Tworzenie treści
Jedno zadanie, które przynosi tak wiele korzyści

Regularne tworzenie treści na strony sklepów internetowych, to obowiązek!
Wiele stron sklepów internetowych nie posiada własnych treści. Nigdzie. Brak bloga, opisy produktów skopiowane od producentów, zero treści na stronie głównej. Jest to nieprawdopodobne niedopatrzenie i zmarnowanie potencjału jakie daje tak proste zadanie!
Napisz do nas i odbierz w ciągu 24h ofertę dla Twojej firmy!

PO PIERWSZE
BLOG FIRMOWY
Każdy chce być ekspertem w swojej branży. Chce doradzać, inspirować, dzielić się wiedzą. Każdy chciałby pokazać, że to on zna się najlepiej na produktach, które ma w swoim asortymencie. Dlaczego zatem tak niewiele osób to robi? Blog firmowy, w zależności od przyjętej strategii, jest idealnym miejscem na to, by udowodnić swoją pasję, zaangażowanie i znajomość. By dać swojemu sklepowi internetowemu „duszę”. Nie zawsze kupujący muszą doskonale znać się na przeglądanych produktach. Mogą potrzebować podczas procesu decyzyjnego wsparcia, które znajdą na blogu. Twoim lub Twojego konkurenta!
PO DRUGIE
OPISY PRODUKTÓW
Minimalizacja opisu produktu do wymaganych parametrów technicznych, to jeden z największych błędów popełnianych przez sklepy internetowe. Kilkadziesiąt znaków, kilka symboli… To nie wystarczy! Każdy ze sprzedawanych produktów posiada pewne cechy, które należy uwypuklić. Za każdym stoją argumenty budujące jego popularność i zainteresowanie kupujących. Nie są to rzeczy, które laik odszuka po spojrzeniu na jedno zdjęcie produktu. Są to elementy, na których znać się musi obsługa sklepu, i z którymi powinna właśnie na karcie produktu dzielić się z kupującymi.
PO TRZECIE
OPISY POZOSTAŁYCH STRON
Strona Twojego sklepu jest wizytówką Twojej firmy. Parę zdań na stronie „O Nas”, to zdecydowanie za mało, by ktoś poznał ją i jej zaufał. Oczywiście, wiele osób kieruje się tylko ceną danego produktu i nawet nie zwróci uwagi na inne treści na stronie www. Co z pozostałymi? No i co z Googlem? Jak chcesz wypozycjonować stronę najważniejszej kategorii, skoro znajdują się na niej praktycznie same linki do produktów? Jak chcesz wypromować stronę główną, jeśli jest na niej tylko jeden baner i dział „Bestsellery”?
Treści na stronie sklepu internetowego, czyli niezawodny wielozadaniowiec!
Treści, które umieszczasz na swojej stronie sklepowej realizują wiele różnych celów. Po pierwsze, są w stanie zainspirować Twoich Klientów, doradzić im, pokierować ich przez proces zakupu. Po drugie, odpowiadają one na najczęstsze pytania jakie Twoi Klienci zadają. Po trzecie, wyczerpująco opowiadają o produktach, które chcesz sprzedawać za pośrednictwem sklepu. Jak widzisz, łączą w sobie obowiązki osób, które spotkać możesz w sklepie stacjonarnym! Na dodatek lepsze, dłuższe i unikalne treści podniosą Twoją pozycję w rankingu Google’a sprawiając, że do Twojego sklepu trafi więcej osób. Tu również można porównać to, do świata handlu tradycyjnego. Sklep z najwyższą dbałością o obsługę Klienta, przyciąga kolejnych odwiedzających i kupujących.
Chcesz zobaczyć jakie efekty przynosi tworzenie treści? Zobacz nasze case studies.
Dlaczego Traffic Trends, to najlepszy Partner w zakresie tworzenia treści w sklepach internetowych?
We wcześniejszych akapitach skupiliśmy się na zaletach tworzonych treści. Wiemy doskonale, że proces ten ma swoje wady. Jest czasochłonny i często bardzo nudny. Jeśli w swojej ofercie posiadasz na przykład dwadzieścia podobnych produktów, które różnią się tylko jednym parametrem, to stworzenie ich unikalnych napisów nie należy do najfajniejszych zajęć w życiu. I właśnie wtedy wchodzimy my!
Tworzenie treści jest usługą, którą zainicjowali nasi Klienci. Sygnalizowali nam potrzebę profesjonalnego wsparcia w tym zakresie, więc ją dostali. Dziś nasze wsparcie oferujemy również Tobie. Nasz liczny zespół copywriterów zrealizuje postawione przed nim zadanie tworząc dla Ciebie opisy produktów, kategorii czy angażujące i profesjonalne wpisy blogowe. Wiemy, że możesz nie mieć czasu, ochoty lub zdolności. Nie możesz jednak pozwolić na to, by potencjał Twojego sklepu ograniczał brak odpowiednich treści na stronie!
Sprawdź również
Nasz zespół
40+
Liczba naszych pracowników
400+
Liczba otwartych projektów
1mln+
Kliknięć reklamowych
0,5mln+
Polubień na facebooku
150mln
Miesięczne przychody klientów
Rekomendacje
Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.
Miałem ogromny problem, by pozycjonować stronę sklepu, ponieważ na interesujące mnie słowa kluczowe statystyki Google nie wyłapywały wystarczającej liczby zapytań. Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep. Bardzo długo poszukiwałem sposobu rozwiązania problemu dotarcia do wyselekcjonowanego grona moich klientów. Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem. Nasza współpraca trwa od kilku lat i z jej efektów jestem bardzo zadowolony.
Dominik Sewina , BMC
Traffic Trends Sp. z o.o.
NIP 7773174094
ul. Piątkowska 163
60-650 Poznań
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157
Zapisz się na newsletter
Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!