Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Podstawowe zasady

Optymalizacja konwersji

Istnieje minimum 100 dróg do osiągnięcia tego celu. Można je podzielić na różne kategorie. Od skupionych całkowicie na atrakcyjności oferty poprzez techniczne aspekty sklepu internetowego, kończąc na sztuczkach SEO. Fundamenty są jednak niezmienne. Ludzie kupują tam gdzie jest dobra oferta i nic im nie przeszkadza.

Dobra oferta w sklepie internetowym – co to w ogóle znaczy?

W zależności od produktów sformułowanie dobra oferta może oznaczać bardzo różne cechy. Czasem jest to po prostu najlepsza cena, a kiedy indziej dobra dostępność i darmowa wysyłka. Dobrą ofertę oceniamy intuicyjnie i każdy właściciel sklepu powinien sam obserwować, czy jego oferta jest najlepsza z możliwych.

Nieistniejący sklep supererower.pl, wymyślony tylko jako dobry przykład mógłby mieć dobrą ofertę poprzez zastosowanie następujących technik. Ceny rowerów utrzymywałby na wymaganych przez dystrybutorów poziomach katalogowych. Skupiłby swoją uwagę na innych aspektach, mianowicie na wygodnej logistyce. Jak wiemy wysyłka rowerów jest trudna, a odesłanie roweru jeszcze trudniejsze, skutkiem czego większość osób kupuje rowery w sklepach offline. Dlatego nasz sklep oferuje darmową wysyłkę oraz zapewnia opakowanie na odesłanie roweru w razie odstąpienia od zakupu.

Dodatkowo sklep przykłada dużą uwagę do zapewniania najlepszej na rynku pomocy przy wyborze i zakupie roweru. Będzie to prowadzenie bloga z eksperckimi poradnikami, a także fachowa obsługa klienta.

Tak skonstruowana oferta sprawia, że przełamane są bariery blokujące sprzedaż rowerów przez internet. Swego czasu darmowa wysyłka i zwrot oraz długi czas na zwrot były motorem napędowym sukcesu sklepów obuwniczych w internecie.

Dobra rada w tym temacie to odnajdywanie problemów i bolączek klientów w danej kategorii i ich sprawne adresowanie.

3 podstawowe cechy dobrego asortymentu

  • Niezmienną cechą dobrej oferty jest oczywiście cena, która nie jest gorsza od liderów rynkowych w tym temacie.
  • Drugim fundamentem jest przesyłka i płatność. Muszą być sensowne i dobrze wycenione aby nie odstawać na tle rynku i zdrowego rozsądku. Dobrym przykładem z życia wziętym będzie tu koszt za paczkomat w kwocie 14 zł, który jest już dla większości klientów nie do zaakceptowania.
  • Trzeci fundamentalny element to szerokość asortymentu. Klienci muszą mieć z czego wybierać lub wręcz przeciwnie mieć łatwy wybór dzięki eksperckiemu podejściu do budowy oferty i pokazaniu tylko najlepszych opcji. Świetną ilustracją będą tu księgarnie, które obok bardzo pojemnych kategorii głównych, w których mieszczą się tysiące książek tworzą tematyczne kolekcje od kilku do kilkunastu pozycji skierowanych dla konkretnego odbiorcy. Przykładowo kolekcja “Wstęp do programowania w PHP” zawiera w sobie 4 książki, które obejmują temat w całości i stanowią idealny komplet na start.

Co przeszkadza kupującym w sklepach internetowych?

Przy tym pytaniu wchodzimy w bardzo szerokie zagadnienie. Omówimy problemy czysto techniczne oraz te związane z wygodą kupowania i znajdowania informacji. Podstawą dobrego sklepu jest jego sprawne działanie. Sprowadza się to do poprawnego pokazywania informacji w tym produktów i umożliwienia składania zamówień. Te proste funkcje są często nieumyślnie komplikowane przez programistów i designerów.

