Mobile Menu
Opisy na stronę

Opisy na stronę WWW

Dostarczenie unikalnych treści na stronę sklepu to Twój obowiązek

Zmiana modelu pozycjonowania stron, a także rosnące wymagania po stronie konsumentów zmuszają Cię do tego by zacząć pisać.

Opisy kategorii, opis na stronie głównej, opisy stron statycznych... Każdy, kto choć raz w ostatnich latach miał styczność z usługą pozycjonowania, miał też kontakt z tymi pojęciami. Minione lata to drastyczna zmiana kursu Google'a w ocenie stron internetowych i położenie znaczącej wagi na tzw. Content. Przyjrzyjmy się zatem stronie internetowej pozbawionej treści.

Co znajdziemy na stronie głównej? Drzewo kategorii, polecane produkty, nowe produkty, bestsellery, stopka. A co na stronie kategorii? Drzewo kategorii, produkty, stopka. Treści? Brak!

Musisz to zmienić umieszczając dobrze napisane teksty na swoją stronę www. Zarówno opis strony głównej jak i opisy kategorii na wszystkich stronach kategorii i podkategorii to Twój klucz do wysokich pozycji i zwiększenia konwersji. Tak, tak. Wiemy co właśnie myślisz – przecież nikt tego nie czyta, a teksty na stronie internetowej sprawiają, że karty kategorii przez to wyglądają mniej estetycznie. To prawda!

Niestety jeśli marzysz o wysokich pozycjach w wyszukiwarce i chcesz generować jak największy ruch, to musisz pójść z Google na pewne kompromisy. I takim kompromisem są właśnie teksty na stronę internetową. Można znaleźć sposoby na to, by i wilk był syty (opisy kategorii i opis strony głównej jest widoczny) i owca cała (i nie zakłócał estetyki strony). Jakie to sposoby? Indywidualnie wymyślane i dopasowywane do wyglądu każdego sklepu!

Załóżmy zatem, że chcesz takie treści stworzyć i umieścić. Na co warto zwrócić uwagę?

Po pierwsze – teksty na stronie www muszą być w 100% unikalne. Niewybaczalnym błędem jest skopiowanie opisów kategorii z innej strony i umieszczenie ich na swojej witrynie. Musisz napisać je pod swój sklep wyjaśniając co znajduje się w danej kategorii i produkty jakich producentów w niej są kluczowe.

Po drugie – opisy te muszą mieć odpowiednią długość. 200 znaków wciśnięte małą czcionką pod listę produktów nie da Ci zbyt wiele. Obszerny i ekspercki opis na ponad 1000 znaków umieszczony nad produktami lub w lewej kolumnie da Ci naturalną przewagę nad konkurentami, którzy nadal myślą, jak to będzie wyglądać na ich stronie www.

Po trzecie – tworząc na przykład opisy kategorii musisz mieć na uwadze swoje priorytety sprzedażowe i pozycjonerskie. Skup się na frazach, które są dla Ciebie ważne i w sposób naturalny wpleć je w teksty na stronę internetową. Nie przesadzaj i dbaj o naturalność. Z resztą – czy fraza "opisy kategorii" w tym tekście wygląda nienaturalnie?

Po czwarte – przyciągnij wzrok. Teksty na stronie www to nie tylko content nastawiony na pozycjonowanie. Każdy opis powinien stanowić ścieżkę – ścieżkę, która poprowadzi klienta od wyboru do sfinalizowania zakupu. Nie wystarczy tu naturalność i poprawność gramatyczna. Do tego potrzebny jest pisarski zapał i znajomość języka korzyści, a to dwie cechy, które charakteryzują naszych copywriterów.

Mam nadzieję, że przekonaliśmy Cię do tego, by wzbogacić swoją stronę o unikalne treści. Jeśli chcesz je umieścić, ale brakuje Ci czasu, doświadczenia lub umiejętności pisania – napisz do nas!

Napisz do nas, a pokażemy Ci nasz sekretny przepis.

Zrobimy coś razem?

Zamów darmową ofertę i sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić.

Odezwiemy się
tak szybko, jak to możliwe.

opinie naszych klientów

mamy przyjemność pracować dla

traffic trends w liczbach

400
Pomogliśmy już ponad 400 sklepom
i biznesom internetowym.
40
Zatrudniamy 40 wysoko wyspecjalizowanych pracowników, którzy są do Twojej dyspozycji.
10
Docenił nas w Rankingu Fast 50. Zajęliśmy 10 miejsce w Europie Centralnej.

© 2016 traffictrends.pl - profesjonalne pozycjonowanie sklepów internetowych