Czy wysokiej jakości kreacje mogą przyczynić się do sukcesu Performance Max? Marka SlowPack udowadnia, że tak!

Kategoria: Google Ads

Czy wysokiej jakości kreacje mogą przyczynić się do sukcesu Performance Max? Marka SlowPack udowadnia, że tak!

Skuteczność kampanii Performance Max w Google Ads zależy od wielu czynników - nie tylko tych technicznych, jak precyzyjne targetowanie czy optymalizacja budżetu, ale także od jakości wizualnych materiałów, które przyciągają uwagę użytkowników. Jakie znaczenie mają grafiki i wideo w kampanii Performance Max? Między innymi:

  • odgrywają kluczową rolę w skutecznej komunikacji z potencjalnymi klientami,
  • kształtują wizerunek marki,
  • mogą znacząco wpłynąć na zaangażowanie, a tym samym na sukces całej kampanii.

Sprawdź, dlaczego warto w pełni wykorzystać potencjał Performance Max w Google Ads i zadbać o jakość grafik i materiałów wideo!

Obustronne zaangażowanie

Marka SlowPack od początku współpracy wykazywała się pełnym zaangażowaniem w proces tworzenia i optymalizacji kampanii Performance Max, dzięki czemu wspólnie wypracowaliśmy zadowalające wyniki kampanii. Współpraca oparta na wymianie pomysłów, celów oraz materiałów wizualnych daje najlepsze rezultaty, a wysokiej jakości grafiki i wideo w kilku wersjach, dostosowanych do zalecanych standardów Google Ads, zapewniają podstawę do skutecznej kampanii.

Wymierne efekty

Skąd wiemy, że materiały graficzne i wideo mogą wspomagać kampanię w efektywnym działaniu? Choćby dlatego, że kampania Performance Max, w której są one dodawane, osiąga najlepsze wyniki na koncie, generując średni ROAS w okolicach 2000%!

Wyniki kampanii Google Ads za okres styczeń - październik 2024.

Istotna jednak jest nie tylko sama obecność zasobów reklamowych, jak również ich cykliczne odświeżanie i dostosowywanie do bieżących potrzeb rynku oraz zmieniających się preferencji konsumentów. Regularne aktualizowanie zasobów reklamowych pozwala na utrzymanie świeżości komunikacji, co zapobiega tzw. „zmęczeniu reklamami”. Kiedy odbiorcy są narażeni na te same treści przez zbyt długi czas, mogą one stracić swoją skuteczność, a nawet negatywnie wpłynąć na postrzeganą wartość marki. Odświeżanie zasobów reklamowych nie tylko poprawia zaangażowanie, ale także pozwala na testowanie nowych kreacji i ich lepsze dostosowanie do aktualnych trendów. Dzięki temu firma może utrzymywać wysoki poziom zainteresowania i zaangażowania wśród swojej grupy docelowej, co może przełożyć się na wyższe wskaźniki konwersji.

Inspiracje

Zastanawiasz się, jak przygotować dobrej jakości grafiki do kampanii? W wielu przypadkach kluczem do sukcesu są proste koncepcje, które można zastosować samodzielnie, a ich efekty będą równie imponujące. Dobre oświetlenie i ciekawie zaaranżowane tło potrafi całkowicie odmienić wygląd fotografowanego obiektu, podkreślając szczegóły i nadając zdjęciu profesjonalny charakter.

Zobacz przykłady, jak radzi sobie z tym SlowPack:

Dobre praktyki

Google Ads posiada dokładnie określone wytyczne dotyczące grafik i wideo w kampaniach Performance Max, aby zapewnić jak najlepsze dopasowanie materiałów do różnych formatów reklamowych i maksymalizować ich efektywność. Ich przestrzeganie jest istotne dla uzyskania optymalnych wyników kampanii. Warto również pamiętać, aby dodać maksymalną możliwą liczbę grafik. Jest to ważne z kilku powodów:

  • większa elastyczność algorytmu - różnorodne materiały pozwalają skutecznie testować i optymalizować reklamy. Im więcej grafik dostarczymy, tym więcej kombinacji może przetestować system, znajdując najlepiej konwertujące warianty.
  • optymalizacja pod różne powierzchnie reklamowe - kampania Performance Max wyświetla reklamy w różnych miejscach (wyszukiwarka, sieć reklamowa, YouTube, Gmail, karty Discover), a większa liczba grafik zwiększa szansę na dobre dopasowanie do każdego miejsca wyświetlania.
  • przeciwdziałanie zmęczeniu reklamą - różnorodność materiałów pozwala utrzymać świeżość przekazu i zainteresowanie odbiorców.
  • testowanie różnych przekazów - więcej grafik to możliwość testowania różnych podejść kreatywnych, kolorystyki, układów czy komunikatów. To bezcenne dane o tym, co najlepiej działa w przypadku naszej grupy docelowej.

Przy tworzeniu materiałów wideo do kampanii Performance Max warto natomiast pamiętać, że kluczowe jest przykucie uwagi odbiorcy już w pierwszych sekundach, ale także jej utrzymanie poprzez dynamiczną akcję i angażujący dźwięk. Nie ma miejsca na powolne wprowadzenia - przekaz musi być błyskawiczny, a użytkowników warto zachęcić do podjęcia czynności poprzez silne wezwania do działania.

Co można uwzględnić w takim wideo? Tak jak robi to marka SlowPack, można na przykład zaprezentować ofertę sklepu i zastosowanie produktów oraz dodać ujęcia przedstawiające proces ich tworzenia, co buduje zaufanie i pokazuje wartość marki.

Ekologiczne jednorazówki dla gastronomii - SlowPack

Personalizowane produkty jednorazowe | Kubeczki, torby, serwetki z Twoim logo! | SlowPack

Podsumowanie

Dobrej jakości grafiki i wideo w kampanii Performance Max mogą mieć kluczowe znaczenie dla jej skuteczności. W dzisiejszym nasyconym reklamami świecie przeciętne materiały reklamowe po prostu giną w tłumie. Tylko wysokiej jakości kreacje - przyciągające uwagę, angażujące i profesjonalnie wykonane - mają szansę wyróżnić Twoją markę i skutecznie przyciągnąć potencjalnych klientów. Jeśli z jakichś powodów nie masz możliwości przygotowania grafik i wideo, nic straconego – w ramach współpracy zapewniamy kompleksowe wsparcie w tej kwestii.

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w stworzeniu skutecznych materiałów reklamowych.

Traffic Trends Sp. z o.o.

NIP 7773174094
e-mail: bok@traffictrends.pl
tel. 888 211 157

Znajdź nas również tu:

Newsletter E-commerce managerów

Poradniki, aktualności, i narzędzia e-commerce

Nasze usługi