Traffic Trends to agencja marketingu internetowego, która jest jednym z niekwestionowanych liderów na rynku. Od niemal 12 lat współpracujemy z największymi sklepami internetowymi, skutecznie zwiększając ich widoczność oraz sprzedaż. Nasz ponad 50-osobowy zespół ekspertów to zarówno starzy wyjadacze, od dziesięcioleci zajmujący się pracą nad rozwojem branży, ale również pracownicy na stanowiskach juniorskich, którzy dopiero startują i nabierają doświadczenia. Obecnie szukamy osoby chcącej rozwinąć u nas skrzydła jako Community Manager. Jeśli zależy Ci na pracy, w której staniesz się realnym motorem napędowym działań pozwalających jeszcze bardziej rozwinąć naszą markę, wymagasz czytelnych warunkach współpracy i dużej swobody działania - Traffic Trends jest miejscem dla Ciebie!
Czego od Ciebie oczekujemy?
- doświadczenia na samodzielnym stanowisku,
- własnej inicjatywy,
- kreatywności i głowy pełnej pomysłów,
- doskonałej organizacji pracy,
- dyspozycyjności na pełnym etacie.
Jakie będą Twoje zadania?
- budowanie i moderowanie zamkniętej społeczności związanej z tematyką e-commerce (nie chodzi o tworzenie grup na FB!) w dedykowanym do tego autorskim miejscu,
- aktywne pozyskiwanie partnerów B2B (nie chodzi o pozyskiwanie nowych klientów!), którzy będą ambasadorami marki Traffic Trends,
- własna inicjatywa w działaniach promocyjnych,
- ścisła współpraca z zarządem i realizacja pomysłów na działania marketingowe,
- ważne: praca nie jest związana z zarządzaniem profilami w portalach społecznościowych Traffic Trends!
Co oferujemy?
- możliwość pracy w jednej z czołowych na rynku agencji marketingu internetowego, będącej partnerem Google, Facebook i Allegro,
- umowę o pracę lub B2B,
- wynagrodzenie w przedziale od 5400 do 7600 zł brutto (UoP),
- pracę hybrydową,
- elastyczne godziny pracy,
- dostęp do autorskich oraz komercyjnych narzędzi ułatwiających pracę,
- dostęp do bazy wiedzy z istotnymi i niezbędnymi informacjami, zarówno dla poszczególnych działów, jak i całej firmy. Wszystkie najważniejsze materiały znajdziesz w jednym miejscu!
- możliwość rozwoju (cykliczne szkolenia wewnętrzne, udział w konferencjach w zależności od potrzeb, możliwość wymiany wiedzy z doświadczonymi specjalistami),
- stale badamy także poziom satysfakcji pracowników, aby wdrażać nowe pomysły i ulepszenia,
- benefity: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- rozmowa z HR Managerem (online),
- rozmowa z CEO oraz Head of Sales w biurze w Poznaniu,
- w ciągu maksymalnie tygodnia otrzymasz od nas odpowiedź zwrotną, bez względu na ostateczną decyzję z naszej strony.