Temat cen i zarządzania nimi okazał się dla Was bardzo interesujący, więc dziś zapraszamy do obejrzenia lub odsłuchania drugiego odcinka poruszającego te zagadnienia. Naszym i Waszym Gościem był Miłosz Nowakowski reprezentujący Brandly360, narzędzie do maksymalizacji potencjału Digital Shelf, czyli "wirtualnej półki sklepowej".
Z Miłoszem porozmawialiśmy o tym:
- czym jest digital shelf i dlaczego warto o to dbać
- dlaczego najniższe ceny to nie zawsze dobra strategia
- jak ważne jest monitorowanie konkurencji
- jaka jest rola sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w zarządzaniu cenami i optymalizacji ofert
- jak działa dynamic pricing i jak można mieszać strategie
Gorąco polecamy rozmowę, bo Miłosz zdradza wiele ciekawych zastosowań i podejść, które w wymierny sposób wpływają na wyniki sklepów internetowych, dystrybutorów i producentów. A jeśli względem tego odcinka cokolwiek pozostanie niejasne, to suplementem do niego będzie obecność Miłosza na MadTechCommerce Meetup już 5 czerwca w Warszawie!
Link Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=S3G8ePXa0TM
Link Spotify: https://open.spotify.com/episode/3RTruOEqFYnD6PgY7TcB4w?si=0fe94b5c4a6d443d
NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157
Poradniki, aktualności, i narzędzia e-commerce