Optymalizacja sklepu internetowego
Co zapewniamy?
-
Zgodność rekomendacji z zaleceniami Google
-
Wykorzystanie profesjonalnych narzędzi
-
Wsparcie w realizacji zmian
Zamów bezpłatną analizę SEO
Pozycjonowanie w Traffic Trends
200 000
fraz w TOP3
800 000
fraz w TOP10
7mln+
ruch z SEO
23mln+
przychodu z SEO
Optymalizacja sklepu internetowego to pierwszy i konieczny krok!
Znacząca część sprzedaży internetowej rozpoczyna się od wyszukiwania odpowiedniego sklepu i oferty w wyszukiwarce Google. By móc realnie myśleć o jak najwyższym ruchu z tego źródła, musisz rozpocząć walkę od perfekcyjnej optymalizacji swojej strony sklepowej. Jest to niezbędny fundament Twojego pozycjonowania, a bez niego dalsze działania stracą jakikolwiek sens.

PO PIERWSZE
KOD STRONY
W znacznym procencie, optymalizacja sklepu internetowego dotyka kodu strony. Wiele zmian rekomendowanych w trakcie tego procesu nie ma wpływu na to jak wygląda Twój sklep internetowy i jak widzą go Twoi Klienci. Roboty Google’a, czyli mechanizmy pozwalające oceniać strony i decydować, która znajdzie się wyżej w rankingu, nie patrzą jednak na stronę jak typowy Klient. Patrzą na nią przez pryzmat kodu. I właśnie jego optymalizacja jest często kluczowym elementem pozycjonowania. Sekcja HEAD, opis grafik, użycie nagłówków, wewnętrzne linkowanie, przekazywana moc z linków… Dziesiątki zagadnień mogą wpłynąć albo na Twój sukces, albo na Twoją porażkę.
PO DRUGIE
TREŚCI NA STRONIE
Google jest wyszukiwarką tekstową. Jak zatem chcesz podbić ją bez tekstów? Strona główna składająca się z samych banerów czy strona kategorii z samych linków do produktów, nie jest optymalnym rozwiązaniem. Jest wiele miejsc, w których musisz zadbać o wartościową i unikalną treść. I nawet jeśli będzie ona tworzona w dużej mierze ze względu na roboty Google’a, to i tak na końcu przyniesie Twojej firmie realne i mierzalne korzyści biznesowe.
PO TRZECIE
STRONA MOBILNA
Z każdym dniem rośnie liczba wejść na Twoją mobilną wersję strony. To nie jest już marginalne 5-10%. To coraz częściej jest ponad połowa ruchu! Skupiając się w optymalizacji na urządzeniach stacjonarnych możesz popełnić wiele błędów. Strona, która nie będzie dostosowana do urządzeń mobilnych nie tylko narazi Cię na straty biznesowe, ale może doprowadzić również do strat w rankingu Google. Dlatego zawsze myśląc o optymalizacji, bierzemy pod uwagę również to, jak Twoja strona prezentuje się na smartfonie.
PO TRZECIE
CZAS ŁADOWANIA
Ludzie nie lubią czekać. Internet przyzwyczaił nas do informacji „tu i teraz”. Dlaczego zatem mają czekać kilka sekund zanim załaduje im się oferta Twojego sklepu? Dlaczego liczne skrypty i niezoptymalizowane pliki mają ich hamować? Spośród wielu istotnych elementów optymalizacji, czas ładowania strony wskazaliśmy jako jeden z kluczowych. Na nim skupiamy się bardzo mocno, rekomendując konkretne rozwiązania, które spowodują przyspieszenie Twojej strony. Wiesz, co w tym jest najlepsze? Zrealizowanie tego celu nie tylko docenią Klienci, ale również roboty Google’a oceniające Twoją witrynę!
Optymalizacja strony to architekt, projektant wnętrz i inżynier w jednej osobie.
Bardzo lubimy porównanie TOP10 Google’a do lokalu w najlepszej Galerii Handlowej. Idąc tym tropem, proces optymalizacji jest procesem tworzenia takiego lokalu. Musi być on nie tylko estetyczny i sprawny pod kątem technicznym. Wymogiem jest by zaprojektowany był tak by każdy bez problemu znalazł rzecz, którą szuka. Wzorcowa optymalizacja Twojego sklepu internetowego pozwoli Tobie „wprowadzić się” do najlepszej Galerii i na dodatek zauroczyć odwiedzających.
Efekty optymalizacji widać bardzo szybko. Poprawa krytycznych błędów i wzbogacenie warstwy tekstowej strony są w stanie już w pierwszych tygodniach po wprowadzonych zmianach odbić się pozytywnie na Twojej kondycji w rankingu Google’a. Oczywiście samą optymalizacją go nie podbijesz, ale stanie się to pierwszym, bardzo znaczącym krokiem do zwiększenie sprzedaży.
