Mobile Menu

REMARKETING DLA SKLEPU INTERNETOWEGO

Ci, którzy byli w Twoim sklepie ale wyszli bez zakupów, to wielki potencjał!

Skuteczne śledzenie osób, które nie dokonały zakupu w Twoim sklepie daje Ci nowe możliwości generowania ponadprzeciętnej sprzedaży.

Codziennie na stronach sklepów internetowych pojawiają się setki tysięcy osób, które przeglądają ofertę w nich dostępną. Remarketing jest technologią, która pozwala Ci maksymalizować zyski z tych osób, które opuściły Twój sklep. Możesz tego dokonać praktycznie na każdym kroku. Niezależnie czy osoby, które wyszły przeglądają obecnie inne strony, oglądają film na YouTube, czy ponownie szukają czegoś w wyszukiwarce remarketing jest idealną opcją na dotarcie do nich.

Skuteczne działania remarketingowe możesz podzielić na cztery etapy i cele, które możesz zrealizować:

- Remarketing w wyszukiwarce (RLSA) – dzięki tej najskuteczniejszej formie reklamy śledzącej możesz ponownie zareklamować swój sklep osobom, które były na Twojej stronie, ale po jej opuszczeniu ponownie postanowiły poszukać w wyszukiwarce asortymentu, który jest u Ciebie. Format ten jest bardzo skuteczny, bo działa nawet kilka dni po pierwszej interakcji z odwiedzającym.

- Remarketing dynamiczny – format ten odwołuje się do konkretnych produktów, które ktoś przeglądał w Twoim sklepie. Dzięki rozwiązaniom oferowanym przez kampanie remarketingowe AdWords możesz na różnych stronach uczestniczących w sieci reklamowej Google wyświetlić baner, na którym pojawią się dokładnie te produkty, które wcześniej ta osoba przeglądała, ale nie zdecydowała się ich kupić.

- - Remarketing statyczny – tak jak i format wcześniej wspomniany, pozwala za pomocą kreacji graficznych śledzić osoby, które opuściły Twój sklep. W tym przypadku jednak stworzyć musimy jedną kreację do każdej grupy docelowej, czyli np. do wszystkich osób wyświetlających choćby jeden produkt z danej kategorii. W przeciwieństwie do dynamicznej formy remarketingu, która idealnie sprawdza się w pierwszych dniach po opuszczeniu sklepu, ten rodzaj działania skuteczny jest w bardziej odroczonym terminie. W naszej wieloletniej pracy zdarzyło nam się przygotowywać kampanie remarketingowe AdWords na użytkowników odwiedzających dany sklep 6, 9 a nawet 12 miesięcy wcześniej i przynosiła ona efekt!

- Porzucone koszyki – osobno pod uwagę musisz wziąć osoby, które już miały produkty w koszyku, ale i tak transakcji nie zakończyły. W przypadku wielu branż poziom porzuconych koszyków stanowi 60-70%! To ogromny kapitał, który ucieka z Twojego sklepu i między innymi za pomocą tego formatu reklamowego możesz tę ucieczkę zminimalizować.

Jak widzisz kampanie remarketingowe AdWords to szeroki zakres dodatkowych możliwości dla sklepu internetowego. Działania te wymagają nie tylko wiedzy teoretycznej, ale i praktycznego doświadczenia i najwyższych na rynku kompetencji. Dlatego zachęcamy do zaplanowania wieloetapowych kampanii remarketingowych AdWords we współpracy ze specjalistami z Traffic Trends!

Zrobimy coś razem?

Zamów darmową ofertę i sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić.

Odezwiemy się
tak szybko, jak to możliwe.

Przebudowa kampanii Adwords, czyli jak poprawić zyski!

Jeden z naszych klientów, znany polski sklep internetowy z designerskimi meblami i dodatkami, chciał w pełni wykorzystać obecność w internecie. Kampanie AdWords, które były prowadzone od ponad 4 miesięcy nie przynosiły zadowalającego efektu. W konsekwencji koszty prowadzenia kampanii były wyższe niż przychód uzyskany z reklam.

Optymalizacja kampanii – prowadzona tak, jak dotychczas – nie doprowadziłaby z pewnością do poprawy wyników. Konieczna była kompleksowa przebudowa konta AdWords i zmiana kierunku dotychczasowych działań reklamowych.

zobacz więcej

opinie naszych klientów

mamy przyjemność pracować dla

traffic trends w liczbach

400
Pomogliśmy już ponad 400 sklepom
i biznesom internetowym.
40
Zatrudniamy 40 wysoko wyspecjalizowanych pracowników, którzy są do Twojej dyspozycji.
10
Docenił nas w Rankingu Fast 50. Zajęliśmy 10 miejsce w Europie Centralnej.

© 2016 traffictrends.pl - profesjonalne pozycjonowanie sklepów internetowych