Prowadzenie fanpage'a na Facebooku

Komunikacja sklepu na Facebooku musi generować zysk

Prowadzenie fanpage'a na Facebooku

Prowadzenie fanpage'a na Facebooku, to unikalne możliwości, które musisz wykorzystać!

Jeśli Twój sklep internetowy istnieje od kilku lat, to zapewne posiadasz profil na Facebooku i pewną grupę osób, która zdecydowała się na jego polubienie. Chciałbyś jednak, żeby wykazywali większą aktywność, bo czasami czujesz jakby nikt nawet nie widział Twoich postów? Czytasz o tym, że inni skutecznie dzięki Facebookowi sprzedają, a Twój Analytics pokazuje zupełnie coś innego? Nie martw się, nie jesteś sam! Facebook jest narzędziem, które bardzo mocno przyciąga firmy, i którego potencjał bardzo rzadko jest wykorzystywany.

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

PO PIERWSZE

KREATYWNOŚĆ

Prowadzenie profilu na Facebooku szybko stało się standardem, ponieważ próg wejścia jest bardzo niski. Kilka minut zajmuje założenie darmowego profilu, a następnie wystarczy od czasu do czasu coś napisać lub wrzucić zdjęcie. Teoretycznie tak. W praktyce cały ten czas jest zmarnowany, bo nie ma szans by takie działanie przyniosło efekt. Facebook, jak każda społeczność, wymaga podejścia angażującego. Musisz określić swoją grupę docelową oraz elementy, które ją zainteresują. Wokół nich budować musisz w sposób ciekawy, ekspercki i estetyczny przekaz, który nie ma zadania sprzedażowego. Ma pokazać profil Twojej firmy jako miejsce wartościowe, intrygujące, warte obserwacji.

PO DRUGIE

REGULARNOŚĆ

Jeśli chcesz myśleć o zaangażowanej grupie fanów musisz z nimi kontaktować się regularnie. Strategia jednego posta raz na dwa tygodnie, to niestety za mało. Strategia komunikacji codziennej, to już znacznie lepszy pomysł. Mamy świadomość, że nie zawsze sam na to znajdziesz czas i pomysł, jednak uwierz, że takie natężenie zwiększa Twoje szanse na finalny sukces.

PO TRZECIE

RESPONSYWNOŚĆ

Użytkownicy Facebooka zaczęli traktować to medium jako kanał komunikacji. Wiadomości lub komentarze coraz częściej używane są w celu dopytania o przesyłkę, dostępność czy rozmiar. Często są to informacje, które łatwo można znaleźć na stronie www, ale jednak postawa innych firm rozpieściła nas wszystkich. Musisz tak traktować Facebooka, by nie zmarnować potencjału. Musisz odpowiadać jak najszybciej, zanim ktoś zada to samo pytanie konkurentowi.

PO TRZECIE

PROMOCJA

Facebook udostępnił firmom z całego świata potężne narzędzie reklamowe i to zupełnie za darmo. Zgromadził na jednym portalu tysiące Twoich potencjalnych Klientów i umożliwił Ci komunikację z nimi. Teraz chce byś coraz mocniej mu się odwdzięczał. Pogódź się z myślą, że komunikacja Twojej firmy bez wsparcia reklamowego nie przyniesie Ci znaczących efektów. To znów będzie marnowanie potencjału, kreatywności i regularności, bo niewiele osób Twoją komunikację zobaczy. Musisz korzystać z systemu reklamowego Facebooka by dotrzeć do jak największej liczby swoich przyszłych Klientów!

Prowadzenie Facebooka to bardzo skuteczne źródło sprzedaży!

Istnieje wiele dowodów, na to, że powyższe zdanie nie jest prawdą. Mamy jednak mnóstwo dowodów, na to, że w stu procentach jest! Jeśli jesteś w stanie dobrze wyodrębnić swoją grupę docelową i jej zainteresowania, przygotować regularną komunikację na odpowiednim poziomie, a także zainwestować w ten kanał promocji – odczujesz wzrost sprzedaży. Będzie ona rosła regularnie aż stanie się istotnym źródłem zysków Twojego sklepu internetowego. Nie wierzysz?

Dlaczego Traffic Trends, to najlepszy Partner w zakresie prowadzenia profilu na Facebooku?

Pierwszy profil sklepu internetowego na Facebooku zaczęliśmy prowadzić w drugiej połowie 2011 roku, czyli chwilę po powstaniu naszej agencji. Choć realia tego medium wyglądały zupełnie inaczej, od początku widzieliśmy w nim ogromny potencjał sprzedażowy dla naszych przyszłych Klientów. Nie pomyliliśmy się. Dziś firmy, które oddały w nasze ręce swoją facebookową komunikację generują miliony przychodu miesięcznie zachowując bardzo atrakcyjny poziom zysku.

Jako agencja, która z założenia odpowiedzialna jest za generowanie sprzedaży w sklepach internetowych, nasza facebookowa komunikacja nie ogranicza się do budowania zaangażowania. Nie ścigamy się na najbardziej kreatywną grafikę, czy najbardziej innowacyjne użycie kampanii zasięgowej. Skupiamy się na tym, co istotne dla naszych Klientów. Na budowaniu regularnej komunikacji w taki sposób, by finalnie powodowała ona jak największy przychód i zachęcała jak najliczniejsze grono osób, do skorzystania z ich oferty.

Nasz zespół

40+

Liczba naszych pracowników

400+

Liczba otwartych projektów

1mln+

Kliknięć reklamowych

0,5mln+

Polubień na facebooku

150mln

Miesięczne przychody klientów

Rekomendacje

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends, które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku.

Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan, sylwiamajdan.com

Zobacz wszystkie rekomendacje

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!