Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym

Skuteczność generowanego ruchu w sklepie, to kluczowy czynnik sukcesu

Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym

Łatwiej jest wciąż zwiększać ruch, czy w końcu zwiększyć konwersję?

Wiele realizowanych przez nas usług ma na celu budowanie ruchu na stronie sklepu internetowego. Jest to konieczne, zwłaszcza na wstępnych etapach rozwoju. W późniejszym czasie, działaniom tym towarzyszyć musi jednak jeszcze jeden proces. Optymalizacja konwersji! Jak myślisz, przy dużej skali łatwiej jest podwoić ruch czy podwoić konwersję?

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

PO PIERWSZE

ANALIZA

Wyodrębniliśmy kilkadziesiąt czynników, które wpływają ostatecznie na decyzję zakupową Twoich potencjalnych Klientów. Od parametrów technicznych, przez te odnoszące się do grafik i treści, po obsługę Klienta i proces zakupowy. Wszystkie poddajemy dokładnej analizie w trakcie optymalizacji konwersji w Twoim sklepie internetowym. Każdemu błędowi towarzyszy rekomendacja prawidłowego rozwiązania. Nawet najmniejsza zmiana ma za zadanie symbolicznie podnieść współczynnik konwersji, po to, by całość polecanych modyfikacji wyraźnie zwiększyła przychód Twojego sklepu.

PO DRUGIE

EKSPERYMENT

Każdy sklep internetowy musimy potraktować indywidualnie. Inne wzorce kreują najwięksi konkurenci w branży, różne źródła ruchu królują w procesie sprzedaży, kształt grupy docelowej nie zawsze jest taki sam. Nie możemy bezkrytycznie rekomendować zawsze tych samych rozwiązań nie zwracając uwagi na powyższe czynniki. Dlatego tak ważną rolę w procesie optymalizacji konwersji pełnią eksperymenty i niezależne narzędzia. Wspierając nimi swoją pracę maksymalizujemy prawdopodobieństwo osiągnięcia celu.

PO TRZECIE

OPTYMALIZACJA

Często widzimy w sklepach internetowych rzeczy, na które właściciele nie zwracają uwagi. Oni zaglądają na nie codziennie, bezkrytycznie, jak na ukochane dziecko. Nagle my przesyłamy litanię uwag. Wybranie tych najbardziej delikatnych i wprowadzenie części zmian może poprawi sytuację, lecz nieodczuwalnie. Tylko zaufanie naszemu doświadczeniu, kompetencjom i niezależnym analizom pozwoli Wam wznieść poziom konwersji na wyższy poziom.

PO CZWARTE

POWTARZANIE

Zwiększanie konwersji nie jest procesem jednorazowym. Każdego tygodnia dochodzi do wdrażania nowych rozwiązań z zakresu budowy stron, komunikacji z Klientem, logistyki, płatności… Dbając o swój sklep obowiązkowo musisz troszczyć się o współczynnik konwersji. Proces optymalizacji sprzedaży wymaga aktualizacji i cyklicznego powtarzania, by mieć pewność, że żadna innowacja wspierająca sprzedaż nie ominęła Twojej firmy.

Optymalizacja konwersji to znaczna oszczędność!

Pomyśl, ile musisz wydać pieniędzy by wygenerować na przykład sto tysięcy złotych przychodu? Jaki budżet w kampanii Google i na Facebooku potrzebujesz? Ile czasu zajęło Ci wypozycjonowanie strony? Optymalizacja konwersji, to proces, który pozwoli Twojej firmie wygenerować większy przychód przy zachowaniu tych samych nakładów finansowych, lub ten sam przychód przy wprowadzeniu oszczędności.

Dlaczego Traffic Trends, to najlepszy Partner w zakresie optymalizacji konwersji w sklepach internetowych?

Pierwszy powód jest oczywisty, od 2011 roku pracujemy prawie wyłącznie nad sklepami internetowymi. Każdego dnia walczymy o zwiększanie ruchu w setkach polskich sklepów. W sposób naturalny, uzupełnieniem naszych działań stała się troska o współczynnik konwersji. Od pojedynczych uwag dotyczących karty produktu czy realizacji zamówienia, po większe i znacznie głębsza analizy. Dziś ubraliśmy to niezależne wsparcie naszych Klientów w proces, który efektywnie rozwija polskie sklepy internetowe.

Po drugie, działając tak głęboko w branży e-commerce zdajemy sobie sprawę z mnogości czynników wpływających na sukces. Optymalizacja konwersji w naszym wykonaniu nie ogranicza się do raportu określającego docelowy kolor i umiejscowienie guzika „KUP” oraz suchej analizy partnerów logistycznych. Analizujemy całą stronę, jej kształt, zawartość, ofertę, proces zakupowy. Analizujemy działania reklamowe, które mogą dostarczać zbyt dużo ruchu niskiej jakości. Analizujemy poziom obsługi Klienta oraz wysyłki, który również przekłada się na to, jak konwertuje Twoja oferta. Sprawdzamy wszystko, co tylko może zniechęcić Twojego Klienta do zakupu.

Nasz zespół

40+

Liczba naszych pracowników

400+

Liczba otwartych projektów

1mln+

Kliknięć reklamowych

0,5mln+

Polubień na facebooku

150mln

Miesięczne przychody klientów

Rekomendacje

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj, Obuwie-Lizuraj.pl

Zobacz wszystkie rekomendacje

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!