Prowadzenie bloga firmowego
Doradca. Inspirator. Ekspert. Niedoceniany przyjaciel w prowadzeniu sklepu.

Blog firmowy, to najlepsze miejsce na pokazanie swojej wiedzy oraz pasji!
Istnieje wiele strategii dotyczących prowadzenia bloga firmowego. Możesz wcielić się w rolę eksperta, który w bardzo fachowy sposób doradzi swoim przyszłym Klientom wybór odpowiedniej oferty. Możesz inspirować ich do zakupu pokazując najnowsze trendy i najlepsze produkty. Możesz odpowiadać na popularne zapytania budując rankingi produktów i przeprowadzając ich testy. Niezależnie, którą drogę wybierzesz, zyskasz na tym na wielu polach.
Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

PO PIERWSZE
WRAŻENIE
Wyobraź sobie, że wchodzisz do dwóch sąsiadujących sklepów stacjonarnych w pobliskiej Galerii. W jednym przesympatyczny pracownik doradza Ci wybór odpowiedniego produktu przedstawiając jego zalety i wady, a w drugiem obsługa nie rusza się zza biurka i czeka aż z wybranym przedmiotem podejdziesz do kasy. Który sklep wywrze na Tobie lepsze wrażenie? Tym samym jest blog. Gdy Twój potencjalny Klient nie znajdzie w Twoim sklepie porady lub inspiracji, to poszuka jej u Twojego konkurenta. Może on sprawi lepsze wrażenie?
PO DRUGIE
MARKETING
Tworzenie treści blogowych, to zadanie bardzo uniwersalne. Oczywiście nadrzędną korzyścią jest komunikacja z Klientem przebywającym na stronie sklepu, lecz poza tym odkryjesz wiele nowych możliwości. Ile razy nie wiedziałeś co umieścić w swoim newsletterze? O czym napisać na profilu Facebookowym? Na jaki temat nagrać kolejne wideo na Youtube? Blog, jako centrum Twojej komunikacji, budować będzie treści, które następnie służyć Ci będą w komunikacji poza stroną sklepową.
PO TRZECIE
RUCH
Dodatkową zaletą wszystkich prac z zakresu tworzenia treści jest fakt, że uwielbia to Google. Jako wyszukiwarka tekstowa docenia strony, które w sposób regularny i unikalny dostarczają świeży content. Blog jest dla tego procesu najlepszym rozwiązaniem. Bardzo dużo osób korzysta z wyszukiwarki w celu znalezienia rozwiązań ich problemów lub wstępnej selekcji odpowiedniego produktu. Jeśli znajdą odpowiedź na Twojej stronie, znacznie wzrośnie Twoja szansa na sprzedaż.
Blog firmowy to trwały element Twojej promocji!
Potężną siłą bloga jest fakt, że działa on długoterminowo budując ruch efektem kuli śnieżnej. Pierwszy wpis nie spowoduje, że od razu zakochasz się w generowanym ruchu. Setny wpis utwierdzi Cię jednak w przekonaniu, że była to bardzo dobra decyzja. Każdy wartościowy artykuł, z każdym kolejnym dniem, zyskuje na swojej sile i dokłada małą cegiełkę do pożądanego celu – większej sprzedaży. Ta wartość odróżnia wpis blogowy od na przykład posta na Facebooku sprzed trzech lat czy dawno zakończonej kampanii reklamowej. Pracuje dla Ciebie tak długo, jak chcesz!
Chcesz zobaczyć jakie efekty przynosi prowadzenie bloga? Zobacz nasze case studies.
Dlaczego Traffic Trends, to najlepszy Partner w zakresie prowadzenia bloga przez sklep internetowy?
Najprostszą odpowiedzią byłoby pokazanie jak znaczący procent ruchu na naszej stronie internetowej budują umieszczone wpisy blogowe. Jednak nie jesteśmy sklepem internetowym, więc to Was może nie przekonać. Nieprzypadkowo jednak każdego miesiąca nasz zespół redakcyjny tworzy powyżej stu wpisów blogowych umieszczanych na stronach sklepowych działających w najróżniejszych branżach. Zróżnicowanie wiedzy i zainteresowań copywriterów pozwala nam na tworzenie angażującej treści spełniającej często bardzo wysokie wymagania merytoryczne. Na dodatek, nie jesteśmy regularną agencją contentową. Łączymy kompetencje redakcyjne z pozycjonowaniem, co powoduje, że tworzone przez nas treści w sposób wymierny wpływają na budowany długofalowo ruch organiczny z wyszukiwarki.
Sprawdź również
Nasz zespół
40+
Liczba naszych pracowników
400+
Liczba otwartych projektów
1mln+
Kliknięć reklamowych
0,5mln+
Polubień na facebooku
150mln
Miesięczne przychody klientów








Rekomendacje
Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę! Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku.
Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom Traffic Trends.
Magdalena Liberda, FrancuskaWeranda.pl
Traffic Trends Sp. z o.o.
NIP 7773174094
ul. Piątkowska 201a
61-693 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157
Zapisz się na newsletter
Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!