Szybkość, estetyka i intuicyjność czyli jak Cię widzą tak Cię oceniają

Dobry sklep to taki, który ładuje się szybko, jest estetyczny i intuicyjnie prowadzi Cię do produktu, który chcesz kupić. Te proste zasady są wbrew pozorom niezmiernie trudne w implementacji. Przecież każdemu właścicielowi sklepu wydaje się, że taka właśnie jest jego strona www. Wynika to z faktu, że każdy z nas troszkę inaczej postrzega to co widzi. Właścicielom z kolei trudno jest obiektywnie zrecenzować sklep, który znają od podszewki.

Z pomocą przychodzą tu standardy i utarte ścieżki. Kierując się zasadą, że Twój sklep powinien się wzorować na innych sklepach z branży możesz zrobić dla siebie więcej dobrego niż złego. Pamiętajmy, że sklep to narzędzie do kupowania towarów, a nie dzieło sztuki.

Innym podejściem może być droga oparta o badania UX. Wymaga większych inwestycji i czasu ale pozwala na dużo większą swobodę w kreacji sklepu przy dbałości o wysoką konwersję i inne ważne parametry.

Wybór drogi zależy głównie od miejsca, w którym znajdujesz się obecnie. Nowe sklepy powinny raczej trzymać się utartych konwencji.

Jakie parametry są dla mnie ważne?

  • Kluczowe w każdym sklepie jest badanie współczynnika konwersji. To ile osób kupuje, a ile nie pozwoli Ci na ocenianie zarówno samego sklepu jak i podejmowanych działań marketingowych. Śledź ten parametr bardzo uważnie.
  • Kolejnym elementem analizy sklepu jest współczynnik odrzuceń oraz procent wyjść z kluczowych miejsc sklepu czyli koszyka i podstron procesu zakupowego. Nie ma nic gorszego niż klient z towarem w koszyku, który rezygnuje z zakupu. Zwracając uwagę na powody rezygnacji w tych miejscach masz szansę na zwiększenie obrotów w swoim sklepie bez dodatkowych nakładów na marketing.
  • Inna ciekawa liczba to czas do zakupu oraz liczba osobnych wizyt na sklepie do zakupu. Te informacje dadzą Ci pogląd na to ile czas potrzeba na zauważenie efektu z działań marketingowych.
  • Szalenie ważnym wskaźnikiem jest czas ładowania poszczególnych stron. Jak dobrze wiesz, jeśli strona nie chce się załadować lub trwa to zbyt długo masz wielką ochotę z niej wyjść i zamknąć zakładkę. Odległość do strony konkurencyjnej to tylko 2-3 kliki.

Wszystkie te liczby wyczytasz z raportów Google Analytics.

Czy Twój sklep da się znaleźć?

Podstawowym źródłem ruchu w sklepach internetowych jest niezmiennie wyszukiwarka Google. Obecność w wynikach organicznych to kwestia być lub nie dla każdego sklepu. Klienci szukają informacji o produktach przed zakupem i obecność w jednym kanale marketingowym nie daje gwarancji, że klient nie ucieknie nam z powodu znalezienia innego sklepu w innym kanale.

Przykładem może być scenariusz, w którym ktoś kto znalazł nas w ceneo następnie szukając opinii o produkcie w Google trafił na zupełnie inny sklep, który oczarował go swoimi opisami i finalnie dokonał sprzedaży towaru. Pamiętajmy, że cena nie zawsze ma decydujące znaczenie.

Jak wygrać w SEO?

Pozycjonowanie sklepu internetowego to sztuka. Mając do czynienia z dynamicznym otoczeniem (dziesiątki stron www konkurujących o te same wyrażenia) oraz z dziesiątkami parametrów podlegających optymalizacji, osiąganie rezultatów to wielki wyczyn. Z czystym sumieniem odradzam próby własnoręcznego pozycjonowania sklepu lub zaniedbanie tego kanału.

Osiąganie wysokich pozycji może być realizowane różnymi strategiami. Część “walczących” stawia na content i Onsite SEO sklepu. Inni inwestują w link building i działania związane z podnoszeniem parametrów domen Domain Rating czy Domain Authority.

Najlepsze wyniki osiągamy inteligentnie miksując wszystkie wymagane działania w odpowiednich proporcjach zależnych od statusu sklepu internetowego. Inaczej działa się z nowymi sklepami, inaczej z tymi działającymi od wielu lat.

