Mobile Menu
Opisy produktów

Opisy produktów

Wiedza o sprzedawanych produktach może stać się Twoją siłą!

Zadbaj o opisy produktów i dzięki nim zwiększ szansę nie tylko na większy ruch, ale i na większą sprzedaż w swoim sklepie!

Wszystkie informacje, które pojawiają się na Twojej stronie internetowej są Twoją wizytówką. Celem Twojego działania jest jak najwięcej sprzedanych produktów. Dlaczego zatem nie dbasz o ich odpowiednią ekspozycję i nie przekazujesz kompletnych informacji osobom, które Twój sklep odwiedzają?

Opisy produktów to jeden z najważniejszych elementów Twojego sklepu. To właśnie na nie uwagę zwracają osoby przed podjęciem decyzji zakupowej i w nich szukają informacji, które ostatecznie rozwieją wszelkie wątpliwości. Niezrozumiała dla nas jest sytuacja, którą bez zmian obserwujemy od wielu lat – brak opisów produktów lub umieszczenie ich w bardzo kiepskiej formie. Dlatego na wstępnie spójrz czy Twoje opisy produktów są takie, jakie powinny być.

Tak łatwo popełnić błąd

Skoro wspomnieliśmy o błędach, to na pewno zastanawiasz się czy nie popełniłeś jednego z nich. Jakie są najczęstsze?

- Brak opisów produktów – nadal zdarza się, że właściciele sklepów wprowadzają do swojej oferty produkty pozbawione opisów!

- Brak unikalnych opisów – standardem za to jest posługiwanie się opisami udostępnianymi przez producentów lub dystrybutorów. Wtedy posiadasz na swojej stronie opisy produktów dokładnie takie same jak dziesiątki innych sklepów internetowych.

- Krótkie opisy produktów – przekazanie wszystkich istotnych informacji wymaga odpowiedniej liczby znaków. Kupującym nie wystarczy wypisanie 3-4 najważniejszych parametrów. W dzisiejszych czasach wymagają kompletnej informacji na temat produktu, który za chwilę mają włożyć do koszyka.

Tyle wygrać!

Unikalne i długie opisy produktów to Twoja przewaga konkurencyjna! Pozwalają one zrealizować kilka celów i finalnie w sposób bardzo odczuwalny wpłynąć na sprzedaż.

Po pierwsze – możesz za ich pomocą przekazać kompleksowo informację na temat produktów, które sprzedajesz i zwiększyć tym samym poziom konwersji. Po drugie – opis produktu umożliwia Ci opowiadanie historii Twojej marki, przekazać informację dlaczego to właśnie ten produkt znalazł się w Twojej ofercie i powinien znaleźć się również w koszyku kupującego. I w końcu po trzecie – unikalne treści na karcie produktu bardzo pozytywnie wpływają na proces pozycjonowania. Tak zwany długi ogon w przypadku sklepów internetowych bazuje na kartach produktów – zadbanie o nie to Twój obowiązek!

Działaj!

Mamy pełną świadomość, że niezależnie od tego ile produktów posiadasz w swojej ofercie, to ich opisanie zgodnie z wymogami i dobrymi praktykami nie jest procesem ani łatwym, ani szybkim. Dlatego oddajemy do Twojej dyspozycji nasz kilkunastoosobowy zespół copywriterów, którzy z przyjemnością przygotują opisy Twoich produktów.

Przekaż nam swoje główne cele, wartości dotyczące produktów, cele komunikacyjne i poczekaj na efekt w postaci większego ruchu i rosnącej liczby produktów pokazujących się w TOP10 Google'a!


Zamów darmową ofertę

Zrobimy coś razem?

Zamów darmową ofertę i sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić.

Odezwiemy się
tak szybko, jak to możliwe.

opinie naszych klientów

mamy przyjemność pracować dla

traffic trends w liczbach

400
Pomogliśmy już ponad 400 sklepom
i biznesom internetowym.
40
Zatrudniamy 40 wysoko wyspecjalizowanych pracowników, którzy są do Twojej dyspozycji.
10
Docenił nas w Rankingu Fast 50. Zajęliśmy 10 miejsce w Europie Centralnej.

© 2016 traffictrends.pl - profesjonalne pozycjonowanie sklepów internetowych