Pozycjonowanie sklepów internetowych
Co zapewniamy?
-
Audyt SEO i skrupulatną optymalizację
-
Wysokiej jakości treści
-
Raportowany linkbuilding w ustalonym budżecie
-
Przejrzysty zakres działań
-
Trzy modele współpracy dostosowane do potrzeb i celu
-
Bezterminową umowę
Zamów bezpłatną analizę SEO
Pozycjonowanie w Traffic Trends
200 000
fraz w TOP3
800 000
fraz w TOP10
7mln+
ruch z SEO
23mln+
przychodu z SEO
Pozycjonowanie sklepu internetowego generuje sprzedaż!
Ponad 50% sprzedaży generowanych z ruchu organicznego, to branżowy standard dotyczący większości polskich sklepów internetowych. W takim razie, czy nadal w tym tłumie jest miejsce dla Ciebie? Oczywiście, że jest! Zmieniające się algorytmy wyszukiwania i zmiany zachowań odbiorców powodują, że każdego dnia w rankingu Google dochodzi do roszad, które dają szansę takim sklepom jak Twój. By jednak było to możliwe, musisz zadbać o najwyższą jakość pozycjonowania swojego sklepu online, oddając proces ten w ręce najbardziej doświadczonych na rynku specjalistów.
Pozycjonowanie sklepu internetowego, to proces bardzo złożony. Jest to efektem bardzo skomplikowanego algorytmu Google'a, który decyduje o tym, kto i na jakie zapytanie znajduje się w TOP10 wyników wyszukiwania.

Jak pozycjonować sklep internetowy?
PO PIERWSZE
OPTYMALIZACJA
Optymalizacja strony, czyli ingerencja w budowę Twojego sklepu. Google przekazuje wiele rekomendacji developerom stron, które mogą wpłynąć na dostępność i ocenę Twojej strony. Jeśli nie doprowadzisz swojej witryny do idealnej konstrukcji, to nawet najlepsza praca na innych polach, może pójść na marne.
PO DRUGIE
TREŚCI
Bardzo istotne jest regularne umieszczanie unikalnych i wartościowych tekstów na stronach, które mają znaczenie w procesie pozycjonowania. Google bardzo docenia firmy, które dają Klientom coś od siebie – starannie opisują produkty, dbają o ich opinie, udzielają wartościowych porad na swoim blogu… Te wszystkie działania wspomogą Twój proces pozycjonowania.
PO TRZECIE
LINKOWANIE
Ten proces jeszcze kilka lat temu niewiele wspólnego miał z jakością. Dziś, praca nad rozbudową profilu linków polega w dużej mierze na umieszczaniu unikalnych artykułów na mocnych i kontekstowo dopasowanych do Twojej działalności stronach.
Dlaczego Traffic Trends, to najlepszy Partner w zakresie pozycjonowania sklepów internetowych?
Mimo świetnej oferty, genialnego personelu i powalającego wystroju, nie podbijesz serc potencjalnych Klientów, jeśli Twój lokal znajdować będzie się w niebezpiecznej okolicy. Przeniesienie go do renomowanej galerii da Twojej firmie poważnego „kopa”. To krok, którego nie możesz uniknąć jeśli myślisz o swoim biznesie poważnie! TOP10 to ta galeria!
Efekty pozycjonowania sklepu internetowego nadal są powalające. Obecnie pozycjonujemy ponad 10 tysięcy fraz, a nasi Klienci z darmowego ruchu z wyszukiwarek sprzedają produkty o miesięcznej wartości niespełna 30 milionów złotych!
Oczywiście jest to proces długotrwały i trudny, nie możesz spodziewać się dynamicznego wzrostu przychodów w pierwszych miesiącach współpracy, jednak w dłuższej perspektywie czasu decyzję o pozycjonowaniu swojej strony sklepowej będziesz traktował jako sukces. Trwały efekt, jaki buduje pozycjonowanie, pozwoli Ci stabilniej funkcjonować na rynku i generować przychody bezkonkurencyjne względem innych źródeł ruchu.
Chcesz zobaczyć efekty pozycjonowania sklepów internetowych? Sprawdź jak pozycjonować sklep internetowy.
Jakie efekty daje pozycjonowanie sklepu internetowego?
Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że dla wielu osób i firm pozycjonowanie to usługa “dziwna”. W przeciwieństwie np. do kampanii reklamowych nie jesteśmy w stanie precyzyjnie oszacować wyników i momentu ich osiągnięcia. Nie oznacza to jednak, że w trakcie współpracy nasi Klienci nie dostają odpowiednich informacji dotyczących efektywności prowadzonych działań.
Bardzo ważne dla nas jest to, by cele po obu stronach były takie same. Ze względu na stare modele pozycjonowania często cel samej usługi jest błędnie definiowany już na samym starcie, dlatego chcieliśmy objaśnić co dla nas jest nadrzędną wartością i jakie efekt jest dla nas “króliczkiem”, którego kampanią SEO gonimy przez cały okres trwania umowy.
- Wzrost sprzedaży / realizacji celów - oczywiście patrzymy tutaj wyłącznie na sprzedaż lub cele realizowane za pomocą wejść organicznych (darmowych) z wyszukiwarek. W przypadku pozycjonowania e-commerce będzie to przede wszystkim wzrost sprzedaży i przychodów, ale zdarzają się również zbliżone cele. Na przykład dla specjalistycznego sklepu działającego w sektorze B2B celem może być pozyskanie nowej rejestracji użytkownika, pobranie broszury czy przejście na zakładkę programu partnerskiego.
- Wzrost ruchu - drugim co do ważności celem pokazującym trend realizacji usługi
jest wzrost ruchu organicznego (darmowego) z wyszukiwarek. Wynik ten pokazuje, czy praca wykonywana
przez nas przekłada się na to, że większa liczba osób trafia na stronę sklepu.
- Wzrost liczby fraz w TOP3 i TOP10 Google - zapowiedzią wzrostu ruchu jest wzrost liczby fraz w czołówce rankingu Google. By zmierzyć to posługujemy się np. wynikami odnotowywanymi w Google Search Console lub innych narzędziach analitycznych.
- Wzrost pozycji na ustalone frazy - nadal część prac SEO wykonujemy w trosce o jak najwyższą pozycję konkretnych, ustalonych wspólnie słów kluczowych będących najważniejszymi frazami dla naszego Klienta. Mierzymy je i analizujemy, by również i na tym polu zadbać o efektywność usługi.
Finalnym i długofalowym efektem naszej współpracy musi być wzrost pozycji na ustalone frazy, liczby fraz w TOP3 i TOP10, a także wzrost ruchu i sprzedaży ze źródła organic według Google Analytics.
Optymalizacja jako fundament pozycjonowania sklepów internetowych
By przedstawione powyżej efekty osiągnąć, musimy rozpocząć współpracę od budowy trwałego i bezpiecznego fundamentu. Dla nas, w procesie pozycjonowania sklepu, jest nim Audyt SEO. Audyt, to nic innego jak obszerna analiza strony internetowej, której efektem jest zbiór kilkudziesięciu zadań do wykonania w celu poprawienia jakości strony w oczach Google’a. Zalecenia dla webdeveloperów są jawne. Google wprost podaje niektóre elementy, które mogą pozytywnie wpłynąć na ocenę strony przez niego i na pozycję w wyszukiwarce. Musimy na starcie zadbać o to, by i Twoja strona była oceniana jak najlepiej i by jakiekolwiek niedociągnięcia optymalizacyjne nie zaburzyły procesu pozycjonowania e-commerce. W ramach audytu przygotowanego w pierwszym tygodniu współpracy, analizujemy kilkanaście obszarów technicznych i tekstowych, w tym między innymi:
- Obecność i unikalność treści na stronie
- Szybkość ładowania Twojej strony
- Dostosowanie Twojej strony do urządzeń mobilnych
- Sekcję META, czyli “title” i “description”
- Nazewnictwo podstron w tym m.in. kategorii czy produktów
- Obecność i brzmienie nagłówków hX
- Linkowanie wewnętrzne stosowane na stronie sklepowej
- Umieszczone grafiki i nadane im atrybuty ALT
- Używanie certyfikatu SSL
- Dane uporządkowane
- Umieszczone na stronie linki prowadzące do stron trzecich
- Sitemapę i poprawność jej zgłoszenia
- Ustawione przekierowania pomiędzy adresami www
- Dane z narzędzi zewnętrznych (Google Analytics, Google Search Console itp)
- Profil zdobytych historycznie linków, które prowadzą do Twojej strony
Celem współpracy jest wprowadzenie wszystkich rekomendowanych zmian w trakcie pierwszego miesiąca współpracy - tak, by ich sprawne zaindeksowanie przez Google’a pozwoliło sprawnie rozpocząć etap wzrostów widoczności Twojej strony www.