SEO to dziedzina z dużą liczbą zmiennych i ogromną niepewnością co do rezultatów. Jednak należy podkreślić, że osiągnięcie wysokich pozycji na ważne frazy to fundament dla każdego zarabiającego sklepu internetowego.

Dostałeś klienta i co z nim zrobisz?

Prowadząc usługi rozliczane w zależności od sprzedaży często spotykamy się z problemami związanymi z efektywnością sklepu. Mam tu na myśli całą resztę okoliczności, które wpływają na zakup bądź jego brak. Przykładowo mogą to być stany magazynowe. Sklep nie da rady sprzedać towaru, którego nie ma. Możemy kupować kolejne reklamy Google Ads na dany produkt, ale jeśli nie da się go kupić to kampania będzie na minusie. To samo dotyczy opisów produktów. Kiepskie opisy sprawiają, że klient idzie szukać informacji o szczegółach produktu do innego sklepu.

W grę wchodzą także kwestie obsługi klienta, czasu odpowiedzi na zapytania, dostępności różnych kanałów komunikacji, opinie o sklepie krążące po internecie. To wszystko ma znaczenie i pełni rolę w handlowej grze konkurencyjnej oraz przy stale uczących się konsumentach. Dzisiejszy klient umie poruszać się w gąszczu ofert i korzystać z narzędzi wspomagających zawieranie korzystnej transakcji.

Bardzo ważne jest aby właściciel sklepu był tego świadomy i adresował istniejące problemy oraz stale poprawiał działanie sklepu jako mechanizmu sprzedaży.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie – podsumowanie

W kilku akapitach liznęliśmy tematy związane z optymalizacją konwersji w sklepie internetowym. Tak samo jak wiele jest strategii na dobre SEO, tak jest i wiele dróg prowadzących do wzrostu sprzedaży w sklepie. Jak przeanalizujemy różne sklepy, które odniosły sukces to dotrze do nas, że każdy z nich ma jakąś inną mocną stronę, na której buduje swój sukces. Dla niektórych to po prostu super cena, dla innych mocna marka, dla jeszcze innych wysoka pozycja w Google.

Twoim najważniejszym zadaniem jest odnalezienie swoich mocnych stron i budowa sklepu właśnie wokół tych cech.

Dodaj komentarz

2 odpowiedzi na “Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Podstawowe zasady”

  1. Moim zdaniem należy zwrócić uwagę na responsywność. Nie posiadając sklepu dostosowanego do urządzeń mobilnych traci się jego odbiorców. Najpopularniejszym sposobem zwiększenia sprzedaży w każdym sklepie jest stosowanie wszelkiego rodzaju bonusów lub gratisów. Słowa takie działają na potencjalnego klienta jak magnes.

  2. Informacje w tym wątku na pewno są bardzo ciekawie.Moim zdaniem zainteresuje to bardzo dużo ludzi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Paweł Jóźwik

Paweł Jóźwik

Pasjonat i praktyk e-commerce.

Od wielu lat uczestnik polskiego rynku e-commerce. Założyciel agencji marketingu internetowego Traffic Trends, od 5 lat na stanowisku prezesa. Wraz z zespołem pomaga w rozwoju kilkuset sklepów internetowych należących do klientów firmy. Specjalista analityki internetowej.

Wyszukiwarka

Rekomendacje

Z firmą Traffic Trends współpracujemy w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej naszego sklepu internetowego UlubionaBielizna.pl.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, komunikacji i świadczonych usług. Polecamy firmę Traffic Trends jako rzetelnego, uczciwego i doświadczonego partnera w zakresie pozycjonowania stron, obsługi social media oraz innych usług marketingowych.

Małgorzata Gromadowska

Traffic Trends podchodzi do swojej pracy z wielką dbałością.

Dostaliśmy wiele wytycznych SEO odnośnie naszego sklepu, obserwujemy także, że firma prowadzi szerokie akcje odnośnie SEM, a wszystko to przekłada się na stały wzrost odsłon naszego sklepu.

Jakub Peter - MamaPlus.pl

Celem podjęcia współpracy z Traffic Trends było odświeżenie charakteru profilu firmy na Facebooku i cel ten został osiągnięty!

