożądane wartości. Wiemy jednak, że nie przez wszystkich. Wielu naszych Klientów dobierając odpowiednie rozwiązania reklamowe szuka sposobu na sprzedaż. Część z nich znajduje go właśnie w świecie social media. Zbudowanie odpowiedniej grupy zaangażowanych fanów i dystrybuowanie dla nich dopasowanych treści, to długoterminowy, niełatwy, ale skuteczny sposób na zwiększanie sprzedaży. Taka strategia może doprowadzić do tego, że Twoje Facebookowe konto stanie się kolejnym, istotnym filarem sprzedaży. Wystarczy czas i pomysł!

Obsługa mediów społecznościowych to proces złożony i ryzykowny

Jak już wspominaliśmy w powyższych akapitach, nie odniesiesz sukcesu w sferze społeczności jeśli będziesz chciał komunikować wyłącznie o sobie i swojej najlepszej ofercie. W świecie social mediów musisz stać się branżowym ekspertem lub nowym znajomym swoich fanów. Chcesz by Twoi znajomi codziennie informowali Cię wyłącznie o swojej pracy pokazując ceny produktów i usług, z którymi mają do czynienia? Pewnie nie! I tak samo nie chcą tego Twoi fani! Dlatego by odnieść sukces musisz starannie zbudować strategię komunikacji i cierpliwie wdrażać ją w życie obserwując jaki typ komunikatów najbardziej przypada do gustu Twoim fanom. Musisz wciąż podnosić swoją aktywność, a także poziom estetyki swojego profilu. Musisz być regularny i bardzo responsywny, ponieważ wielu użytkowników mediów społecznościowych traktuje je jako kolejny kanał komunikacji i gdy zada Ci pytanie, liczy na szybką odpowiedź.

Dlaczego Traffic Trends, to najlepszy Partner w zakresie obsługi mediów społecznościowych?

Media społecznościowe towarzyszą nam od początku istnienia naszej agencji, czyli od roku 2011. Nie dołożyliśmy tej usługi kilka lat temu jako dodatkowego źródła przychodu. Od początku wierzymy, że social media posiadają olbrzymi potencjał sprzedażowy i są w stanie dać Tobie możliwości reklamowe i komunikacyjne jakich nie da nikt inny. Dzięki tej wierze udało nam się wypracować kompetencje pozwalające budować sprzedaż za pomocą social mediów. Skutecznie łączymy oczekiwania grupy docelowej z potrzebami naszych Klientów, co owocuje wzrostem zarówno w obszarze aktywności fanów jak i sprzedaży.

FAQ

Jak bardzo angażujecie Klienta podczas prowadzenia social media?
Teoretycznie zaangażowanie Klienta nie jest potrzebne, lecz w wielu projektach widzimy, że im wyższe zaangażowanie tym lepsze efekty. Myśląc o współudziale Klienta w prowadzeniu profilów społecznościowych mamy na myśli zwłaszcza takie obszary jak dostarczanie materiałów foto i video dotyczących produktów i firmy, jak i bieżące wskazywanie najważniejszych w danym okresie produktów i kategorii.
Czy social media sprzedają? Jak ocenić efektywność tej usługi? Czy gwarantujecie grafiki w ramach współpracy? Skąd czerpiecie inspiracje do postów? Jak kierujecie reklamy? Czy odpowiadacie na wiadomości i komentarze? Jak zdecydować, które medium jest odpowiednie dla mnie (Facebook, Instagram, LinkedIn)

Nasz zespół

40+

Liczba naszych pracowników

400+

Liczba otwartych projektów

1mln+

Kliknięć reklamowych

0,5mln+

Polubień na facebooku

150mln

Miesięczne przychody klientów

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska, UlubionaBielizna.pl

Zobacz wszystkie rekomendacje

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!