Oczywiście sam Audyt nie zapewni Tobie wysokich pozycji, a na dodatek nie zakończy prac nad optymalizacją. Ważne jest by w kolejnych miesiącach proces ten ponawiać, choć zapewne w dużo mniejszej skali. W trakcie bieżących prac skupiamy się między innymi nad aktualizacją strony gdy pojawiają się nowe wytyczne od Google, modyfikacją wprowadzonych zmian gdy te nie przyniosły rezultatów, usuwaniem błędów jakie Google zgłasza Tobie w Google Search Console, optymalizacją nowych podstron czy rozbudową linkowania wewnętrznego.
Proces optymalizacji nigdy się nie kończy i zawsze musi być nieodłącznym elementem pozycjonowania Twojego sklepu.
Unikalne treści, czyli niezbędny element strategii pozycjonowania sklepów internetowych
Od wielu lat tworzenie unikalnych, wartościowych treści na stronę sklepu stało się elementem strategii SEO. Większość właścicieli sklepów pogodziła się już z faktem, że na przykład unikalny opis na stronie głównej czy na stronach kategorii, to coś, co muszą wyprodukować myśląc o wysokich pozycjach w Google. Niestety - to za mało!
Faktycznie, nadal opisy kategorii są ważne. Koniecznie musisz opisać lub zlecić do opisania każdą kategorię i podkategorię w swoim sklepie internetowym. Jednak bardzo ważnym procesem jest również rozszerzenie strategii contentowej na dwa kolejne obszary:
- Opisy produktów - które powinny być unikalne, odpowiednio długie i atrakcyjne dla kupujących. Opisy te mogą poprawić zarówno widoczność Twojej strony na bardzo skuteczne zapytania dotyczące konkretnych produktów, jak i wpłyną korzystnie na osiągany przez Twój sklep internetowy współczynnik konwersji sprzedażowej
- Blog sklepowy - na którym umieszczać możesz informacje o nowościach, poradniki,
rankingi produktów, testy produktów czy inspiracyjne wpisy dotyczące swojej oferty. Ważne jednak byś
w sposób regularny treść umieszczał i optymalizował ją pod pozycjonowanie dbając m.in. o tytuły,
nagłówki czy umieszczone linki wewnętrzne.
Wiele działań z zakresu tworzenia treści oraz jej późniejszej optymalizacji wykonujemy dla naszych Klientów w ramach pozycjonowania sklepu. Między innymi rozbudowaliśmy nasze standardowe działania w ten sposób, by przygotowywane z myślą o pozycjonowaniu wpisy blogowe, stały się stałym elementem kampanii SEO prowadzonych w ramach współpracy z naszą agencją.
Linkbuilding w procesie pozycjonowania sklepów internetowych
Wspominaliśmy wcześniej w akapicie poświęconym optymalizacji, że jednym z punków Audytu SEO jest analiza linkbuildingu, czyli historycznie zdobytych dla Twojej strony odnośników, które umieszczone zostały na innych stronach www. Jest to bardzo istotny element, bo wiele działań niskiej jakości, które realizowałeś, mogą po czasie “odbić się czkawką” i zaszkodzić Twojej stronie.
Nowe, wartościowe linki dla Twojej strony zdobywamy na bieżąco, w każdym miesiącu. Ważne by w procesie tym wziąć pod uwagę następujące cechy:
- Profil linków musi być naturalny - nie mogą zatem pojawiać się tylko mocne domeny, albo tylko fora internetowe. Ważne jest kontrolowane zróżnicowane źródeł.
- Warto inwestować w strony mocne - czyli takie, które mają realny ruch, a także odpowiednie parametry SEO
- Warto dywersyfikować działania - nie powinno się linkować tylko i wyłącznie pod ustalone frazy. Warto mieszać takie działania, na przykład z linkowaniem na ogólny adres Twojej strony lub nazwę firmy.