W związku z tym zdecydowanie polecam tę firme jako partnera, który dba o interes klienta.

dr Janusz Kozłowski - InterVista Sp. z o.o.

Współpraca z Traffic Trends opiera się na bardzo ważnych dla mnie elementach.

Konkretny i prosty sposób komunikacji oraz szybkie i efektywne działanie. W całym natłoku obowiązków czasami nasze wspólne działania trzeba ograniczyć do minimum i to bardzo ważne, kiedy kontakt jest rzeczowy i sprawny.

Przemysław Szewczyk - Sport Team

Traffic Trends to rzetelna firma, która znacząco zwiększyła ruch na naszej stronie.

Zespół Traffic Trends jest zaangażowany i kompetentny. Szczerze polecamy współpracę z nimi.

Jakub Milewski - Frisco

Traffic Trends to firma godna zaufania, fachowo i rzetelnie wykonująca zlecone im prace.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą. Szczerze rekomendujemy sklepom internetowym współpracę z Traffic Trends.

Paweł Fornalski - IAI S.A.

Pozycjonowaniem i reklamą w google możesz zająć się sam, tylko po co?

Zleć to profesjonalistom, a swoje siły poświęć na to, na czym się znasz najlepiej - w naszym przypadku na sprzedaży. Dzięki Traffic Trends jesteśmy w czołówce na kluczowe dla nas frazy, zaś reklama w Google w końcu przynosi zysk. Polecamy z czystym sumieniem!

Michał Bola - DomowyStomatolog.pl

Z największą przyjemnością mogę polecić usługi firmy Traffic Trends.

Zatrudnieni tam wykwalifikowani specjaliści fachowo pozycjonowali prowadzony przez moją firmę sklep internetowy oraz administrowali kampanię adWords. Mogłem liczyć również na kompleksowe doradztwo.

Marcin Bator - Bator Retail

Firmę Traffic Trends charakteryzuje profesjonalizm, doskonały kontakt z Klientem oraz wysoka skuteczność realizowanych kampanii.

Rzetelne podejście do Klienta oraz troska o realizację ich celów powodują, iż współpraca z Traffic Trends jest zorientowana strategicznie i długoterminowo. Zdecydowanie polecam wszystkim potencjalnym Klientom!

Paweł Tomkiewicz - Skorzana.com, ButyRaj.pl

Jesteśmy zadowoleni z jakości świadczonych przez Traffic Trends usług.

Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, co oczywiście przekłada się na liczbę zamówień. Indywidualne podejście do klienta, fachowa pomoc i obsługa to cechy wyróżniające Traffic Trends na tle konkurencji.

Marek Zegadło - StółPlusKrzesła.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów oraz zaangażowania w pozycjonowanie naszego sklepu.

Współpraca jest nie tylko satysfakcjonująca, ale w pełni przejrzysta – żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi, a bezproblemowy i szybki kontakt ułatwia wdrażanie nowych pomysłów. Efekty współpracy są zgodne z naszymi oczekiwaniami i bez wątpliwości możemy polecić ją innym.

Katarzyna Zbrojkiewicz - DanHen

Początkowo obawiałam się powierzyć fan page agencji, jednak ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę!

Traffic Trends z łatwością odnalazł się w niszowej tematyce mojego sklepu i profesjonalnie zajął się kompleksową komunikacją i moderacją treści na sklepowym profilu na Facebooku. Jeśli nie masz czasu na prowadzenie firmowego fan pagea, nie wahaj się i zleć to specjalistom.

Magdalena Liberda - FrancuskaWeranda.pl

Traffic Trends to bardzo rzetelna firma, która zdecydowanie stawia na zadowolenie swoich klientów.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy i zaangażowania, jakie wkładają w swoją pracę.

Michał Rak - Konesso.pl

Traffic Trends to solidna firma, która znacznie poprawiła jakość odwiedzin mojego sklepu oraz zwiększyła konwersję.

Kontakt z firmą jest wyśmienity. Dominującą cechą Traffic Trends jest wysoka dbałość o szczegóły. Polecam!

