Bezpłatna konsultacja

Comparison Shopping Service, czyli sposób na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie!

Na początku maja Traffic Trends stało się dumnym partnerem Google w zakresie usługi Comparison Shopping. Jesteśmy trzecią polską agencją oznaczoną tym statusem, co stanowi kolejne potwierdzenie naszego doświadczenia i eksperckiej wiedzy w zakresie prowadzenia działań reklamowy dla e-commerce. Dość jednak o nas - skupmy się na tym, w czym ta nowość może pomóc naszym Klientom!

Czym jest Comparison Shopping Service?

Comparison Shopping Service, czyli usługa porównywania cen to, najprościej rzecz ujmując, strona internetowa gromadząca oferty różnych sklepów internetowych. Może ona pośredniczyć w prowadzeniu kampanii Google Shopping. Zgodnie z informacjami przekazywanymi przez Google, takie pośrednictwo daje szansę na uzyskanie kliknięć tańszych nawet o 20%. Dlaczego? Wszystko to przez zamieszanie z roku 2017, kiedy to Komisja Europejska nałożyła na Google grzywnę za faworyzowanie swojej usługi kosztem innych usług porównywania cen. W efekcie Google deklaruje możliwość uzyskania niższych stawek za kliknięcie dla CSS-ów względem standardowych kampanii Google Shopping. Mimo, że wspomniane wcześniej 20% nie jest regułą i nie w każdym przypadku kampania odnotuje dokładnie takie zmiany w koszcie kliknięcia, to prowadzone przez nas działania pozwoliły wyraźnie poprawić ogólne wyniki kampanii produktowych na wielu kontach. Koszt kliknięcia to jedna kwestia, ważny jest też jednak fakt, że dzięki uruchomieniu dodatkowej kampanii Google Shopping za pośrednictwem CSS możliwe jest zajęcie większej przestrzeni reklamowej w wynikach wyszukiwania.

Comparison Shopping Service - korzyści

Dość przynudzania, przejdźmy do konkretów. Tak jak wspominaliśmy, prowadzenie kampanii Google Shopping za pośrednictwem naszego autorskiego CSS może przełożyć się na niższe CPC oraz większą widoczność w wynikach wyszukiwania. W rezultacie ogół działań (czyli prowadzenie standardowych kampanii produktowych oraz jednoczesne prowadzenie kampanii produktowych za pośrednictwem CSS) może dostać niezłego kopa! Aby nie pozostać gołosłownymi, przedstawiamy dowody - poniżej znajdziesz podsumowanie zmian wyników kampanii produktowych po włączeniu do strategii kampanii prowadzonych za pośrednictwem CSS.

Sklep z płytkami - spadek CPC o prawie 20%, wzrost ROAS o ponad 15%, wzrost przychodów o prawie 24%.

sklep z plytkami

Sklep ze sprzętem sportowym - spadek CPC o około 4%, wzrost ROAS o ponad 30%, wzrost przychodów o ponad 50%.

sklep ze sprzetem sportowym

Sklep z farbami i akcesoriami malarskimi - spadek CPC o ponad 11%, wzrost ROAS o prawie 15%, wzrost przychodów o ponad 200%.

sklep z farbami

Sklep z akcesoriami do jogi - spadek CPC o ponad 28%, wzrost ROAS o ponad 53%, wzrost przychodów o ponad 53%.

Sklep z systemami oświetlenia - spadek CPC o ponad 7%, wzrost ROAS o ponad 33%, wzrost przychodów o niecałe 40%.

sklep z systemami oswietlenia

Sklep z odzieżą mundurową - spadek CPC o ponad 23%, wzrost ROAS o prawie 130%, wzrost przychodów o prawie 85%.

sklep z odzieza mundurowa

Oczywiście wyniki te nie wzięły się z powietrza - udało nam się osiągnąć je dzięki obraniu odpowiedniej strategii i licznym optymalizacjom. Jak zwykle staraliśmy się wykorzystać wszystkie możliwości, by pomóc naszym Klientom zwiększyć sprzedaż.

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157

Znajdź nas również tu:

Zapisz się na newsletter

Wysyłamy go raz w tygodniu i nie spamujemy!