Modele doboru fraz w trakcie pozycjonowania sklepu internetowego
Skoro wiesz już na jakie efekty możesz liczyć, a także jakie działania składają się na pozycjonowanie Twojego sklepu, to warto również wspomnieć o budowie samej strategii. Przez wiele lat funkcjonował staromodny sposób realizacji usługi, w którym to na początku ustalono liczbę słów kluczowych podlegających pozycjonowaniu, a także precyzowano jakie to słowa będą. Model ten jednak coraz częściej zastępowany jest innymi działaniami. I tak, możemy działać np.:
- W modelu “rotacyjnym” - model ten polega tylko na określeniu liczby słów podlegających pracy w danym miesiącu, ale po Twojej stronie pozostaje jedynie sprecyzowanie priorytetów sprzedażowych, a nie konkretnych fraz. Dzięki temu nasi Specjaliści SEO dobierają samodzielnie słowa kluczowe wybierając te mające największy potencjał na wygenerowanie szybkich efektów. Jak to robimy? Wyławiamy słowa kluczowe, które z jednej strony mają wyszukania, a z drugiej mają niezłą pozycję startową w Google (np. w drugiej dziesiątce wyników).
- W modelu “hybrydowym” - w którym to, część fraz precyzujemy i ustalamy na stałe, a część modyfikujemy na bieżąco zgodnie z modelem rotacyjnym
Powstanie nowych modeli wymusiła na wszystkich agencjach sytuacja rynkowa. Kilka lat temu ustalenie ogólnych fraz powodowało, że w przeciągu kilku miesięcy większość z nich wskakiwała do TOP10. Teraz, przy obecnej liczbie konkurentów i sile tych, którzy już w TOP10 są, takie podejście może być wielkim błędem i naprawdę lepiej zaufać doświadczonym specjalistom i zacząć nabierać mniejszy ruch mniejszą łyżeczką, niż trzymać w ręce największą chochlę, ale pustą! :)
Wiemy jak pozycjonować sklepy internetowe! Przykładowe realizacje
Skrupulatne i wysokojakościowe działania na wszelkich polach wpływających na pozycjonowanie wpływa finalnie na efektywne wzrosty ruchu i sprzedaży. W długiej perspektywie czasu usługa ta pozwala na zwielokrotnienie przychodów w prowadzonym sklepie internetowym i nie bez powodu jest równocześnie ukochaną i znienawidzoną usługą marketingową dla wszystkich właścicieli sklepów. Nie jest możliwe jej zaplanowanie i przewidzenie efektów, ale za to potrafi przynieść korzyści bezkonkurencyjne względem wszelkich, innych źródeł ruchu.
Nie wierzysz? To spójrz:
Tutaj pokazujemy jak poprzez wzorcową optymalizację i przemyślaną strategię linkbuildingu
podnieśliśmy widoczność i pozycję na trudne frazy dla sklepu w branży dziecięcej:
traffictrends.pl/case-study/jak-walczyc-o-najbardziej-konkurencyjne-frazy-historia-sukcesu-sklepu-z-branzy-dzieciecej/
Tutaj wskazujemy na efektywność procesu rozpoczęto wyeliminowaniem w sklepie internetowym z
branży kosmetycznej błędów optymalizacyjnych:
traffictrends.pl/case-study/jak-poprawilismy-statystyki-widocznosci-w-google-dla-sklepu-kosmetycznego/
A tutaj przykład kreatywnego i regularnego podejścia do treści na stronie www, które dały
niesamowitego kopa:
traffictrends.pl/case-study/jak-przy-wspolpracy-z-marilyn-monroe-i-amerykanskim-astronauta-w-pol-roku-pozyskalismy-ponad-1500-nowych-fraz-w-top10/
Więcej inspirujących historii znajdziesz w dziale case studies na naszej stronie
Case Study
Raportowanie procesu pozycjonowania sklepu
Na koniec, kwestia istotna dla wielu naszych Klientów, bo często mówimy o efektach i finalnej satysfakcji z wyboru Traffic Trends jako agencji pozycjonującej, a ważna w tym procesie jest bieżąca wiedza na temat realizowanych “checkpointów”. Dlatego też w ramach współpracy będziesz miał kontrolny dostęp do:
- Raportu pozycji fraz ustalonych do pozycjonowania, który znajduje się w naszym Panelu Klienta
- “Skróconego” raportu Google Analytics pokazującego najważniejsze zmienne
dotyczące ruchu organicznego. Raport również znajduje się w naszym Panelu Klienta.
- Raportu linkowania, w którym znajdziesz zdobywane dla Twojej strony odnośniki ze stron innych.
- Podsumowania wykonywanych w ramach usługi prac optymalizacyjnych - i na starcie, i w kolejnych miesiącach.