Adam Lizuraj - Obuwie-Lizuraj.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends zaowocowała wzrostem sprzedaży naszych produktów.

Kreatywne rozwiązania, starannie dobrane narzędzia reklamowe oraz indywidualne podejście sprawiło, że jesteśmy obecnie wiodącym sklepem z militariami w Polsce. Efektywne pozycjonowanie to też rezultat jasnej i rzeczowej komunikacji. Serdecznie dziękujemy za profesjonalna obsługę na najwyższym poziomie.

Tomasz Grzybowski - Milworld.pl

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Traffic Trends.

Dzięki TT zwiększyła się nam znacząco sprzedaż na stronie. Polecamy tą firmę jako rzetelnego partnera, który dba o interesy swojego klienta.

Małgorzata Budzyńska - Partybudziki.pl

Od samego początku naszej współpracy z Traffic Trends jesteśmy zadowoleni ze świadczonych nam usług.

Firma wykazuje się rzetelnością i kompetencją w swojej branży, a co najważniejsze, rezultaty widać nie tylko w statystykach, ale również w faktycznej sprzedaży. Serdecznie polecam wszystkim, którzy cenią sobie profesjonalizm oraz liczą na długoletnie i owocne partnerstwo.

Tomasz Morawski - Buff

Profesjonaliści pod każdym względem.

Rzetelna obsługa klienta, ogromne zaangażowanie i bardzo szeroka oferta. Przez pierwsze miesiące naszej współpracy odczuliśmy ogromny wzrost zainteresowania naszą firmą. Szczerze polecamy!

Dawid Wolniak - Audiotop

Współpracujemy z firmą Traffic Trends już od ponad dwóch lat.

W naszych kontaktach szczególnie cenimy sprawną komunikacje i rzetelne podejście do powierzonych zadań. Jeśli szukają Państwo profesjonalnej ​i​ godnej zaufania agencji zajmującej się pozycjonowaniem polecamy Traf​fic​ Trends.

​Marek Herbert - Grupa Dezigno

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od początku 2012 roku.

Szczerze polecamy współpracę w zakresie pozycjonowania. Wysoki poziom przygotowania merytorycznego, szybkie reakcje na zmiany wprowadzane przez Googlea, a także błyskawiczny i pomocny kontakt to rzeczy, które gwarantują nam udaną współpracę.

Dorota Majcher - Vubu.pl

Z firmą Traffic Trends współpracujemy od 2013 roku.

Jest to godny polecenia partner, doskonale zorientowany w specyficznym rynku usług pozycjonowania. Dzięki nim trafiamy do większej liczby potencjalnych odbiorców naszych usług.

Jakub Bandosz - Majorbroker.pl

Doświadczeń z reklamą w internecie mamy wiele

ale na pewno profesjonalne podejście do prowadzonych działań, to cecha, która na plus wyróżnia zespół Traffic Trends!

Andrzej Wasilewski - Riff

Chcę szczerze polecić usługi firmy Trafic Trends, nie tylko w zakresie pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych

ale również prowadzenia kampanii Adwords oraz wsparcia w obszarze copywritingu. Współpraca zaowocowała znaczną poprawą realizacji celów biznesowych sklepu internetowego eLadex, jak również pozwoliła przekonać Zarząd do zwiększenia inwestycji w kanał sprzedaży on-line.

Szymon Mydlarz - eLadex.pl

Firma Traffic Trends jest firmą godną polecenia.

Powierzone zadania wykonuje sumiennie, należycie i doskonale rozumie nasze potrzeby. Równie dobrze rozumie rynek i pomaga wcielać w życie nasze nowe pomysły.

Paweł Puszczyński - BBHome

Traffic Trends to najlepszy wybór, jakiego mogłem dokonać.

Podchodzą do pracy rzetelnie i są skuteczni w tym, co robią. Współpraca przebiega bardzo miło i bezproblemowo. Z czystym sumieniem mogę polecić innym!

Mirosław Mizioł - Oct-opus.net

Mój sklep oferuje bardzo niszowy produkt, który poszukiwany jest przez niewielką grupę odbiorców.

