Kampania Performance Max

Bez niej zaczniesz tracić pieniądze!

Kampania Performance Max

Słyszałeś już o nowym formacie reklamowym Performance Max? Włączyłeś go już na swoim koncie? Jeśli nie, to poważny błąd!

Google potwierdził, że pod koniec lipca bieżącego roku uniemożliwi włączanie nowych kampanii Smart Shopping (do tej pory najskuteczniejszego formatu reklamowego dla e-commerce). W ich miejsce pojawiła się nowość, Performance Max, na którą "stare" kampanie będą automatycznie konwertowane przez kolejne tygodnie. Jeśli jednak nie chcesz by konkurenci odjechali za daleko, przy okazji obniżając rentowność Twoich kampanii, to sam włącz PMax jak najszybciej.

Dlaczego?



Sklep nr 1
Budżet 125 997,88 zł
ROAS całego konta 1 069,26%
ROAS z kampanii produktowej 1 349,38%
ROAS z Performance Max 1 376,08%
Sklep nr 2
Budżet 1 1267,51 zł
ROAS całego konta 1 284,48%
ROAS z kampanii produktowej 1 320,23%
ROAS z Performance Max 2 018,35%
Sklep nr 3
Budżet 23 386,01 zł
ROAS całego konta 845,44%
ROAS z kampanii produktowej 981,42%
ROAS z Performance Max 2 006,40%
Sklep nr 4
Budżet 17 728,76 zł
ROAS całego konta 1 912,69%
ROAS z kampanii produktowej 2 496,49%
ROAS z Performance Max 4 444,92%
Sklep nr 5
Budżet 19 843,24 zł
ROAS całego konta 1 156,11%
ROAS z kampanii produktowej 1 171,69%
ROAS z Performance Max 1 274,06%
Sklep nr 6
Budżet 3 495,86 zł
ROAS całego konta 675,42%
ROAS z kampanii produktowej 473,99%
ROAS z Performance Max 1 006,68%
Sklep nr 7
Budżet 2 247,14 zł
ROAS całego konta 760,74%
ROAS z kampanii produktowej 79,06%
ROAS z Performance Max 1 417,93%
Sklep nr 8
Budżet 8 705,44 zł
ROAS całego konta 589,63%
ROAS z kampanii produktowej 499,07%
ROAS z Performance Max 762,92%
Sklep nr 9
Budżet 1 4791,87 zł
ROAS całego konta 752,82%
ROAS z kampanii produktowej 157,74%
ROAS z Performance Max 1 031,60%
statystyki za okres od 1 kwietnia do 31 maja 2022 roku
Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h wycenę kampanii dla Twojego sklepu!

Zamów bezpłatną wycenę

Dlaczego warto kampanie Performance Max stworzyć we współpracy z Traffic Trends?

PO PIERWSZE

Doświadczenie

Jako Google Partner Premium, kampanie Performance Max zaczęliśmy tworzyć jako jedna z pierwszych agencji marketingu internetowego w Polsce. Jak do każdej innowacji podeszliśmy bardzo optymistycznie, przez co na wiele tygodni przed “przymusowym” włączeniem tego formatu, mieliśmy już pełny zbiór dobrych praktyk z zakresu tworzenia oraz optymalizacji kampanii.

PO DRUGIE

Własny CSS

Niebawem nie będą działać kampanie Smart Shopping, które zastąpione zostaną właśnie przez Performance Max. Zwykłe kampanie produktowe (ustawiane ręcznie) mogą wyraźnie stracić na zasięgu na rzecz kampanii PMax. Możesz tego problemu uniknąć korzystając równolegle z dwóch różnych systemów CSS do wyświetlania reklam produktowych: CSS Google i CSS agencji, z która współpracujesz. Tym bardziej cieszymy się, że od wielu lat, jako jedna z nielicznych firm w Polsce, dysponujemy własnym i licencjonowanym systemem CSS traffictrends.shop.

PO TRZECIE

Zasoby

Kampanie Performance Max wymagają zapewnienia odpowiednich zasobów: pliku produktowego, tekstów reklamowy, kreacji wideo oraz banerów. Możemy udzielić Tobie w tym obszarze niezbędnego wsparcia, tak byś nie musiał liczyć na nie najlepsze animacje tworzone automatycznie przez Google.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h wycenę kampanii dla Twojego sklepu!

Zamów bezpłatną wycenę

Czy warto kampanię Performance Max prowadzić samodzielnie?

Widzieliśmy sporo artykułów na temat “bezobsługowego formatu Performance Max”, co przypomniało nam czas gdy tak samo nazywano Smart Shopping. Oczywiście, możesz prowadzić kampanię Performance Max samodzielnie i nie będzie wymagała ona tyle wiedzy i czasu co np. prowadzenie tradycyjnej kampanii tekstowej. Jednak weź pod uwagę, że wbrew opiniom masz spory wpływ na kształt kampanii i jej prowadzenie. Musisz optymalizować działania choćby w takich obszarach jak:

  • segmentacja kampanii
  • zarządzanie listami odbiorców i sygnałów ich dotyczących
  • strategia ustalania stawek
  • wykluczanie produktów na bazie ich efektywności
  • wykluczanie nieskutecznych adresów URL z listy miejsc docelowych
  • modyfikacja zasobów (kreacji wideo, banerów, tekstów, pliku produktowego)

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h wycenę kampanii dla Twojego sklepu!

Zamów bezpłatną wycenę

Nasz zespół

40+

Liczba naszych pracowników

400+

Liczba otwartych projektów

1mln+

Kliknięć reklamowych

0,5mln+

Polubień na facebooku

150mln

Miesięczne przychody klientów

Rekomendacje

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak, Konesso.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele.

Na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski, Riff

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski, Frisco

  • Skórzana
  • Carrea
  • Dolina Noteci
  • Tenczynek
  • Ubierz Swoje Ściany
  • Babyono
  • Bilety24.pl
  • British Council
  • Casu
  • Craft
  • Danfoss
  • Frisco
  • Gatta
  • Logitech
  • Media Markt
  • Riff
  • Sylwia Majdan
  • AA Cosmetics
  • Danhen
  • Mass Denim
  • Wola
  • Konesso
  • Bludshop

Zobacz wszystkie rekomendacje

Znajdź nas również tu:

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157