Dodatkowo by obserwować, czy usługa podąża w odpowiednim kierunku, na bieżąco będzie monitorować nie tylko frazy, które już “wskoczyły” do TOP10, ale także te, które pojawiły się w 2. czy 3. dziesiątce Google’a, które stanowią prognostyk nadchodzących wzrostów. Zapewniamy też, że jeśli na jakimkolwiek etapie naszej współpracy zabraknie Tobie wiedzy na temat tego, co obecnie dzieje się z Twoją stroną, to będziemy na wezwanie do przedstawienia raportu reagować bardzo sprawnie i rzetelnie!
FAQ
Na czym polega pozycjonowanie sklepów internetowych?
Czym jest optymalizacja strony?
- czas ładowania strony
- bezpieczeństwo, tj posiadanie certyfikatu SSL
- responsywność strony i dopasowanie do urządzeń mobilnych,
- prawidłowe nazewnictwo kategorii
- posługiwanie się nagłówkami hX
- indywidualizowana i uzupełniona sekcja META podstron
- linkowanie wewnętrzne pomiędzy podstronami
Jakie zmiany na stronie będziecie chcieli wprowadzić i kto ma to zrobić?
Czy ważna jest odpowiednia optymalizacja drzewa kategorii i czy w niej pomożecie?
Czy UX idzie w parze z SEO?
Dlaczego ważne jest linkowanie zewnętrzne?
Ile linków zdobywacie i czy je raportujecie?
Czym się różni linkowanie zewnętrzne od wewnętrznego?
Czy treść jest istotna dla pozycjonowania?
- opis na stronie głównej
- opisy kategorii i podkategorii
- opisy podstron producentów
- wpisy blogowe dodawane regularnie na blog w obrębie domeny
Czy sami piszecie teksty czy muszę to robić samodzielnie?
Jak przygotowujecie się do zmian algorytmów zapowiadanych cyklicznie przez Google?
Czy każdy sklep internetowy nadaje się do SEO?
Czy pozycjonowanie sklepów internetowych sprawdzi się w każdej branży?
Czy platforma sklepowa ma wpływ na SEO sklepu?
Czy migracja na inne oprogramowanie może popsuć SEO?
- optymalizację nowej wersji sklepu
- bezbłędne zarządzanie przekierowaniami
- zgłoszenie zmian w Google Search Console
A migracja na inną domenę?
Ile trwa pozycjonowanie sklepów internetowych?
A kiedy mogę spodziewać się pierwszych efektów?
Jak mogę sam wspierać SEO sklepu?
Jakie słowa kluczowe wybrać?
Czy pozycjonujecie tylko wybrane słowa kluczowe?
Czym są frazy długoogonowe, tzw. long tail?
Czy pomożecie w wyborze fraz?
Czy mogę zmieniać słowa kluczowe w trakcie współpracy?
Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?
By skutecznie odpowiedzieć na pytanie ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego należy ten proces rozłożyć na konkretne etapy. Rozpoczynamy od optymalizacji, na którą składa się Audyt SEO oraz późniejsze, cykliczne działania. Wykonanie Audytu SEO to proces, który zajmuje około 40 godzin, a na dodatek angażuje specjalistyczne, płatne programy używane przez Specjalistę SEO. Jeśli do prac audytowych dołożymy na przykład cykliczną optymalizację ustalonej liczby podstron w miesiącu, to kwota znacząco rośnie. Staranna, indywidualna optymalizacja jednej podstrony potrafi zająć 20-30 minut, więc ich znacznie wyższa liczba doprowadzi do zapotrzebowania na kilka godzin pracy Specjalisty SEO.
Drugim elementem wpływającym na to ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego jest tworzenie treści. Jak wiemy, wyszukiwarki internetowe są wyszukiwarkami tekstowymi. Oznacza to, że dobierając najlepsze wyniki do przesyłanych zapytań badają one treści umieszczone na stronach www. Dlatego tak ważne jest, by mieć jak najwięcej treści i znaków na stronie www. Nie dość, że rekomendujemy obszerne treści umieścić na każdej podstronie, to na dodatek radzimy tworzyć nowe (na przykład wpisy blogowe). Wspierając naszych Klientów w procesie tworzenia tekstów przygotowujemy zazwyczaj treści o objętości nie mniejszej niż 20-30 tysięcy znaków każdego miesiąca.