Chcesz zobaczyć efekty optymalizacji sklepów internetowych? Zobacz nasze case studies.
Optymalizacja SEO sklepu internetowego a jego użyteczność (UX)
W procesie optymalizacji sklepu internetowego bardzo ważne jest to, by działania mające na celu poprawienie kondycji SEO sklepu internetowego nie przysłoniły jego użyteczności. Podamy prosty przykład: czysto teoretycznie walcząc o wysoką pozycję dla strony kategorii optymalne byłoby dodanie bardzo długiego tekstu na tej stronie, jak najwyżej w jej kodzie. Zaburzyłoby to jednak UX strony zrzucając produkty w dół i wymagałoby długiego scrollowania na mobile. Dlatego warto ten tekst umieścić w inny sposób.
Takich zagadnień jest wiele i dlatego rekomendując zmiany optymalizacyjne bardzo dbamy o to, by nie ucierpiał przez nie główny proces w sklepie internetowym, czyli proces zakupowy.
Optymalizacja sklepu internetowego nigdy się nie kończy
Dla powodzenia procesu optymalizacji bardzo ważne jest zrozumienie, że nie kończy się on na wdrożeniu wszelkich rekomendacji z Audytu SEO. Sklep internetowy to twór żyjący cały czas - pojawiają się nowe kategori, podkategorie, nowi producenci, produkty czy wpisy blogowe. To wszystko prowadzi do ciągłej optymalizacji i konieczności dostosowania strony i jej kodu do obecnych priorytetów.
Co więcej, ewoluują w trakcie prac algorytmy Google, które co pewien czas zmieniają wagę pewnych parametrów i zwracają uwagę na nowe kwestie techniczne. Dostosowanie strony do tych zmian a także potencjalne ich przewidywanie, jest również bardzo ważnym elementem optymalizacji, która może zabezpieczyć stronę sklepu internetowego przed nagłym i odczuwalnym spadkiem widoczności w rankingach Google.
Dlaczego Traffic Trends, to najlepszy Partner w zakresie optymalizacji sklepów internetowych?
Jeżeli ktoś zoptymalizował setki stron lokalnych firm, blogów czy nawet wielkich, korporacyjnych witryn – nie oznacza to, że wie cokolwiek o optymalizacji sklepu. Jest to projekt inny niż reszta. Jest to projekt znacznie bardziej skomplikowany. Dziesiątki kategorii, tysiące stron produktowych, mnogość wpisów blogowych i wzajemne połączenia tych stron powodują, że nie każdy idealnie odnajdzie się w tym środowisku.
Na inne elementy trzeba zwrócić uwagę przy projektowaniu i optymalizowaniu np. portalu informacyjnego, a na inne tworząc sklep. Dzięki specjalizacji naszej agencji, która od 2011 roku koncentruje się na wspieraniu sklepów internetowych, masz gwarancję, że poruszymy wszystkie istotne elementy optymalizacji sklepu i skupimy się na tych, które mogą przynieść Ci realną wartość sprzedażową.
FAQ
Czy w ramach optymalizacji konieczna będzie zmiana wyglądu sklepu?
Czy w ramach optymalizacji będziecie rekomendować zmianę oprogoramowania sklepu?
Czy mogę wprowadzać zmiany optymalizacyjne samodzielnie?
Co jeśli nie będę mógł wprowadzić wszystkich zmian?
Co jest obecnie najważniejsze w zakresie optymalizacji sklepu?
Na czym polega linkowanie wewnętrzne?
Na czym polega optymalizacja kategorii sklepie internetowym?
Na czym polega optymalizacja produktów w sklepie internetowym?
Czy wymagane teksty otrzymam od Was czy będę musiał napisać je samodzielnie?
Jak mogę pomóc w procesie optymalizacji sklepu internetowego?
Ile kosztuje optymalizacja sklepu internetowego?
Kiedy zadbać o optymalizację sklepu internetowego?
Czy sama optymalizacja sklepu internetowego da mi odczuwalne wzrosty?
Najpopularniejsze platformy sklepowe, które obsługujemy
- IdoSell (IAI Shop)
- Shoper
- PrestaShop
- Woocommerce
- Goshop
- Magento
- Sote
- CS-Cart
- RedCart
- Shoplo
- Selly
- Sky-Shop
- cStore
- ClickShop
Sprawdź również
Nasz zespół
40+
Liczba naszych pracowników
400+
Liczba otwartych projektów
1mln+
Kliknięć reklamowych
0,5mln+
Polubień na facebooku
150mln
Miesięczne przychody klientów








Rekomendacje
Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.
Michał Rak, Konesso.pl
Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele.
Na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!
Andrzej Wasilewski, Riff
Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.
Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.
Jakub Milewski, Frisco
Traffic Trends Sp. z o.o.
NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157