Podsumowanie listopada w Social Media!

Social Media

Facebook walczy z fake news’ami i hejtem w Internecie, Instagram wciąż rozwija swoją platformę, a LinkedIn odbudowuje swoją reputację jako kanału społecznościowego. Co nowego pojawiło się na najważniejszych portalach Social Media w listopadzie? Sprawdźcie sami.

Breaking News na Facebooku

W marcu tego roku udostępniane na Facebooku w USA oraz Kanadzie informacje „z ostatniej chwili” oznaczone były specjalnym emblematem „Breaking News”. Teraz portal idzie o krok dalej i rozszerza testy na Australię, Francję, Niemcy, Meksyk, Hiszpanią oraz Wielką Brytanię. Według danych zebranych przez Facebooka najwyższe wyniki wyróżnione etykietą „Breaking News” osiągają tematy dotyczące polityki, przestępczości, katastrof oraz biznesu. Oznaczenie to pomaga użytkownikom być lepiej poinformowanym i odróżniać ważne, sprawdzone wiadomości od tzw. fake news’ów.

źródło: wersm.com

Miliard dolarów datków na Facebooku!

Już ponad miliard dolarów zebrano na cele charytatywne i osobiste poprzez Facebook Fundraiser i przycisk „Zbierz pieniądze” od momentu uruchomienia wirtualnych zbiórek w 2015 roku! Do tej pory więcej niż 20 milionów ludzi stworzyło własne zbiórki i przekazało datki za pośrednictwem Facebooka, a ponad milion organizacji non-profit w 19 krajach może otrzymywać darowizny za pomocą tej platformy.

Zablokuj te wyrazy

Facebook testuje nową opcję nazwaną „Zablokuj te wyrazy”, dzięki której użytkownicy będą mogli blokować komentarze zawierające określone słowa, wyrażenia lub emotikony i w ten sposób kontrolować treści, jakie pojawiają się na ich profilach. Komentarze będą jednak nadal widoczne dla osób, które je opublikowały oraz ich znajomych. Funkcja ta pozwala na automatyczne ukrywanie ich przez portal.

Administratorzy stron na Facebooku mogą już blokować wyświetlanie sprecyzowanych słów kluczowych w komentarzach, a użytkownicy mogą wyciszyć określone hasła na pewien okres czasu, ale nowa funkcja idzie o krok do przodu, umożliwiając internautom jeszcze lepszą kontrolę.

IGTV na Stories

Instagram od teraz umożliwia udostępnianie treści z sekcji IGTV w Stories. Aby to zrobić należy wybrać ikonkę papierowego samolotu u dołu wybranego filmu – gdy pozostali użytkownicy zobaczą Twoje Stories, mogą kliknąć na podgląd udostępnionego filmu, aby obejrzeć go w całości na IGTV.

Od momentu premiery Instagram TV minęło kilka miesięcy, lecz funkcja ta nie zdobyła jeszcze dużej popularności. To właśnie w celach jej rozpowszechnienia i spopularyzowania aplikacja podjęła decyzje, aby połączy ją właśnie ze Stories.

Kontroluj swój czas na Instagramie

Instagram wprowadził funkcję „Twoja aktywność”, która pozwala użytkownikom sprawdzić, ile czasu spędzają na przeglądaniu aplikacji. W ten sposób mogą lepiej zarządzać swoim czasem na platformie, a dodatkowo uruchomić specjalne przypomnienie, które informować będzie o osiągnięciu wyznaczonego limitu dziennego.

źródło: wersm.com

Trzy nowe sposoby robienia zakupów na Instagramie

Instagram wystartował z trzema nowymi opcjami dokonywania zakupów poprzez apkę! Pierwsza z nich – „Kolekcja zakupów”, umożliwia użytkownikom zapisywanie produktów w dedykowanej zakładce, tak aby mogli oni stworzyć swoją „listę życzeń” i wrócić do niej w każdym momencie. Kolejny element to przeprojektowanie sekcji „Sklep” na profilach biznesowych, w taki sposób by każdy miał dostęp do wszystkich produktów danej marki, które zostały oznaczone na profilu. Będą one znajdować się w jednym miejscu wraz z nazwą, ceną oraz opisem. Ostatnim sposobem jest robienie zakupów w trakcie oglądania materiałów wideo. Pod filmami pojawi się dedykowana ikonka zakupów w lewym dolnym rogu, dzięki której będzie można zobaczyć polecane produkty ukazane w materiale wideo i dowiedzieć się o nich więcej.

