Prowadzenie profilu na LinkedInie

Społeczność angażuje się również wokół firm B2B

Prowadzenie profilu na LinkedInie

Biznesowy profil grupy docelowej kreuje zupełnie nowe możliwości!

Media społecznościowe lata temu wdarły się do kanonu marketingu internetowego stając się obowiązkową pozycją. Każda firma dąży do pozyskiwania jak największej liczby zaangażowanych i lojalnych fanów, którzy staną się jej Klientami. Nie inaczej postępują firmy, których grupą docelową są Klienci biznesowi. B2B jednak wymaga innej specyfiki działania i innego języka korzyści. Czy w związku z tym wymaga również innej przestrzeni do komunikacji?

Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

Zamów bezpłatną wycenę

PO PIERWSZE

KONCENTRACJA

Istnieje wiele przykładów realizowanych z sukcesem kampanii B2B np. na Facebooku czy Instagramie. LinkedIn jest jednak wartościowym uzupełnieniem tej strategii. Nie każda osoba, która znajduje się w Twojej grupie docelowej, otwarta jest na komunikaty zawodowe „po godzinach”. Facebook ma dostarczyć rozrywki i dotykać ma pasji. LinkedIn jest tym miejscem, gdzie budujemy swoją profesjonalną społeczność. Skoro zatem chcesz dotrzeć do danej osoby ze względu na jej pracę, a nie zainteresowania, to musisz skorzystać z tego medium.

PO DRUGIE

IDEALNY TARGET

Każdy profil społecznościowy ma swoje główne atuty. Bezapelacyjnie największą siłą LinkedIna jest możliwość bardzo precyzyjnego dotarcia do osób, na których Ci zależy. Kompetencje, stanowisko, branża, firma, wielkość zatrudnienia, miasto, umiejętności… Parametry te możesz wykorzystywać kreując własne działania reklamowe promujące Twoją firmę. Nie zapominaj jednak, że LinkedIn to sieć społecznościowa. Tak jak i Facebook, nie sprawdzi się tu nachalny przekaz sprzedażowy. Musisz dać coś więcej!

Prowadzenie profilu na LinkedInie wymaga odpowiedniej komunikacji!

Komunikacja w mediach społecznościowych B2C jest dużo prostsza. Odnosimy się tam do zainteresowań i pasji naszej grupy docelowej poruszając tematy bardzo angażujące. LinkedIn wymaga czegoś więcej. Twoim celem jest zaangażowanie wokół przekazu profesjonalnego. Musisz zachęcić kogoś do wydania firmowych pieniędzy na konkretny cel. Jeśli pracowałeś kiedyś w sprzedaży bezpośredniej – wiesz, że nie jest to łatwe. Dlatego musisz w swojej komunikacji podkreślać język korzyści, odnosząc je do całej swojej oferty i idei. Musisz wykreować rolę poważnego eksperta, doradcy. Musisz podzielić się swoją wiedzą budując autorytet.

Dlaczego Traffic Trends, to najlepszy Partner w zakresie prowadzenia profilu na LinkedInie?

Doskonale rozumiemy mechanizmy jakimi działają sieci społecznościowe. Znamy metody komunikacyjne, które otwierają lejek sprzedażowy, a także wiemy jakie komunikaty konieczne są na ostatnim jego etapie. Wielokrotnie wspieraliśmy polskie firmy w sprzedaży za pośrednictwem LinkedIna. Połączenie możliwości komunikacyjnych wraz z bardzo elastycznym i wciąż rozbudowywanym systemem reklamowym daje bezkonkurencyjną szansę dotarcia właśnie do tych osób, do których chcesz dotrzeć.

Nasz zespół

40+

Liczba naszych pracowników

400+

Liczba otwartych projektów

1mln+

Kliknięć reklamowych

0,5mln+

Polubień na facebooku

150mln

Miesięczne przychody klientów

Rekomendacje

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych.

W ramach podjętych działań dokonano analizy strony internetowej pod kątem zgodności z wymogami oraz wprowadzono mechanizmy mające na celu zwiększenie konwersji. Na bieżąco jest prowadzony audyt treści i pozycjonowanie istotnych fraz. Na każdym etapie prac jest wykazywana bardzo wysoka jakość i kompetencja w podejmowanych tematach. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski, Pozorski Trade

Zobacz wszystkie rekomendacje

Znajdź nas również tu:

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 616 690 427

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!