Ostatnim, ale najpotężniejszym składnikiem kosztu jest linkbuilding. To właśnie budżet jaki w każdym miesiącu przekazujemy na zakup odpłatnych publikacji na innych stronach, wpływa najmocniej na to ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego. Budżet ten sugerujemy analizując najbliższe otoczenie konkurencji i ich historyczne oraz obecne wydatki. Oczywiście nadal zdarzają się przypadki gdy budżety konkurentów wynoszą np. 1500-2000 zł kwartalnie, ale coraz częściej wartości te przekraczają 5000-10000 zł. To powoduje, że budżet miesięczny zazwyczaj waha się od 1000 do 4000 zł.
Podsumowując: minimum kilka godzin comiesięcznej pracy doświadczonego Specjalisty SEO wzbogacone o minimum 20 tysięcy znaków napisanych przez Zespół Copywriterów oraz odnośniki zakupione za minimum 1000 zł muszą zbudować finalnie Twój budżet. Kwota 2000-2500 zł miesięcznie, to absolutne minimum! Mamy świadomość, że jest to kwota spora, dlatego mamy dobrą radę - niezależnie czy wybierzecie Traffic Trends czy jakąkolwiek inną agencję, nie korzystajcie z usług SEO o wartości “300 zł rocznie”, bo to nie ma prawa się udać!
Czy możliwe jest tanie wypozycjonowanie sklepu?
Czy trzeba podpisać długoterminową umowę?
Jak ocenić skuteczność pozycjonowania?
- wzrost sprzedaży pochodzącej z ruchu organicznego
- wzrost ruchu organicznego
- wzrost widoczności mierzony za pomocą liczby fraz w TOP3 i TOP10 Google
- wzrost pozycji na ogólne i ważne słowa kluczowe ustalone przez Klientów
Dlaczego to Traffic Trends najlepiej pozycjonuje sklepy?
Czy można zakończyć pozycjonowanie sklepu internetowego?
Na co zwrócić uwagę tworząc opisy produktów?
- unikalne
- odpowiednio długie
- zoptymalizowane pod SEO (śródtytuły, linkowanie wewnętrzne).
Jak długie treści na bloga piszecie?
Czy częstotliwość publikowania nowych treści ma znaczenie?
Czy samo publikowanie contentu na stronie poprawi pozycję sklepu internetowego?
- optymalizację techniczną,
- publikowanie treści,
- linkbuilding.
Dlaczego mój sklep internetowy potrzebuje SEO?
Jakie mogą być przyczyny spadku widczoności sklepu internetowego?
- nieudana migracja na inne oprogramowanie sklepowe
- nieudana zmiana domeny
- błędy optymalizacyjne na stronie www
- brak treści
- obniżenie jakości linkowania zewnętrznego
Czym są kary Google?
Pozycjonowanie sklepu internetowego czy reklamy PPC? A może jedno i drugie?
Czy szybkość wczytywania strony wpływa na jej pozycję w Google?
Czym jest duplicate content i dlaczego szkodzi Twojej stronie?
- nigdy nie kopiuj treści z innych stron www
- nigdy nie pozwalaj kopiować treści od siebie
- nigdy nie umieszczaj własnej treści na większej liczbie stron (drugi sklep, marketplace itp)
Czy mogę samodzielnie pozycjonować swój sklep internetowy?
Jakie są kluczowe czynniki rankingowe Google
- optymalizację title
- nagłówki hX na stronie www
- unikalne treści (opisy oraz blog)
- linki wewnętrzne w serwisie
- jakość linków zewnętrznych
- oznaczenia ALT obrazków
- szybkość strony oraz PSI
- dostosowanie strony do urządzeń mobilnych
Co to jest mapa witryny?
Najpopularniejsze platformy sklepowe, które obsługujemy
- IdoSell (IAI Shop)
- Shoper
- PrestaShop
- Woocommerce
- Goshop
- Magento
- Sote
- CS-Cart
- RedCart
- Shoplo
- Selly
- Sky-Shop
- cStore
- ClickShop
Sprawdź również
Nasz zespół
40+
Liczba naszych pracowników
400+
Liczba otwartych projektów
1mln+
Kliknięć reklamowych
0,5mln+
Polubień na facebooku
150mln
Miesięczne przychody klientów








Rekomendacje
Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.
Michał Rak, Konesso.pl
Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele.
Na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!
Andrzej Wasilewski, Riff
Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.
Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.
Jakub Milewski, Frisco
Traffic Trends Sp. z o.o.
NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157