Nowy wygląd profilu

Instagram zdecydował się wizualnie odświeżyć profile użytkowników, rearanżując ich górną część zawierającą opis oraz zdjęcie profilowe. Zmianom uległy ikonki i przyciski, a także sposób w jaki użytkownicy przełączają się pomiędzy kartami. W ten sposób korzystanie z aplikacji ma być jeszcze łatwiejsze i bardziej uporządkowane. Instagram zapowiada, iż będzie kontynuował eksperymentowanie, na bieżąco aktualizując sferę wizualną, tak aby jak najbardziej zadowolić internautów.

źródło: wersm.com

Instagram dla osób z wadą wzroku

Instagram chce, aby osoby z wadą wzroku również mogły cieszyć się z przeglądania aplikacji, dlatego wprowadził dwa udoskonalenia. Pierwsze z nich to automatyczny tekst alternatywny, który generowany jest przez technologię rozpoznawania obiektów i pozwala niedowidzącym użytkownikom słuchać opisów zdjęć. Drugie to niestandardowy tekst alternatywny, który dodawany jest bezpośrednio przez użytkowników i cechuje się bogatszą oraz bardziej dokładną charakterystyką. Tak jak w poprzednim przypadku, opisu można wysłuchać korzystając z czytnika ekranowego.

źródło: wersm.com

Profile przyjaźni

Snap przedstawia nowy sposób na uczczenie koleżeństwa – Profile przyjaźni. Poprzez dotknięcie Bitmoji znajomego, wyświetlona zostanie specjalna zakładka ze zdjęciami, filmikami, wiadomościami oraz linkami, które to użytkownicy zapisali na swoim czacie. Profil przyjaźni przedstawia najważniejsze punkty znajomości oraz wskazuje miejsca, które ułatwiają użytkownikom odnalezienie ulubionych wspomnień.

Shop and Cop

Na Snapchacie uruchomiono dedykowany kanał zakupowy „Shop and Cop”, w którym użytkownicy mogą przeglądać produkty wybranych marek i korzystać z unikalnych ofert (niektóre z nich będą ograniczone czasowo) bezpośrednio poprzez aplikację. Za procesy zakupowe odpowiada platforma Shopify.

źródło: wersm.com

Nowa generacja LinkedIn Pages

LinkedIn Pages zostały przebudowane od podstawy, tak aby ułatwić markom, instytucjom i organizacjom rozwijanie konstruktywnych konwersacji wewnątrz swoich społeczności. Nową wersję zbudowano na trzech filarach:

1) Dołącz do konwersacji, która ma znaczenie

Administratorzy stron mogą teraz łączyć je z określonymi hasztagami, a co więcej udostępniać nie tylko wideo, czy zdjęcia, ale również pliki PowerPoint, Word oraz PDF, zapewniając jeszcze więcej zasobów swoim obserwatorom.

2) Poznaj i rozwijaj swoje grono odbiorców

Dzięki zakładce „Sugerowane treści” dopasowanie odpowiedniego contentu do odbiorców staje się jeszcze prostsze. Pozwala ona wyświetlać tematy, które są obecnie popularne wśród danych grup odbiorców i idealnie trafić z treściami odpowiednimi do swojej społeczności.

3) Zaangażuj swoich pracowników

Pracownicy zawsze będą największym atutem, jeśli chodzi o promowanie własnego biznesu. Teraz współpraca z nimi na LinkedIn będzie jeszcze bardziej angażująca, zwiększając sferę ich wypowiedzi.

Student Voices

Stories są wszędzie – nawet na LinkedIn! Firma próbuje odbudować swoją reputację prawdziwego kanału społecznościowego, nie tracąc na tym pozycji wiodącej i profesjonalnej platformy nawiązywania kontaktów biznesowych. Tym razem LinkedIn robi ukłon w stronę młodszych użytkowników. „Student Voices” to pierwsza wersja tamtejszego Stories i jest na razie dostępna jedynie dla studentów z USA. Dodawać można tam tylko krótkie filmy, a przesłana zawartość znika z listy odtwarzania Campus po tygodniu.

źródło: wersm.com

Nowy Share Box

Od teraz publikując post na LinkedIn zobaczymy nowy wygląd pola udostępniania treści, dzięki czemu w łatwy sposób będzie można dobrać preferowaną grupę odbiorców. Ulepszona funkcjonalność daje możliwość udostępnienia wpisu publicznie, jedynie dla naszych koneksji lub innych, określonych grup.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Marcin Biziorek

Marcin Biziorek

Specjalista ds. Social Media, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego, Warszawskiej Szkoły Filmowej i student Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na kierunku Nowe Media. Pasjonat podróży oraz kina.

Wyszukiwarka

Popularne wpisy

Jak prowadzić fan page na Facebooku?

Top 10 trendów w e-commerce na rok 2014 – co nas czeka?

AKTUALIZACJA: Sklep na fan page’u i produkty w postach – odrodzenie F-Commerce czy pułapka?

9 nowych kanałów social media dla Twojej firmy w ofercie!

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!