Optymalizacja sklepów internetowych

Istotny krok do zwiększenia sprzedaży online.

Optymalizacja sklepów internetowych

Optymalizacja sklepu internetowego to pierwszy i konieczny krok!

Znacząca część sprzedaży internetowej rozpoczyna się od wyszukiwania odpowiedniego sklepu i oferty w wyszukiwarce Google. By móc realnie myśleć o jak najwyższym ruchu z tego źródła, musisz rozpocząć walkę od perfekcyjnej optymalizacji swojej strony sklepowej. Jest to niezbędny fundament Twojego pozycjonowania, a bez niego dalsze działania stracą jakikolwiek sens.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

PO PIERWSZE

KOD STRONY

W znacznym procencie, optymalizacja strony sklepowej dotyka kodu strony. Wiele zmian rekomendowanych w trakcie tego procesu nie ma wpływu na to jak wygląda Twój sklep i jak widzą go Twoi Klienci. Roboty Google’a, czyli mechanizmy pozwalające oceniać strony i decydować, która znajdzie się wyżej w rankingu, nie patrzą jednak na stronę jak typowy Klient. Patrzą na nią przez pryzmat kodu. I właśnie jego optymalizacja jest często kluczowym elementem pozycjonowania. Sekcja HEAD, opis grafik, użycie nagłówków, wewnętrzne linkowanie, przekazywana moc z linków… Dziesiątki zagadnień mogą wpłynąć albo na Twój sukces, albo na Twoją porażkę.

PO DRUGIE

TREŚCI NA STRONIE

Google jest wyszukiwarką tekstową. Jak zatem chcesz podbić ją bez tekstów? Strona główna składająca się z samych banerów czy strona kategorii z samych linków do produktów, nie jest optymalnym rozwiązaniem. Jest wiele miejsc, w których musisz zadbać o wartościową i unikalną treść. I nawet jeśli będzie ona tworzona w dużej mierze ze względu na roboty Google’a, to i tak na końcu przyniesie Twojej firmie realne i mierzalne korzyści biznesowe.

PO TRZECIE

STRONA MOBILNA

Z każdym dniem rośnie liczba wejść na Twoją mobilną wersję strony. To nie jest już marginalne 5-10%. To coraz częściej jest ponad połowa ruchu! Skupiając się w optymalizacji na urządzeniach stacjonarnych możesz popełnić wiele błędów. Strona, która nie będzie dostosowana do urządzeń mobilnych nie tylko narazi Cię na straty biznesowe, ale może doprowadzić również do strat w rankingu Google. Dlatego zawsze myśląc o optymalizacji, bierzemy pod uwagę również to, jak Twoja strona prezentuje się na smartfonie.

PO TRZECIE

CZAS ŁADOWANIA

Ludzie nie lubią czekać. Internet przyzwyczaił nas do informacji „tu i teraz”. Dlaczego zatem mają czekać kilka sekund zanim załaduje im się oferta Twojego sklepu? Dlaczego liczne skrypty i niezoptymalizowane pliki mają ich hamować? Spośród wielu istotnych elementów optymalizacji, czas ładowania strony wskazaliśmy jako jeden z kluczowych. Na nim skupiamy się bardzo mocno, rekomendując konkretne rozwiązania, które spowodują przyspieszenie Twojej strony. Wiesz, co w tym jest najlepsze? Zrealizowanie tego celu nie tylko docenią Klienci, ale również roboty Google’a oceniające Twoją witrynę!

Optymalizacja strony to architekt, projektant wnętrz i inżynier w jednej osobie.

Bardzo lubimy porównanie TOP10 Google’a do lokalu w najlepszej Galerii Handlowej. Idąc tym tropem, proces optymalizacji jest procesem tworzenia takiego lokalu. Musi być on nie tylko estetyczny i sprawny pod kątem technicznym. Wymogiem jest by zaprojektowany był tak by każdy bez problemu znalazł rzecz, którą szuka. Wzorcowa optymalizacja Twojego sklepu internetowego pozwoli Tobie „wprowadzić się” do najlepszej Galerii i na dodatek zauroczyć odwiedzających.

Efekty optymalizacji widać bardzo szybko. Poprawa krytycznych błędów i wzbogacenie warstwy tekstowej strony są w stanie już w pierwszych tygodniach po wprowadzonych zmianach odbić się pozytywnie na Twojej kondycji w rankingu Google’a. Oczywiście samą optymalizacją go nie podbijesz, ale stanie się to pierwszym, bardzo znaczącym krokiem do zwiększenie sprzedaży.

Dlaczego Traffic Trends, to najlepszy Partner w zakresie optymalizacji sklepów internetowych?

Jeżeli ktoś zoptymalizował setki stron lokalnych firm, blogów czy nawet wielkich, korporacyjnych witryn – nie oznacza to, że wie cokolwiek o optymalizacji sklepu. Jest to projekt inny niż reszta. Jest to projekt znacznie bardziej skomplikowany. Dziesiątki kategorii, tysiące stron produktowych, mnogość wpisów blogowych i wzajemne połączenia tych stron powodują, że nie każdy idealnie odnajdzie się w tym środowisku.

Na inne elementy trzeba zwrócić uwagę przy projektowaniu i optymalizowaniu np. portalu informacyjnego, a na inne tworząc sklep. Dzięki specjalizacji naszej agencji, która od 2011 roku koncentruje się na wspieraniu sklepów internetowych, masz gwarancję, że poruszymy wszystkie istotne elementy optymalizacji sklepu i skupimy się na tych, które mogą przynieść Ci realną wartość sprzedażową.

Nasz zespół

40+

Liczba naszych pracowników

400+

Liczba otwartych projektów

1mln+

Kliknięć reklamowych

0,5mln+

Polubień na facebooku

150mln

Miesięczne przychody klientów

Rekomendacje

Dość długo pracowali na nasze zaufanie, ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią.

Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak, eFiltry.pl

Zobacz wszystkie rekomendacje

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!