Mobile Menu

REMARKETING DLA SKLEPU INTERNETOWEGO

Ci, którzy byli w Twoim sklepie, ale wyszli bez zakupów, to wielki potencjał!

Skuteczne śledzenie osób, które nie dokonały zakupu w Twoim sklepie daje Ci nowe możliwości generowania ponadprzeciętnej sprzedaży.

Codziennie na stronach sklepów internetowych pojawiają się setki tysięcy osób, które przeglądają ofertę w nich dostępną. Remarketing jest technologią, która pozwala Ci maksymalizować zyski z tych osób, które opuściły Twój sklep. Możesz tego dokonać praktycznie na każdym kroku. Niezależnie, czy osoby, które wyszły przeglądają obecnie inne strony, oglądają film na YouTube, czy ponownie szukają czegoś w wyszukiwarce, remarketing jest idealną opcją na dotarcie do nich.

fazy i cele remarketingu

Skuteczne działania remarketingowe możesz podzielić na cztery etapy i cele, które możesz zrealizować:

  • Remarketing w wyszukiwarce (RLSA) – dzięki tej najskuteczniejszej formie reklamy śledzącej możesz ponownie zareklamować swój sklep osobom, które były na Twojej stronie, ale po jej opuszczeniu ponownie postanowiły poszukać w wyszukiwarce asortymentu, który jest u Ciebie. Format ten jest bardzo skuteczny, bo działa nawet kilka dni po pierwszej interakcji z odwiedzającym.

  • Remarketing dynamiczny – format ten odwołuje się do konkretnych produktów, które ktoś przeglądał w Twoim sklepie. Dzięki rozwiązaniom oferowanym przez kampanie remarketingowe AdWords możesz na różnych stronach uczestniczących w sieci reklamowej Google, wyświetlić baner, na którym pojawią się dokładnie te produkty, które wcześniej ta osoba przeglądała, ale nie zdecydowała się ich kupić.

  • Remarketing statyczny – tak jak i format wcześniej wspomniany, pozwala za pomocą kreacji graficznych śledzić osoby, które opuściły Twój sklep. W tym przypadku jednak stworzyć musimy jedną kreację do każdej grupy docelowej, czyli np. do wszystkich osób wyświetlających choćby jeden produkt z danej kategorii. W przeciwieństwie do dynamicznej formy remarketingu, która idealnie sprawdza się w pierwszych dniach po opuszczeniu sklepu, ten rodzaj działania skuteczny jest w bardziej odroczonym terminie. W naszej wieloletniej pracy zdarzyło nam się przygotowywać kampanie remarketingowe AdWords na użytkowników odwiedzających dany sklep 6, 9 a nawet 12 miesięcy wcześniej i przynosiła ona efekt!

  • Porzucone koszyki – osobno pod uwagę musisz wziąć osoby, które już miały produkty w koszyku, ale i tak transakcji nie zakończyły. W przypadku wielu branż poziom porzuconych koszyków stanowi 60-70%! To ogromny kapitał, który ucieka z Twojego sklepu i między innymi za pomocą tego formatu reklamowego możesz tę ucieczkę zminimalizować.
  • Jak widzisz, kampanie remarketingowe AdWords to szeroki zakres dodatkowych możliwości dla sklepu internetowego. Działania te wymagają nie tylko wiedzy teoretycznej, ale i praktycznego doświadczenia i najwyższych na rynku kompetencji. Dlatego zachęcamy do zaplanowania wieloetapowych kampanii remarketingowych AdWords we współpracy ze specjalistami z Traffic Trends!


    Zamów bezpłatną ofertę

Zrobimy coś razem?

Zamów darmową ofertę i sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić.

Odezwiemy się
tak szybko, jak to możliwe.

Przebudowa kampanii Adwords, czyli jak poprawić zyski!

Jeden z naszych klientów, znany polski sklep internetowy z designerskimi meblami i dodatkami, chciał w pełni wykorzystać obecność w internecie. Kampanie AdWords, które były prowadzone od ponad 4 miesięcy nie przynosiły zadowalającego efektu. W konsekwencji koszty prowadzenia kampanii były wyższe niż przychód uzyskany z reklam.

Optymalizacja kampanii – prowadzona tak, jak dotychczas – nie doprowadziłaby z pewnością do poprawy wyników. Konieczna była kompleksowa przebudowa konta AdWords i zmiana kierunku dotychczasowych działań reklamowych.

zobacz więcej

opinie naszych klientów

mamy przyjemność pracować dla

traffic trends w liczbach

400
Pomogliśmy już ponad 400 sklepom
i biznesom internetowym.
40
Zatrudniamy 40 wysoko wyspecjalizowanych pracowników, którzy są do Twojej dyspozycji.
10
Docenił nas w Rankingu Fast 50. Zajęliśmy 10 miejsce w Europie Centralnej.

© 2016 traffictrends.pl - profesjonalne pozycjonowanie sklepów internetowych