Nikt nie potrafił mi pomóc, tak, aby można było skutecznie i za rozsądną cenę pozycjonować sklep.
Wszystko się zmieniło, gdy poznałem ludzi z Traffic Trends. Dostrzegli i zrozumieli specyfikę mojego biznesu. Kreatywnie i co najważniejsze skutecznie rozwiązali mój problem.

Dominik Sewina - BMC

Wzorowa współpraca na każdym etapie

znakomita skuteczność w pozycjonowaniu frazy, z którą poprzednicy nie mogli sobie poradzić, wzrost pozycji strony w Google, uzyskane efekty w pełni zgodne z zapewnieniem Usługodawcy - z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Traffic Trends!

Artur Sadowski - mcklein.pl

Współpraca z firmą Traffic Trends prowadzona od 2013 roku

ma za zadanie jak najszersze wypromowanie oferty firmy w mediach internetowych. Wybierając firmę Traffic Trends na partnera biznesowego w pełni zaufałem doświadczeniu i kompetencji.

Andrzej Pozorski - Pozorski Trade

Polecamy firmę Traffic Trends!

Są specjalistami z branży SEO i współpraca z nimi przebiega bez zarzutów. Dzięki działaniom Traffic Trends nasze sklepy internetowe zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarkach.

Andrzej Król - TopRacingShop.pl

Najwyższa jakość obsługi, doskonałe podejście do klienta oraz błyskawiczny kontakt

to właśnie te elementy sprawiły, że nasza współpraca trwa nieprzerwanie od kilku lat. Dzięki konkretnym rozwiązaniom, fachowej wiedzy oraz nowatorskim pomysłom Traffic Trends jest idealnym partnerem w e-biznesie.

Kacper Piątkowski - Agencja Reklamowa BrandyBrand

Współpraca z Traffic Trends okazała się świetną decyzją.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z bardzo szybkich efektów pozycjonowania. Olbrzymim plusem jest sympatyczna obsługa, która bezproblemowo rozwiązuje każdy napotkany problem i wdraża nasze pomysły.

Maciej Świętochowski - Eleganckimężczyzna.pl

W mojej branży liczy się pewność i zaufanie!

Ponieważ umiejętność dowodzenia to szybkość w podejmowaniu decyzji, lubię partnerów, na których w tej kwestii mogę polegać stuprocentowo!

Łukasz Wójciak - Brooklyn Band

Dość długo pracowali na nasze zaufanie

ale ostatecznie pokazali, że wiedzą, co robią. Traffic Trends to profesjonalny, godny zaufania partner w biznesie. Polecam!

Adrian Wojtkowiak - eFiltry.pl

Chcemy wyrazić swoje zadowolenie z wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę Traffic Trends.

Poziom obsługi od strony handlowej oraz technicznej jest bez zastrzeżeń i zawsze terminowy. Profesjonalizm oraz rzetelność kadry pracowniczej powalają ocenić Traffic Trends jako kompetentnego partnera biznesowego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do każdego zlecenia.

Elżbieta Dobieżyn - De-Tech.pl

Z przyjemnością rekomenduję traffictrends

które z dużą PR-ową sprawnością i lekkością formy obsługuje mój fanpage na facebooku. Jeśli, ktoś szuka kreatywnej i dynamicznej ekipy dbającej o wizerunek, to warto sprawdzić Traffic Trends!

Sylwia Majdan - sylwiamajdan.com

Traffic Trends to rzetelna firma, która od lat świadczy dla nas usługi z zakresu pozycjonowania sklepu internetowego.

Współpraca od samego początku układa się bez najmniejszych zastrzeżeń, na każde nasze zapytanie otrzymujemy rzeczową odpowiedź, wszystkie wymuszane przez Google i innych gigantów zmiany oraz poprawki są błyskawicznie nanoszone, a nasz sklep zajmuje wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Maciej Dankowski - Milionczesci.pl

Traffic Trends wzorowo zajął się budowaniem naszej marki w mediach społecznościowych

idealnie wykorzystał bieżące wydarzenia w celu budowania marki w sieci oraz dobrze komunikował się z naszymi potencjalnymi klientami.

Artur Łuszczek

zobacz następną

Dołącz do grona zadowolonych klientów!