Marketing & Lead Generation Manager

Traffic Trends to agencja marketingu internetowego, która jest jednym z niekwestionowanych liderów na rynku. Od ponad 11 lat współpracujemy z największymi sklepami internetowymi, skutecznie zwiększając ich widoczność oraz sprzedaż. Nasz ponad 50-osobowy zespół ekspertów to zarówno starzy wyjadacze, od dziesięcioleci zajmujący się pracą nad rozwojem branży, ale również pracownicy na stanowiskach juniorskich, którzy dopiero startują i nabierają doświadczenia. Obecnie szukamy osoby chcącej rozwinąć u nas skrzydła jako Marketing & Lead Generation Manager. Jeśli zależy Ci na pracy, w której staniesz się realnym motorem napędowym działań pozwalających jeszcze bardziej rozwinąć naszą markę, wymagasz czytelnych warunkach współpracy i dużej swobody działania - Traffic Trends jest miejscem dla Ciebie!

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum rok),
  • umiejętność projektowania lejka sprzedażowego,
  • sprawne poruszanie się w systemach analityki internetowej,
  • umiejętność planowania kampanii marketingowych,
  • umiejętność koordynowania prowadzonych przez naszych Specjalistów działań reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, SEO),
  • doskonałej organizacji pracy,
  • dyspozycyjności na pełnym etacie.

Jakie będą Twoje zadania?

  • koordynowanie działań marketingowych realizowanych przez firmę,
  • aktywne pozyskiwanie partnerów B2B (nie chodzi o pozyskiwanie nowych klientów!),
  • bieżące koordynowanie kampanii reklamowych oraz działań SEO wpływających na widoczność Traffic Trends,
  • kreowanie bloga oraz działu case studies, w oparciu o materiały pochodzące od Specjalistów ,
  • prowadzenie działań zasięgowych (komunikacja w social media, e-mail marketing itp),
  • management wystąpień publicznych ekspertów z Traffic Trends,
  • pomysły dodatkowe - stanowisko daje spore pole do działań i inicjatyw własnych!

Co oferujemy?

  • możliwość pracy w jednej z czołowych na rynku agencji marketingu internetowego, będącej partnerem Google, Facebook i Allegro,
  • umowę o pracę lub B2B,
  • wynagrodzenie w przedziale od 5500 do 9000 zł brutto (UoP),
  • pracę hybrydową,
  • elastyczne godziny pracy,
  • bieżący feedback od przełożonego w początkowym etapie, docelowo feedback kwartalny,
  • dostęp do autorskich oraz komercyjnych narzędzi ułatwiających pracę,
  • dostęp do bazy wiedzy z istotnymi i niezbędnymi informacjami, zarówno dla poszczególnych działów, jak i całej firmy. Wszystkie najważniejsze materiały znajdziesz w jednym miejscu!,
  • możliwość rozwoju (cykliczne szkolenia wewnętrzne, udział w konferencjach w zależności od potrzeb, możliwość wymiany wiedzy z doświadczonymi specjalistami),
  • stale badamy także poziom satysfakcji pracowników, aby wdrażać nowe pomysły i ulepszenia,
  • benefity: karta MultiSport, Pizza Day co miesiąc, prywatna opieka medyczna.

Jak wygląda proces rekrutacyjny? Proces rekrutacyjny składa się z dwóch etapów:

  • rozmowa z HR Managerem oraz Head of Sales,
  • po pozytywnym odbiorze po spotkaniu prześlemy zadanie, którego wykonanie omówimy na kolejnej rozmowie,
  • w ciągu maksymalnie tygodnia otrzymasz od nas odpowiedź zwrotną, bez względu na ostateczną decyzję z naszej strony.

Zainteresowany? Zainteresowana?

Wyślij swoje CV

Aplikuj na to stanowisko!

Wyślij swoje CV

Masz pytania?

Paulina Cieślińska

Specjalista HR
paulina.cieslinska@traffictrends.pl

Paweł Jóźwik

CEO
jozwik@traffictrends.pl