Kampania Performance Max
Bez niej zaczniesz tracić pieniądze!

Słyszałeś już o nowym formacie reklamowym Performance Max? Włączyłeś go już na swoim koncie? Jeśli nie, to poważny błąd!
Google potwierdził, że pod koniec lipca bieżącego roku uniemożliwi włączanie nowych kampanii Smart Shopping (do tej pory najskuteczniejszego formatu reklamowego dla e-commerce). W ich miejsce pojawiła się nowość, Performance Max, na którą "stare" kampanie będą automatycznie konwertowane przez kolejne tygodnie. Jeśli jednak nie chcesz by konkurenci odjechali za daleko, przy okazji obniżając rentowność Twoich kampanii, to sam włącz PMax jak najszybciej.
Dlaczego?
Sklep nr 1 | |
---|---|
Budżet | 125 997,88 zł |
ROAS całego konta | 1 069,26% |
ROAS z kampanii produktowej | 1 349,38% |
ROAS z Performance Max | 1 376,08% |
Sklep nr 2 | |
Budżet | 1 1267,51 zł |
ROAS całego konta | 1 284,48% |
ROAS z kampanii produktowej | 1 320,23% |
ROAS z Performance Max | 2 018,35% |
Sklep nr 3 | |
Budżet | 23 386,01 zł |
ROAS całego konta | 845,44% |
ROAS z kampanii produktowej | 981,42% |
ROAS z Performance Max | 2 006,40% |
Sklep nr 4 | |
Budżet | 17 728,76 zł |
ROAS całego konta | 1 912,69% |
ROAS z kampanii produktowej | 2 496,49% |
ROAS z Performance Max | 4 444,92% |
Sklep nr 5 | |
Budżet | 19 843,24 zł |
ROAS całego konta | 1 156,11% |
ROAS z kampanii produktowej | 1 171,69% |
ROAS z Performance Max | 1 274,06% |
Sklep nr 6 | |
Budżet | 3 495,86 zł |
ROAS całego konta | 675,42% |
ROAS z kampanii produktowej | 473,99% |
ROAS z Performance Max | 1 006,68% |
Sklep nr 7 | |
Budżet | 2 247,14 zł |
ROAS całego konta | 760,74% |
ROAS z kampanii produktowej | 79,06% |
ROAS z Performance Max | 1 417,93% |
Sklep nr 8 | |
Budżet | 8 705,44 zł |
ROAS całego konta | 589,63% |
ROAS z kampanii produktowej | 499,07% |
ROAS z Performance Max | 762,92% |
Sklep nr 9 | |
Budżet | 1 4791,87 zł |
ROAS całego konta | 752,82% |
ROAS z kampanii produktowej | 157,74% |
ROAS z Performance Max | 1 031,60% |
Sklep | Budżet | ROAS całego konta | ROAS z kampanii produktowej | ROAS z Performance Max |
---|---|---|---|---|
Sklep nr 1 | 125 997,88 zł | 1 069,26% | 1 349,38% | 1 376,08% |
Sklep nr 2 | 1 1267,51 zł | 1 284,48% | 1 320,23% | 2 018,35% |
Sklep nr 3 | 23 386,01 zł | 845,44% | 981,42% | 2 006,40% |
Sklep nr 4 | 17 728,76 zł | 1 912,69% | 2 496,49% | 4 444,92% |
Sklep nr 5 | 19 843,24 zł | 1 156,11% | 1 171,69% | 1 274,06% |
Sklep nr 6 | 3 495,86 zł | 675,42% | 473,99% | 1 006,68% |
Sklep nr 7 | 2 247,14 zł | 760,74% | 79,06% | 1 417,93% |
Sklep nr 8 | 8 705,44 zł | 589,63% | 499,07% | 762,92% |
Sklep nr 9 | 1 4791,87 zł | 752,82% | 157,74% | 1 031,60% |

Dlaczego warto kampanie Performance Max stworzyć we współpracy z Traffic Trends?
PO PIERWSZE
Doświadczenie
Jako Google Partner Premium, kampanie Performance Max zaczęliśmy tworzyć jako jedna z pierwszych agencji marketingu internetowego w Polsce. Jak do każdej innowacji podeszliśmy bardzo optymistycznie, przez co na wiele tygodni przed “przymusowym” włączeniem tego formatu, mieliśmy już pełny zbiór dobrych praktyk z zakresu tworzenia oraz optymalizacji kampanii.
PO DRUGIE
Własny CSS
Niebawem nie będą działać kampanie Smart Shopping, które zastąpione zostaną właśnie przez Performance Max. Zwykłe kampanie produktowe (ustawiane ręcznie) mogą wyraźnie stracić na zasięgu na rzecz kampanii PMax. Możesz tego problemu uniknąć korzystając równolegle z dwóch różnych systemów CSS do wyświetlania reklam produktowych: CSS Google i CSS agencji, z która współpracujesz. Tym bardziej cieszymy się, że od wielu lat, jako jedna z nielicznych firm w Polsce, dysponujemy własnym i licencjonowanym systemem CSS traffictrends.shop.
PO TRZECIE
Zasoby
Kampanie Performance Max wymagają zapewnienia odpowiednich zasobów: pliku produktowego, tekstów reklamowy, kreacji wideo oraz banerów. Możemy udzielić Tobie w tym obszarze niezbędnego wsparcia, tak byś nie musiał liczyć na nie najlepsze animacje tworzone automatycznie przez Google.

Czy warto kampanię Performance Max prowadzić samodzielnie?
Widzieliśmy sporo artykułów na temat “bezobsługowego formatu Performance Max”, co przypomniało nam czas gdy tak samo nazywano Smart Shopping. Oczywiście, możesz prowadzić kampanię Performance Max samodzielnie i nie będzie wymagała ona tyle wiedzy i czasu co np. prowadzenie tradycyjnej kampanii tekstowej. Jednak weź pod uwagę, że wbrew opiniom masz spory wpływ na kształt kampanii i jej prowadzenie. Musisz optymalizować działania choćby w takich obszarach jak:
- segmentacja kampanii
- zarządzanie listami odbiorców i sygnałów ich dotyczących
- strategia ustalania stawek
- wykluczanie produktów na bazie ich efektywności
- wykluczanie nieskutecznych adresów URL z listy miejsc docelowych
- modyfikacja zasobów (kreacji wideo, banerów, tekstów, pliku produktowego)

Kampanie reklamowe Google Ads dla sklepów internetowych to skuteczny sposób na błyskawiczne osiąganie celów!
Sprawdź również
Nasz zespół
40+
Liczba naszych pracowników
400+
Liczba otwartych projektów
1mln+
Kliknięć reklamowych
0,5mln+
Polubień na facebooku
150mln
Miesięczne przychody klientów








Rekomendacje
Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.
Michał Rak, Konesso.pl
Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele.
Na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!
Andrzej Wasilewski, Riff
Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.
Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.
Jakub Milewski, Frisco
Traffic Trends Sp. z o.o.
NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157