Traffic Trends to agencja marketingu internetowego, która jest jednym z niekwestionowanych liderów na rynku. Od 12 lat współpracujemy z największymi sklepami internetowymi, skutecznie zwiększając ich widoczność oraz sprzedaż. Nasz ponad 50-osobowy zespół ekspertów to zarówno starzy wyjadacze, od dziesięcioleci zajmujący się pracą nad rozwojem branży, ale również pracownicy na stanowiskach juniorskich, którzy dopiero startują i nabierają doświadczenia.
Obecnie szukamy osoby chcącej rozwinąć u nas skrzydła jako Moderator i Manager Społeczności Online. Będziesz działać nad współtworzeniem i moderowaniem platformy dla miłośników, jak i ekspertów branży e-commerce. Jeśli zależy Ci na pracy, w której staniesz się realnym motorem napędowym działań pozwalających jeszcze bardziej rozwinąć naszą markę, wymagasz czytelnych warunków współpracy i dużej swobody działania - Traffic Trends jest miejscem dla Ciebie!
Czego od Ciebie oczekujemy?
- doświadczenia w pracy jako moderator forum,
- znajomości branży e-commerce oraz trendów rynkowych w tej dziedzinie,
- umiejętności animowania i angażowania społeczności oraz budowania pozytywnej relacji z użytkownikami,
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych, w tym umiejętności pisania treści i redagowania postów,
- kreatywności i głowy pełnej pomysłów,
- doskonałej organizacji pracy,
- dyspozycyjności na pełnym etacie.
Jakie będą Twoje zadania?
- moderowanie forum i dbanie o jego przejrzystość oraz zgodność z zasadami,
- wspieranie i angażowanie społeczności forum w branży e-commerce,
- praca nad zwiększeniem aktywności użytkowników oraz pozyskiwaniem nowych użytkowników z branży e-commerce, w tym planowanie i wdrażanie działań promocyjnych i marketingowych,
- współpraca z wybranymi działami firmy w celu realizacji zaplanowanych celów.
Co oferujemy?
- możliwość pracy w jednej z czołowych na rynku agencji marketingu internetowego, będącej partnerem Google, Facebook i Allegro,
- umowę o pracę, B2B lub umowę zlecenie,
- pracę hybrydową,
- elastyczne godziny pracy,
- dostęp do autorskich oraz komercyjnych narzędzi ułatwiających pracę,
- dostęp do bazy wiedzy z istotnymi i niezbędnymi informacjami, zarówno dla poszczególnych działów, jak i całej firmy. Wszystkie najważniejsze materiały znajdziesz w jednym miejscu!
- możliwość rozwoju (cykliczne szkolenia wewnętrzne, udział w konferencjach w zależności od potrzeb, możliwość wymiany wiedzy z doświadczonymi specjalistami), stale badamy także poziom satysfakcji pracowników, aby wdrażać nowe pomysły i ulepszenia,
- benefity: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
- rozmowa z HR Managerem (online lub osobiście),
- rozmowa z CEO w biurze w Poznaniu,
- w ciągu maksymalnie tygodnia otrzymasz od nas odpowiedź zwrotną, bez względu na ostateczną decyzję z naszej strony.